F1/Max Verstappen Part 3

zondag 9 juli 2017 om 20:26
Deel 3 alweer. Nieuw topic, nieuwe kansen!
Is de pech voor Max vanaf nu verleden tijd?
Blijft het een strijd tussen alleen Hamilton en Vettel?
Of kunnen anderen zich nog in die strijd mengen? Bottas, Ricciardo misschien?
Hoe gaat dit jaars Silly Season eruit zien?
Kortom, het F1-topic over alles wat er maar mee te maken heeft!

Is de pech voor Max vanaf nu verleden tijd?
Blijft het een strijd tussen alleen Hamilton en Vettel?
Of kunnen anderen zich nog in die strijd mengen? Bottas, Ricciardo misschien?
Hoe gaat dit jaars Silly Season eruit zien?
Kortom, het F1-topic over alles wat er maar mee te maken heeft!

zondag 26 november 2017 om 16:51
friezinnetje2014 schreef: ↑26-11-2017 16:13ik heb een deel gezien, heb idd geslapen op de bank.
Heb een emotionele week achter de rug, mijn moeder is plotseling overleden, en maar wat bijgeslapen.
Ach en het ging niet meer ergens om vandaag, vond het wel prima
Veel sterkte.

zondag 26 november 2017 om 20:58
Gecondoleerd Friezinnetje. Kan me voorstellen dat ook al zou het wel interessant zijn geweest - wat het niet was - je hoofd er totaal niet naar stond.friezinnetje2014 schreef: ↑26-11-2017 16:13ik heb een deel gezien, heb idd geslapen op de bank.
Heb een emotionele week achter de rug, mijn moeder is plotseling overleden, en maar wat bijgeslapen.
Ik kon het hele topic niet meer terugvinden. Wel gekeken naar de race.
Everything you see I owe to spaghetti!
zondag 26 november 2017 om 21:45
[quote=friezinnetje2014 post_id=27828587 time=1511709187 user_id=206443]
ik heb een deel gezien, heb idd geslapen op de bank.
Gecondoleerd
ik heb een deel gezien, heb idd geslapen op de bank.
Gecondoleerd

Well behaved women rarely make history.

maandag 29 januari 2018 om 13:10
Merendeel Formule 1-races begint dit jaar mogelijk om 15.10 uur
Waardeloos vind ik dit. Zit je de hele middag te wachten. Leuk hoor, die Amerikanen.
Waardeloos vind ik dit. Zit je de hele middag te wachten. Leuk hoor, die Amerikanen.

woensdag 31 januari 2018 om 17:00

donderdag 1 februari 2018 om 12:27
Kan je misschien beter een nieuw topic over openen, maar dat hele gridgirl gedoe, zelfde als bij darten met die walk-on girls enzo..het slaat toch ook helemaal nergens op eigenlijk?
Geef maar een meisje geld om daar als lekker wijf te paraderen maar waarom in hemelsnaam..alsof iemand F1 kijkt vanwege de gridgirls..of darten vanwege de walk-on girls.. enige positieve eraan was dat knappe meisjes makkelijk geld verdienden ermee.
En overal in de wereld is het al zo dat knappe vrouwen worden geparadeerd..kijk naar het nos journaal of figuren als Jinek, Lauren Verster, Chantal Jansen, etc etc etc.. zijn allemaal echte 13 in dozijn knappe meiden unieke talenten
Geef maar een meisje geld om daar als lekker wijf te paraderen maar waarom in hemelsnaam..alsof iemand F1 kijkt vanwege de gridgirls..of darten vanwege de walk-on girls.. enige positieve eraan was dat knappe meisjes makkelijk geld verdienden ermee.
En overal in de wereld is het al zo dat knappe vrouwen worden geparadeerd..kijk naar het nos journaal of figuren als Jinek, Lauren Verster, Chantal Jansen, etc etc etc.. zijn allemaal echte 13 in dozijn knappe meiden unieke talenten

woensdag 14 februari 2018 om 14:47
Max presenteert zijn nieuwe helm van dit seizoen. Letten we ook even op wat er in de achtergrond staat?
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... ICXbUydu9s

woensdag 14 februari 2018 om 16:41
Je bedoelt die smilies?RikM schreef: ↑14-02-2018 14:47Max presenteert zijn nieuwe helm van dit seizoen. Letten we ook even op wat er in de achtergrond staat?![]()