F1/Max Verstappen Part 3

zondag 9 juli 2017 om 20:26
Deel 3 alweer. Nieuw topic, nieuwe kansen!
Is de pech voor Max vanaf nu verleden tijd?
Blijft het een strijd tussen alleen Hamilton en Vettel?
Of kunnen anderen zich nog in die strijd mengen? Bottas, Ricciardo misschien?
Hoe gaat dit jaars Silly Season eruit zien?
Kortom, het F1-topic over alles wat er maar mee te maken heeft!

Is de pech voor Max vanaf nu verleden tijd?
Blijft het een strijd tussen alleen Hamilton en Vettel?
Of kunnen anderen zich nog in die strijd mengen? Bottas, Ricciardo misschien?
Hoe gaat dit jaars Silly Season eruit zien?
Kortom, het F1-topic over alles wat er maar mee te maken heeft!

zondag 25 maart 2018 om 07:31
volgens mij zijn toch zijn banden nie zo goed, slipt steeds weg. Gelukkig hield hij de auto op de baan

zondag 25 maart 2018 om 07:32
Zijn banden zijn prima, hij neemt veel risico en rijd gewoon veel over de curves.friezinnetje2014 schreef: ↑25-03-2018 07:31volgens mij zijn toch zijn banden nie zo goed, slipt steeds weg. Gelukkig hield hij de auto op de baan

zondag 25 maart 2018 om 11:19
Habbekratz schreef: ↑25-03-2018 09:19Wie het laatst lacht.....
Hamilton wilde de grijns Vettel van zijn gezicht halen gisteren,vandaag deed Vettel het bij Hamilton...
Ik ben normaal niet zo'n fan van Vettel maar dit vond ik toch wel mooi.

maandag 26 maart 2018 om 10:14
Het was erg leuk om een F1wedstrijd mee te maken! Vooral het hele spektakel er om heen (parades, andere wedstrijden, lucht shows, de coureurs die voor de wedstrijd langs kwamen paraderen). Er waren best nog wat andere Nederlanders ook.
Van de race zelf kreeg ik redelijk wat mee omdat er ook commentaar wordt gegeven en ik zat in de buurt van een groot scherm. Jammer wel van het resultaat.
Van de race zelf kreeg ik redelijk wat mee omdat er ook commentaar wordt gegeven en ik zat in de buurt van een groot scherm. Jammer wel van het resultaat.

maandag 26 maart 2018 om 17:02
Wat ontzettend sneu voor Team Haas hè. Zo goed onderweg en dan met beide auto's uitvallen door een los wiel. Na onderzoek bleek dat de wheelguns verkeerd stonden afgesteld; die draaiden de verkeerde kant op.
Hebben jullie die beelden gezien van Grosjean die een monteur troost? Zo aandoenlijk.

Hebben jullie die beelden gezien van Grosjean die een monteur troost? Zo aandoenlijk.
dinsdag 27 maart 2018 om 14:46
Leuk om te horen usagirl. Ik was vorig jaar op de red Bull Ring in Oostenrijk. Ondanks de erg teleurstellende race van Max was alles er om heen erg leuk. Vooral voor jonge kinderen (die van ons toen 10 en 11 jaar).
Dit jaar ga ik met mijn vriend, mijn vader, mijn broer en zijn grote puberzoon naar Hockenheim. Hopelijk zien we dan wel leuke acties van o.a. Max.
Ik had echt te doen met Haas. Wat zal Magnussen hebben zitten kicken in zijn auto toen hij voorbij Max kon schieten! En dan door zo'n wielschroeffout twee auto's uit de race
Dit jaar ga ik met mijn vriend, mijn vader, mijn broer en zijn grote puberzoon naar Hockenheim. Hopelijk zien we dan wel leuke acties van o.a. Max.
Ik had echt te doen met Haas. Wat zal Magnussen hebben zitten kicken in zijn auto toen hij voorbij Max kon schieten! En dan door zo'n wielschroeffout twee auto's uit de race

Poep, wie heeft jou gescheten?
zondag 8 april 2018 om 17:34
Ja, hier ook. Tuinspullen opgeruimd en klaar voor F1. Maar de F1 voor Max was al klaar. Voor heel Red Bull. Helaas.
Everything you see I owe to spaghetti!

zondag 8 april 2018 om 17:35
Ja hier hetzelfde.Annapicobella schreef: ↑08-04-2018 17:34Ja, hier ook. Tuinspullen opgeruimd en klaar voor F1. Maar de F1 voor Max was al klaar. Voor heel Red Bull. Helaas.

zondag 8 april 2018 om 18:22