Entertainment alle pijlers

F1/Max Verstappen Part 3

09-07-2017 20:26 3430 berichten
Deel 3 alweer. Nieuw topic, nieuwe kansen!

Is de pech voor Max vanaf nu verleden tijd?
Blijft het een strijd tussen alleen Hamilton en Vettel?
Of kunnen anderen zich nog in die strijd mengen? Bottas, Ricciardo misschien?
Hoe gaat dit jaars Silly Season eruit zien?

Kortom, het F1-topic over alles wat er maar mee te maken heeft!

Afbeelding
Afbeelding
Max; wat doe je nu? :-(
Tijdschriftenverslindster schreef:
25-03-2018 07:28
Max; wat doe je nu? :-(
volgens mij zijn toch zijn banden nie zo goed, slipt steeds weg. Gelukkig hield hij de auto op de baan
friezinnetje2014 schreef:
25-03-2018 07:31
volgens mij zijn toch zijn banden nie zo goed, slipt steeds weg. Gelukkig hield hij de auto op de baan
Zijn banden zijn prima, hij neemt veel risico en rijd gewoon veel over de curves.
wauw bizar, beide na pitstop eruit
Dat is echt bizar bij Haas..

Max weer op 6 en boven hem moeten er nu nog 2 pitten, dus hij staat zo weer op 4 of 5 en kan dan proberen het gat te dichten .....
Ben ik weer; moest nog even de wasmachine aanzetten. Gelukkig geen uitval van Max gemist. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Net uit bed gerold en las dat Max op pos. 6 rijdt. Even bijlezen wat er hiervoor gebeurde. Goedemorgen overigens.
Everything you see I owe to spaghetti!
Vettel met trompetgeschal naar het podium. Ben ik meteen echt wakker.
Heerlijk geslapen :proud:

Was het een leuke race?
Wie het laatst lacht.....
Hamilton wilde de grijns Vettel van zijn gezicht halen gisteren,vandaag deed Vettel het bij Hamilton...
Star² schreef:
25-03-2018 09:17
Heerlijk geslapen :proud:

Was het een leuke race?
Nee.
Lucifermiauww schreef:
25-03-2018 10:16
Nee.

Gelukkig.
Habbekratz schreef:
25-03-2018 09:19
Wie het laatst lacht.....
Hamilton wilde de grijns Vettel van zijn gezicht halen gisteren,vandaag deed Vettel het bij Hamilton...

Ik ben normaal niet zo'n fan van Vettel maar dit vond ik toch wel mooi. :biggrin:
Ik had er hetzelfde gevoel bij. Hamilton werd ook niet positief ontvangen op het podium, genoeg boegeroep.

Jammer maar geen drama, volgende keer beter. Dan kan Max hopelijk hier en daar weer eens inhalen.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Het was erg leuk om een F1wedstrijd mee te maken! Vooral het hele spektakel er om heen (parades, andere wedstrijden, lucht shows, de coureurs die voor de wedstrijd langs kwamen paraderen). Er waren best nog wat andere Nederlanders ook.

Van de race zelf kreeg ik redelijk wat mee omdat er ook commentaar wordt gegeven en ik zat in de buurt van een groot scherm. Jammer wel van het resultaat.
Wat ontzettend sneu voor Team Haas hè. Zo goed onderweg en dan met beide auto's uitvallen door een los wiel. Na onderzoek bleek dat de wheelguns verkeerd stonden afgesteld; die draaiden de verkeerde kant op. :cencored:

Hebben jullie die beelden gezien van Grosjean die een monteur troost? Zo aandoenlijk.
Leuk om te horen usagirl. Ik was vorig jaar op de red Bull Ring in Oostenrijk. Ondanks de erg teleurstellende race van Max was alles er om heen erg leuk. Vooral voor jonge kinderen (die van ons toen 10 en 11 jaar).

Dit jaar ga ik met mijn vriend, mijn vader, mijn broer en zijn grote puberzoon naar Hockenheim. Hopelijk zien we dan wel leuke acties van o.a. Max.

Ik had echt te doen met Haas. Wat zal Magnussen hebben zitten kicken in zijn auto toen hij voorbij Max kon schieten! En dan door zo'n wielschroeffout twee auto's uit de race :@@:
Poep, wie heeft jou gescheten?
Nou, terug naar buiten maar weer :facepalm:
Star² schreef:
08-04-2018 17:25
Nou, terug naar buiten maar weer :facepalm:
Nou inderdaad. Zat er net helemaal klaar voor
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
08-04-2018 17:30
Nou inderdaad. Zat er net helemaal klaar voor
Ja, hier ook. Tuinspullen opgeruimd en klaar voor F1. Maar de F1 voor Max was al klaar. Voor heel Red Bull. Helaas.
Annapicobella schreef:
08-04-2018 17:34
Ja, hier ook. Tuinspullen opgeruimd en klaar voor F1. Maar de F1 voor Max was al klaar. Voor heel Red Bull. Helaas.
Ja hier hetzelfde. :-( Jammer.
:frusty:
Afbeelding
Oeh, die monteur bij Raikkonen. Dat is een lelijke breuk. Je zag zo het onderbeen de verkeerde kant opbuigen.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Brrr dat been!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven