F1/Max Verstappen Part 3

zondag 9 juli 2017 om 20:26
Deel 3 alweer. Nieuw topic, nieuwe kansen!
Is de pech voor Max vanaf nu verleden tijd?
Blijft het een strijd tussen alleen Hamilton en Vettel?
Of kunnen anderen zich nog in die strijd mengen? Bottas, Ricciardo misschien?
Hoe gaat dit jaars Silly Season eruit zien?
Kortom, het F1-topic over alles wat er maar mee te maken heeft!

Is de pech voor Max vanaf nu verleden tijd?
Blijft het een strijd tussen alleen Hamilton en Vettel?
Of kunnen anderen zich nog in die strijd mengen? Bottas, Ricciardo misschien?
Hoe gaat dit jaars Silly Season eruit zien?
Kortom, het F1-topic over alles wat er maar mee te maken heeft!

zondag 15 april 2018 om 09:58

Everything you see I owe to spaghetti!
zondag 15 april 2018 om 09:59

zondag 15 april 2018 om 10:02
ze zeiden dat ricco daar mee gestopt was
*oh nee toch niet*

zondag 15 april 2018 om 11:03
Ik hoop echt dat Max nu eens gaat leren dat het in de Formule 1 loont om kalm te blijven en niet als een bezetene in elk gat te duiken. Hij had alle tijd om zijn inhaalmomenten rustig uit te kiezen. Kijk naar Ricciardo, die uit de problemen blijft en met twee vingers in zijn neus de race wint. Zo jammer dit, want talent heeft hij meer dan genoeg. Nu nog het koppie.
zondag 15 april 2018 om 12:08
Correctie, Max Verstappen fans.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.

zondag 15 april 2018 om 12:41
Inderdaad. Als Nyck De Vries volgend jaar meedoet aan de F1 doet er een groot tweede Nederlands talent meeRikM schreef: ↑15-04-2018 11:03Ik hoop echt dat Max nu eens gaat leren dat het in de Formule 1 loont om kalm te blijven en niet als een bezetene in elk gat te duiken. Hij had alle tijd om zijn inhaalmomenten rustig uit te kiezen. Kijk naar Ricciardo, die uit de problemen blijft en met twee vingers in zijn neus de race wint. Zo jammer dit, want talent heeft hij meer dan genoeg. Nu nog het koppie.

maandag 16 april 2018 om 19:25
Ben het hier niet geheel mee eens. Om de top te behalen moet je risico's nemen. Echt op het randje rijden. Deden Hamilton en Vettel ook. Zij weten inmiddels precies hoever ze kunnen gaan. Verstappen moet dit nog leren.RikM schreef: ↑15-04-2018 11:03Ik hoop echt dat Max nu eens gaat leren dat het in de Formule 1 loont om kalm te blijven en niet als een bezetene in elk gat te duiken. Hij had alle tijd om zijn inhaalmomenten rustig uit te kiezen. Kijk naar Ricciardo, die uit de problemen blijft en met twee vingers in zijn neus de race wint. Zo jammer dit, want talent heeft hij meer dan genoeg. Nu nog het koppie.
Van afwachten is nog niemand wereldkampioen geworden (Rosberg misschien, maar die had érg veel geluk).
Helaas heeft het voor Verstappen deze race niet goed uitgepakt, maar in vorige races (afgelopen seizoenen) heeft dit vaak wel zeer goed voor hem uitgepakt.
Ik denk dat als hij niet ieder "gat" probeerde te nemen, hij het niet tot F1 geschopt had.