Entertainment alle pijlers

F1/Max Verstappen Part 3

09-07-2017 20:26 3430 berichten
Deel 3 alweer. Nieuw topic, nieuwe kansen!

Is de pech voor Max vanaf nu verleden tijd?
Blijft het een strijd tussen alleen Hamilton en Vettel?
Of kunnen anderen zich nog in die strijd mengen? Bottas, Ricciardo misschien?
Hoe gaat dit jaars Silly Season eruit zien?

Kortom, het F1-topic over alles wat er maar mee te maken heeft!

Afbeelding
Afbeelding
Zouden ze zich bij Red Bull al een beetje zorgen beginnen te maken? Ze gaan eerder achteruit dan vooruit. Max komt bijna een seconde tekort en Gasly zelfs bijna 2 seconden! Nog even en de McLarens zijn er voorbij. o_o

Uitslag kwalificatie Grand Prix van Frankrijk
Die Gasly :-(
Ja Red bull maakt stappen, maar om Mercedes voorbij te gaan moeten ze er toch heel veel meer maken. Zij zitten ook niet stil met ontwikkelingen.
Maar morgen worden de punten verdeeld, we zullen ‘t zien.
Ik ben Mercedes zat.
RikM schreef:
18-06-2019 18:03
Dit weekend zijn ze weer op dat hoofdpijncircuit. :biggrin:

Afbeelding

Ja verschrikkelijk. Je wordt er bijna door gehypnotiseerd.
Star² schreef:
22-06-2019 20:29
Ik ben Mercedes zat.
Hahaha moeten ze die maar een wedstrijd diskwalificeren, zou wel een mooie race worden.
Ik betwijfel of Red Bull nog een race kan winnen dit jaar. Het gat naar Mercedes is veel te groot.
RikM schreef:
22-06-2019 20:41
Ik betwijfel of Red Bull nog een race kan winnen dit jaar. Het gat naar Mercedes is veel te groot.
Klopt, maar op een of andere manier komt RedBull na de zomerstop meestal wel sterker terug (te laat).
Alle reacties Link kopieren
Wat een circuit inderdaad; alleen daar krijg je het al warm van (nog warmer). Fraaie start. Max op 4.
Everything you see I owe to spaghetti!
Asfalt 56 graden hoorde ik volgens mij net. Ben benieuwd hoe de banden het gaan houden.
RikM schreef:
18-06-2019 18:03
Dit weekend zijn ze weer op dat hoofdpijncircuit. :biggrin:

Afbeelding

Het mooiste circuit van het hele seizoen :)
What have we done....
Star² schreef:
23-06-2019 15:48
Asfalt 56 graden hoorde ik volgens mij net. Ben benieuwd hoe de banden het gaan houden.

Volgens Ricciardo was de zachte band alsof je op warme chocolade rijdt.
Saaaaaaiiiii :zzz:
Gasly valt weer tegen. Ben benieuwd wat redbull doet met hem bij de thuisrace in Oostenrijk.
RikM schreef:
23-06-2019 16:13
Saaaaaaiiiii :zzz:
Dit. Gaap....
What have we done....
nbk schreef:
23-06-2019 16:26
Dit. Gaap....
Helaas; zo ervaar ik het ook.
Everything you see I owe to spaghetti!
Ik ben een halve ronde na de start in slaap gevallen en in de laatste ronde wakker geworden. Sterk het idee dat er weinig is gebeurd in de tussentijd :proud:
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
23-06-2019 17:03
Ik ben een halve ronde na de start in slaap gevallen en in de laatste ronde wakker geworden. Sterk het idee dat er weinig is gebeurd in de tussentijd :proud:

Niets dus. Ik geloof dat Ricciardo iemand heeft ingehaald maar daar houdt het dan wel mee op.
Star² schreef:
22-06-2019 20:29
Ik ben Mercedes zat.

Ik ook, maar respect voor de manier waarop ze daar hun zaakjes voor elkaar hebben.
Er gaat daar gewoon helemaal niks fout.

Mclaren heeft eindelijk het licht gezien, leuk :)
What have we done....
Ik vond het minigesprekje tussen Max en Hulkenberg het meest leuke wat er gebeurt is de afgelopen paar uur. :roll:
Deze race was wel goed te zien dat de Honda nog behoorlijk tekort komt. Max was bij de start op vaardigheid voorbij aan Leclerc maar die trok er op vermogen weer bij weg. Ook in de kwali zag je bij de splitscreen met Norris dat de Renault op de rechte stukken er weer naartoe liep.
RikM schreef:
23-06-2019 17:10
Niets dus. Ik geloof dat Ricciardo iemand heeft ingehaald maar daar houdt het dan wel mee op.

Correctie: Ricciardo heeft twee tijdstraffen gekregen voor zijn inhaalacties dus daar kan ook een streep door. :yawnee:
Ben ook in slaap gevallen. Pfff...
Gelukkig volgende week weer een mooi circuit: gras langs de baan temidden van de prachtige bergen. Weg van die lelijke asfaltlaag.

Een van de saaiste races ooit gezien :zzz:
Poep, wie heeft jou gescheten?
louise1 schreef:
23-06-2019 21:44
Gelukkig volgende week weer een mooi circuit: gras langs de baan temidden van de prachtige bergen. Weg van die lelijke asfaltlaag.

Een van de saaiste races ooit gezien :zzz:
Jaaa!!! En hopelijk een herhaling van vorig jaar :-D .
Maar t zal wel niet
O jee...

'Zandvoort in de problemen, mogelijk geen Formule 1-licentie'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven