Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 14

31-07-2022 23:40 3052 berichten
Hier praten we over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommy vloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
HNT :cheer2:
Het lijkt me vreselijk zo'n vakantie als AM. Zo'n vakantie als HipenHot lijkt me ook vreselijk.
Ik ben een echt campingmens.
Alle reacties Link kopieren
Joehoe we zijn er weer!
Ik ben jaloers op iedereen die op vakantie is, ongeacht het type haha!
Alle reacties Link kopieren
Als ik AM zo lees ('mijn deelname aan KvK), dan neem ik aan dat ze is geselecteerd? Dat programma lijkt me geen zak aan, maar als zij meedoet, ga ik wel kijken!
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
01-08-2022 10:12
Als ik AM zo lees ('mijn deelname aan KvK), dan neem ik aan dat ze is geselecteerd? Dat programma lijkt me geen zak aan, maar als zij meedoet, ga ik wel kijken!
Lijkt mij sterk dat ze dit nu al zou weten. Ik las ergens dat de eerste selectie pas ergens in augustus bekend gemaakt zou worden en dan is er volgens mij nog een hele voorselectie. Je moet namelijk aan een aantal pittige voorwaarden voldoen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit hier op de camping in Frankrijk en ben wel blij dat ik niet voor het vermaak van mijn kinderen hoef te zorgen.

Ik zou toch wel nieuwsgierig zijn hoe AM het zou doen bij KVK, soort ramptoerisme.
Ben benieuwd of ze er bij zit met kvk.

Over haar vakantie kan ik niet echt oordelen. Met zoveel kinderen heb ik geen ervaring. Ik zoek met maar 1 kind een camping op. Maar als je kinderen zich samen vermaken heb je minder nodig. Dan is deze plek wel heerlijk. En gratis natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Klaverblauwtje schreef:
01-08-2022 10:28
Ik zit hier op de camping in Frankrijk en ben wel blij dat ik niet voor het vermaak van mijn kinderen hoef te zorgen.

Ik zou toch wel nieuwsgierig zijn hoe AM het zou doen bij KVK, soort ramptoerisme.
Ik blijf maar kamer van koophandel lezen bij kvk….. ik denk dat ze de eer aan zichzelf houdt en het met een of andere smoes afblaast…..ze heeft er in ieder geval aandacht mee gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de vakantie van Am heerlijk on naar te kijken. Lekker kneuterig in zo'n oud huis met alleen af en toe boodschappen doen als uitje.
Zelf zou ik na een dag gek worden. Ik heb wat meer reuring nodig.
Alle reacties Link kopieren
Klaverblauwtje schreef:
01-08-2022 10:28
Ik zit hier op de camping in Frankrijk en ben wel blij dat ik niet voor het vermaak van mijn kinderen hoef te zorgen.

Ik zou toch wel nieuwsgierig zijn hoe AM het zou doen bij KVK, soort ramptoerisme.
Ik ook, maar het zo me verbazen als ze door mag. Ik hoorde via via waar je alleen in het voortraject al aan moet voldoen. Op bepaalde tijden trainen en tijden doorgeven etc.
Alle reacties Link kopieren
Och die verhalen van Pris over haar kinderen, zó creatief. Echt leuk vind ik dat.
Alle reacties Link kopieren
Er is ophef over de Bellinga's. Ze hebben met het hele gezin een wijnproeverij in Duitsland gedaan. De kinderen deden ook gezellig mee...
Alle reacties Link kopieren
Ditje schreef:
01-08-2022 11:19
Er is ophef over de Bellinga's. Ze hebben met het hele gezin een wijnproeverij in Duitsland gedaan. De kinderen deden ook gezellig mee...
Echt die mensen zijn niet goed wijs. Het zou niet gek zijn als zij onder toezicht gesteld worden. Arme kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Francientje schreef:
01-08-2022 07:26
Lekker respectvol naar de inwoners toe. Ik woon zelf in Frankrijk, mijn tuin hoort mijn paradepaardje te zijn, dat is dit jaar door verschillende omstandigheden, eerst kortdurend noodweer en nu droogte niet mogelijk. Je kan toch een rivier of meer opzoeken waar je kan gaan zwemmen? Overigens ben jij waarschijnlijk dan ook zo’n iemand die met open vuur gaat bbqen omdat het vakantie is en het moet kunnen, dat het niet mag door de droogte omdat er brandgevaar is en vele bosbranden dat maakt je dan zeker ook niet uit.
Dit is overigens 1 van de redenen waarom veel Fransen een hekel aan buitenlanders hebben, omdat ze andermans spullen, gewoontes en regels niet respecteren.


Geen idee wanneer dat zwembad gevuld is bij AM, de restricties gelden hier al meerdere weken.
Ik begrijp je frustratie! Ik begrijp dat bewoners van een land een hekel hebben aan respectloze toeristen.
Alle reacties Link kopieren
Bij de Ballerinafarm laten ze die kleine jochies op een kalf rijden. Levensgevaarlijk en zielig voor de kalfjes ook.
Alle reacties Link kopieren
Ditje schreef:
01-08-2022 11:19
Er is ophef over de Bellinga's. Ze hebben met het hele gezin een wijnproeverij in Duitsland gedaan. De kinderen deden ook gezellig mee...
Onvoorstelbaar, doet denken aan Annemarie met haar wijn drinken tijdens de zwangerschappen, maar zulke vloggers weten het natuurlijk beter dan een neuroloog….
Alle reacties Link kopieren
HNT
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
01-08-2022 11:50
Bij de Ballerinafarm laten ze die kleine jochies op een kalf rijden. Levensgevaarlijk en zielig voor de kalfjes ook.
Ja niet normaal. Rare dingen doen die mensen. En onveilig.
Alle reacties Link kopieren
Am is zo vreselijk irritant met dat gezeur over de pubers. Zijn volwassen mensen. Guus kan ik nog niet echt een puber noemen. De rest is volwassen. Stom gezwets.
Snaky schreef:
01-08-2022 11:50
Bij de Ballerinafarm laten ze die kleine jochies op een kalf rijden. Levensgevaarlijk en zielig voor de kalfjes ook.
Ik zie wel meer rare, onveilige en niet geaccepteerde dingen daar helaas.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
01-08-2022 12:22
Ik zie wel meer rare, onveilige en niet geaccepteerde dingen daar helaas.
Amerikaans toch? Ik kom in Reels vaak filmpjes tegen van Amerikaanse familie influencers en die doen allemaal dezelfde rare onveilige dingen.
Tamara Schelvis is op stap met de kinderen. Ik zie kinderen in de bakfiets en vervolgens een foto van haar met baby in een draagzak. Ik mag toch echt echt echt hopen dat zij niet zo op de fiets stapt.
HNT!
Alle reacties Link kopieren
AM laat nog een keer het promotie artikel (die zwevende bal, of wat is het?) Zien. 'Promotie artikel van 2 weken terug en nog steeds niet kapot'. Mag er toch wel vanuit gaan dat die rotzooi langer mee gaat dan 2 weken 🙊
Alle reacties Link kopieren
HNT

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven