Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 14

31-07-2022 23:40 3052 berichten
Hier praten we over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommy vloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Alle reacties Link kopieren
sneeuwwitje80 schreef:
01-08-2022 20:15
Vers wit stokbrood met boter en nutella hmmmm. Mijn vakantiesentiment uit mijn jeugd. Smaakt in de Franse zon ook 100x beter dan in Nederland.

En inderdaad waar laat ze die bakmixen in de auto?
Heeeerlijk
Of van die soepstengels met een beetje (heel erg veel) nutella
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die vakantiebeelden van AM echt heerlijk. Lekker kneuterig.. en back to basic. Wat dat betreft brengt ze haar kinderen echt iets moois bij.
SterreKaatje schreef:
01-08-2022 20:44
Ik vind die vakantiebeelden van AM echt heerlijk. Lekker kneuterig.. en back to basic. Wat dat betreft brengt ze haar kinderen echt iets moois bij.
Fijne vakantiebeelden, absoluut.
Maar ik begrijp niet zo goed wat ze haar kinderen bij zou brengen?
Alle reacties Link kopieren
Djeeeez, komt er zo een persco deelname KVK ofzo? Ik zit gewoon in spanning hier (en man vindt mij enorm kansloos, hahaha)
"I'd like a coke". " Is Pepsi ok?" " Is Monopolymoney ok?"
Rosalind* schreef:
01-08-2022 21:04
Fijne vakantiebeelden, absoluut.
Maar ik begrijp niet zo goed wat ze haar kinderen bij zou brengen?
Ik zou gek worden als dit mijn vakantie zou zijn.
Ik heb graag wat meer reuring om me heen.

En ik zou graag de kq s hebben om tenminste af en toe lekker uit eten te kunnen. .
Alles zelf moeten koken (laat staan bakken), zou echt mijn horror zijn. Vreselijk!
NoPepsiPlease schreef:
01-08-2022 21:07
Djeeeez, komt er zo een persco deelname KVK ofzo? Ik zit gewoon in spanning hier (en man vindt mij enorm kansloos, hahaha)
De update is dat ze inmiddels 6km achter elkaar kan rennen (best bijzonder, in een week van 2,8 naar 6km).
Aan het einde van de vakantie hoopt ze 10 km te halen.
Helaas doet ze niet mee met KVK.
Alle reacties Link kopieren
Nou ze heeft ons lang in spanning gehouden voor niets
---
Sporty_Spice schreef:
01-08-2022 22:19
Nou ze heeft ons lang in spanning gehouden voor niets
Zo houdt ze haar volgers vast.
Alle reacties Link kopieren
Alexia-123 schreef:
01-08-2022 22:17
Helaas doet ze niet mee met KVK.
Joh …….
Alexia-123 schreef:
01-08-2022 22:17
Helaas doet ze niet mee met KVK.
Goh.
Alle reacties Link kopieren
Alexia-123 schreef:
01-08-2022 22:17
Helaas doet ze niet mee met KVK.
Maar ze gaat het volgend jaar wel weer proberen!
En ze gaat ineens oefenen voor de Damloop bij night voor stichting tutu.
Alle reacties Link kopieren
Francientje schreef:
01-08-2022 15:05
Genoeg verschillende soorten brood te vinden hier, zelfs donkerbruin brood. Maar AM zou AM niet zijn als ze niet respectloos naar de Fransen is. Beetje jammer dat ze gratis op vakantie kan. Ze kan ook gewoon in Nederland blijven. Het is maar goed dat de buren daar een stuk bij hun vandaan wonen.
Sinds wanneer ben je respectloos tegenover de Fransen als je niet van stokbrood houdt? :rofl:
Druk alsjeblieft een keer op die ontvolg knop.. echt zo veel negativiteit…
Alle reacties Link kopieren
Francientje schreef:
01-08-2022 22:36
En ze gaat ineens oefenen voor de Damloop bij night voor stichting tutu.
Wel goed dat ze nu een mooi doel heeft. Traint toch een stuk meer gemotiveerd. (voor mij althans)
Alle reacties Link kopieren
Hocuspocus schreef:
01-08-2022 22:42
Sinds wanneer ben je respectloos tegenover de Fransen als je niet van stokbrood houdt? :rofl:
Druk alsjeblieft een keer op die ontvolg knop.. echt zo veel negativiteit…
lol nu lijkt het alsof we in frankrijk alleen stokbrood kunnen kopen, ze zullen toch ook wel gewone broden verkopen
Alle reacties Link kopieren
Dolarde schreef:
01-08-2022 22:23
Joh …….
Verrassend....
Sushi schreef:
01-08-2022 22:46
Wel goed dat ze nu een mooi doel heeft. Traint toch een stuk meer gemotiveerd. (voor mij althans)

En een realistisch doel. Ik hoop dat ze zich verder gaat ontwikkelen in het sporten, leuk om te volgen.
Hocuspocus schreef:
01-08-2022 22:42
Sinds wanneer ben je respectloos tegenover de Fransen als je niet van stokbrood houdt? :rofl:
Druk alsjeblieft een keer op die ontvolg knop.. echt zo veel negativiteit…
Als je terug gelezen had gaat het niet om dat stokbrood. Het gaat om het feit dat ze in Frankrijk komen en direct de geldende regels ivm de droogte overtreden. En verder dan nog gaan lopen zeuren over stokbrood en hun eigen meel meenemen, alsof er hier niets anders te krijgen is. En de opmerking die ik erbij gemaakt heb ging niet alleen over AM. Ik schaam mij voor alle Nederlanders die hier komen en regels aan de laars lappen, hun eigen eten meenemen alsof hier niets te krijgen is en veel meer. Ik volg AM niet, ik kijk af en toe na aanleiding wat ze hier zeggen.
Rosalind* schreef:
01-08-2022 22:14
De update is dat ze inmiddels 6km achter elkaar kan rennen (best bijzonder, in een week van 2,8 naar 6km).
Aan het einde van de vakantie hoopt ze 10 km te halen.
Als ze op dit tempo blijft lopen komt KVK niet in zicht hoor, dan moet het echt wel een tandje (of 3) sneller…
Francientje schreef:
01-08-2022 23:25
Als je terug gelezen had gaat het niet om dat stokbrood. Het gaat om het feit dat ze in Frankrijk komen en direct de geldende regels ivm de droogte overtreden. En verder dan nog gaan lopen zeuren over stokbrood en hun eigen meel meenemen, alsof er hier niets anders te krijgen is. En de opmerking die ik erbij gemaakt heb ging niet alleen over AM. Ik schaam mij voor alle Nederlanders die hier komen en regels aan de laars lappen, hun eigen eten meenemen alsof hier niets te krijgen is en veel meer. Ik volg AM niet, ik kijk af en toe na aanleiding wat ze hier zeggen.
Ik vind ook dat je op alle slakken zout legt. Wat een geneuzel over dat eigen meel meenemen. Er zijn echt zoveel ergere dingen om je voor te schamen. Ik zou hier mijn tijd niet instoppen.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap wel dat ze zoveel kinderen hebben bij ballerinafarm als je er zo mee omgaat, 10% mag afvallen zeker?
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
01-08-2022 16:58
Joh, ze doet gewoon wat ze leuk vindt. Ik vind haar (thuis en op vakantie) vaak genoeg niks doen, met koffie of wijn.
Ik kan ook slecht niks doen, ook op vakantie. Ik zou me daarom na een week rot vervelen op zo´n afgelegen plek. Maar ik vind het erg leuk om met hun vakantie mee te kijken.
Ja oke, dat je bezig wilt blijven snap ik nog. Maar als het stralend weer is ga je toch niet staan bakken in je huisje? Verzin dan iets voor buiten of zo.
Heb niks in de pap te brokkelen thuis
Alle reacties Link kopieren
HNT!
Alle reacties Link kopieren
NicciF schreef:
02-08-2022 00:04
Als ze op dit tempo blijft lopen komt KVK niet in zicht hoor, dan moet het echt wel een tandje (of 3) sneller…
ze is nu toch niet meer aan het trainen voor de KVK, daarbij zijn duurlopen echt heel goed voor het opbouwen van je conditie, maar vind het frapant dat ze plots 6 km kan lopen in 1 week tijd en waarom ze perse dan na na deze vakantie op 10 km wil zitten is mij ook een raadsel .
Zal ze nu ook blijven trainen zo intensief wat ze nu deed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven