Entertainment
alle pijlers
Familievloggers - deel 14
maandag 1 augustus 2022 13:00
Dievanhiernaast schreef: ↑01-08-2022 12:54AM laat nog een keer het promotie artikel (die zwevende bal, of wat is het?) Zien. 'Promotie artikel van 2 weken terug en nog steeds niet kapot'. Mag er toch wel vanuit gaan dat die rotzooi langer mee gaat dan 2 weken
En gelukkig kan ze ook vakantie hebben door 1 post of een paar stories schreef ze gister.
Het is net middag en we zijn al ongeveer 15 stories verder.
Echt boeiend ook hoe ze wachten bij de kassa in de super. Laat die telefoon gewoon lekker weg!
maandag 1 augustus 2022 13:17
Ik zie het hier regelmatig voorbij komen. Maar wat betekend HTN?
Heb niks in de pap te brokkelen thuis
maandag 1 augustus 2022 14:18
Ze gaat daar duidelijk wel vanuit. En zelfs op vakantie aandacht geven aan Groenrijk (reclame maken kun je het niet noemen).Dievanhiernaast schreef: ↑01-08-2022 12:54AM laat nog een keer het promotie artikel (die zwevende bal, of wat is het?) Zien. 'Promotie artikel van 2 weken terug en nog steeds niet kapot'. Mag er toch wel vanuit gaan dat die rotzooi langer mee gaat dan 2 weken
maandag 1 augustus 2022 14:39
appelflappie schreef: ↑01-08-2022 14:26Haha stiekem dacht ik altijd aan Hollands Next Top model bij HNT
maandag 1 augustus 2022 14:40
maandag 1 augustus 2022 15:00
maandag 1 augustus 2022 15:01
Ik denk dat dit echt een cultuur dingetje is. Wij kijken hier echt ander tegen aan. Daar is het waarschijnlijk heel normaal.Bommetje_87 schreef: ↑01-08-2022 14:40Ik zit echt vol verbazing te kijken naar Ballerina farm. Waarom laat je je kind op een jonge stier rijden?! Levensgevaarlijk. Zonder enige bescherming van het hoofd of lichaam. Sowieso heel erg zielig voor het dier.
Nee helemaal niet leuk dit
Net zoals het hier heel normaal is om te fietsen met 2 kinderen voorop en achterop (zonder helm) en ook nog 2 boodschappen
tassen aan het stuur. En een buggy op de buggydrager.
maandag 1 augustus 2022 15:05
Genoeg verschillende soorten brood te vinden hier, zelfs donkerbruin brood. Maar AM zou AM niet zijn als ze niet respectloos naar de Fransen is. Beetje jammer dat ze gratis op vakantie kan. Ze kan ook gewoon in Nederland blijven. Het is maar goed dat de buren daar een stuk bij hun vandaan wonen.
maandag 1 augustus 2022 15:15
Je bent toch niet gelijk respectloos als je er niet van houdt om dagelijks stokbrood te eten?Francientje schreef: ↑01-08-2022 15:05Genoeg verschillende soorten brood te vinden hier, zelfs donkerbruin brood. Maar AM zou AM niet zijn als ze niet respectloos naar de Fransen is. Beetje jammer dat ze gratis op vakantie kan. Ze kan ook gewoon in Nederland blijven. Het is maar goed dat de buren daar een stuk bij hun vandaan wonen.
Dat ze haar eigen broodmeel meeneemt is natuurlijk overdreven aangezien je ook genoeg ander brood kan kopen in Frankrijk, maar goed. Dat broodbakken is natuurlijk ook een ritueel geworden he.
maandag 1 augustus 2022 15:22
thnx ben weer wat wijzerappelflappie schreef: ↑01-08-2022 14:26Haha stiekem dacht ik altijd aan Hollands Next Top model bij HNT
Heb niks in de pap te brokkelen thuis
maandag 1 augustus 2022 15:27
maandag 1 augustus 2022 15:28
Hahahaha.
Ja ik ben niet thuis in de wereld van vegan, maar zie/lees steeds vaker dat ze allerlei producten ook vegan kunnen maken, maar het kan ook zo dat het niet vegan is. Zo nauw neemt Wendy het daar ook weer niet mee volgens mij.
maandag 1 augustus 2022 15:31
Gelukkig doe je daar geen dieren mee kwaad.Boosie23 schreef: ↑01-08-2022 15:01Ik denk dat dit echt een cultuur dingetje is. Wij kijken hier echt ander tegen aan. Daar is het waarschijnlijk heel normaal.
Net zoals het hier heel normaal is om te fietsen met 2 kinderen voorop en achterop (zonder helm) en ook nog 2 boodschappen
tassen aan het stuur. En een buggy op de buggydrager.
maandag 1 augustus 2022 15:33
Ik vind Ballerina farm echt verschrikkelijk echt van die schijnheilige christelijke amerikanen die van dieren claimen te houden. Die kinderen rijden op paarden met sporen met verschrikkelijke punten. Een keer was er een wedstrijd dat kinderen een varken moesten vangen, dat arme beest rende voor zijn leven zo gestrest echt doodsangst. En natuurlijk al dat rodeo gedoe met stieren. Bah ik hoop dat ze in ieder geval een beetje diervriendelijk slachten.Bommetje_87 schreef: ↑01-08-2022 14:40Ik zit echt vol verbazing te kijken naar Ballerina farm. Waarom laat je je kind op een jonge stier rijden?! Levensgevaarlijk. Zonder enige bescherming van het hoofd of lichaam. Sowieso heel erg zielig voor het dier.
Nee helemaal niet leuk dit
maandag 1 augustus 2022 15:39
tadaaaaaaaLente19251003- schreef: ↑01-08-2022 15:28En wat was nou het grote KVK nieuws, of moet dat nog komen?
moet nog komen
Maar bij aanmelden stond: als je voor 15 aug niks hoort dan doe je niet mee.
En ze heeft wel een mail dussssss de spanning stijgt
maandag 1 augustus 2022 15:44
Het zijn mormonen toch? Die laten zelfs hun honden of katten niet steriliseren….JessyMay schreef: ↑01-08-2022 15:33Ik vind Ballerina farm echt verschrikkelijk echt van die schijnheilige christelijke amerikanen die van dieren claimen te houden. Die kinderen rijden op paarden met sporen met verschrikkelijke punten. Een keer was er een wedstrijd dat kinderen een varken moesten vangen, dat arme beest rende voor zijn leven zo gestrest echt doodsangst. En natuurlijk al dat rodeo gedoe met stieren. Bah ik hoop dat ze in ieder geval een beetje diervriendelijk slachten.
maandag 1 augustus 2022 16:33
AM vindt het leuk om te bakken; prima toch?
Here am I in my little bubble
maandag 1 augustus 2022 16:53
Precies ga eens niets doen. Altijd bezig, zou gek worden van zo'n vrouw.