Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 14

31-07-2022 23:40 3052 berichten
Hier praten we over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommy vloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Dievanhiernaast schreef:
01-08-2022 12:54
AM laat nog een keer het promotie artikel (die zwevende bal, of wat is het?) Zien. 'Promotie artikel van 2 weken terug en nog steeds niet kapot'. Mag er toch wel vanuit gaan dat die rotzooi langer mee gaat dan 2 weken 🙊

En gelukkig kan ze ook vakantie hebben door 1 post of een paar stories schreef ze gister.
Het is net middag en we zijn al ongeveer 15 stories verder.
Echt boeiend ook hoe ze wachten bij de kassa in de super. Laat die telefoon gewoon lekker weg!
Alle reacties Link kopieren
vrijvogeltje schreef:
01-08-2022 12:56
HNT
Ik zie het hier regelmatig voorbij komen. Maar wat betekend HTN?😀
Heb niks in de pap te brokkelen thuis
LisaMarie schreef:
01-08-2022 13:17
Ik zie het hier regelmatig voorbij komen. Maar wat betekend HTN?😀
Happy New Topic of in dit geval dus Happy Topic New 😂
Alle reacties Link kopieren
Dievanhiernaast schreef:
01-08-2022 12:54
AM laat nog een keer het promotie artikel (die zwevende bal, of wat is het?) Zien. 'Promotie artikel van 2 weken terug en nog steeds niet kapot'. Mag er toch wel vanuit gaan dat die rotzooi langer mee gaat dan 2 weken 🙊
Ze gaat daar duidelijk wel vanuit. En zelfs op vakantie aandacht geven aan Groenrijk (reclame maken kun je het niet noemen).
Alle reacties Link kopieren
Dico schreef:
01-08-2022 13:18
Happy New Topic of in dit geval dus Happy Topic New 😂
Haha stiekem dacht ik altijd aan Hollands Next Top model bij HNT
appelflappie schreef:
01-08-2022 14:26
Haha stiekem dacht ik altijd aan Hollands Next Top model bij HNT
:hihi:
Alle reacties Link kopieren
Ik zit echt vol verbazing te kijken naar Ballerina farm. Waarom laat je je kind op een jonge stier rijden?! Levensgevaarlijk. Zonder enige bescherming van het hoofd of lichaam. Sowieso heel erg zielig voor het dier.

Nee helemaal niet leuk dit :blauwoog:
Alle reacties Link kopieren
Echt! Wat een gemiep iedere keer over het Franse stokbrood. Dat ze daar echt niet tegen kan. Of ze in Frankrijk alleen maar stokbrood verkopen. Ze hebben ech heel veel heerlijk ander brood ook met granen etc.
Snaky schreef:
01-08-2022 11:27
Ik begrijp je frustratie! Ik begrijp dat bewoners van een land een hekel hebben aan respectloze toeristen.
Het lijkt sinds corona alleen erger geworden. Ik schaam mij gewoon voor mede landgenoten ten opzichte van mijn lieve buren en vrienden.
Alle reacties Link kopieren
Bommetje_87 schreef:
01-08-2022 14:40
Ik zit echt vol verbazing te kijken naar Ballerina farm. Waarom laat je je kind op een jonge stier rijden?! Levensgevaarlijk. Zonder enige bescherming van het hoofd of lichaam. Sowieso heel erg zielig voor het dier.

Nee helemaal niet leuk dit :blauwoog:
Ik denk dat dit echt een cultuur dingetje is. Wij kijken hier echt ander tegen aan. Daar is het waarschijnlijk heel normaal.
Net zoals het hier heel normaal is om te fietsen met 2 kinderen voorop en achterop (zonder helm) en ook nog 2 boodschappen
tassen aan het stuur. En een buggy op de buggydrager.
Boosie23 schreef:
01-08-2022 14:55
Echt! Wat een gemiep iedere keer over het Franse stokbrood. Dat ze daar echt niet tegen kan. Of ze in Frankrijk alleen maar stokbrood verkopen. Ze hebben ech heel veel heerlijk ander brood ook met granen etc.
Genoeg verschillende soorten brood te vinden hier, zelfs donkerbruin brood. Maar AM zou AM niet zijn als ze niet respectloos naar de Fransen is. Beetje jammer dat ze gratis op vakantie kan. Ze kan ook gewoon in Nederland blijven. Het is maar goed dat de buren daar een stuk bij hun vandaan wonen.
Alle reacties Link kopieren
Francientje schreef:
01-08-2022 15:05
Genoeg verschillende soorten brood te vinden hier, zelfs donkerbruin brood. Maar AM zou AM niet zijn als ze niet respectloos naar de Fransen is. Beetje jammer dat ze gratis op vakantie kan. Ze kan ook gewoon in Nederland blijven. Het is maar goed dat de buren daar een stuk bij hun vandaan wonen.
Je bent toch niet gelijk respectloos als je er niet van houdt om dagelijks stokbrood te eten?

Dat ze haar eigen broodmeel meeneemt is natuurlijk overdreven aangezien je ook genoeg ander brood kan kopen in Frankrijk, maar goed. Dat broodbakken is natuurlijk ook een ritueel geworden he.
Alle reacties Link kopieren
Wendy aan de high tea: alles behalve vlees en zalm is vegan
Ook Wendy: walnoten brie (hartjesogen)

....
Alle reacties Link kopieren
Holaa schreef:
01-08-2022 15:15
Wendy aan de high tea: alles behalve vlees en zalm is vegan
Ook Wendy: walnoten brie (hartjesogen)

....
Misschien is de brie vegan?
Alle reacties Link kopieren
Sushi schreef:
01-08-2022 15:17
Misschien is de brie vegan?
Dat is pas respectloos naar de Fransen toe 😆😆 grapje natuurlijk.

Dat zou idd kunnen, ik vind dat altijd ingewikkeld als het dan toch brie genoemd wordt 🙈
Alle reacties Link kopieren
appelflappie schreef:
01-08-2022 14:26
Haha stiekem dacht ik altijd aan Hollands Next Top model bij HNT
😂 thnx ben weer wat wijzer
Heb niks in de pap te brokkelen thuis
Alle reacties Link kopieren
Gaat AM nu op vakantie in der huisje zitten ? Om te bakken? Ga lekker buiten in de tuin zitten zou ik zeggen met een boek of zo of in de hangmat GENIETEN tot dat Lotje wakker is. Van welke planeet komt zij?
Heb niks in de pap te brokkelen thuis
Alle reacties Link kopieren
En wat was nou het grote KVK nieuws, of moet dat nog komen?
Alle reacties Link kopieren
Holaa schreef:
01-08-2022 15:19
Dat is pas respectloos naar de Fransen toe 😆😆 grapje natuurlijk.

Dat zou idd kunnen, ik vind dat altijd ingewikkeld als het dan toch brie genoemd wordt 🙈
Hahahaha.

Ja ik ben niet thuis in de wereld van vegan, maar zie/lees steeds vaker dat ze allerlei producten ook vegan kunnen maken, maar het kan ook zo dat het niet vegan is. Zo nauw neemt Wendy het daar ook weer niet mee volgens mij.
Boosie23 schreef:
01-08-2022 15:01
Ik denk dat dit echt een cultuur dingetje is. Wij kijken hier echt ander tegen aan. Daar is het waarschijnlijk heel normaal.
Net zoals het hier heel normaal is om te fietsen met 2 kinderen voorop en achterop (zonder helm) en ook nog 2 boodschappen
tassen aan het stuur. En een buggy op de buggydrager.
Gelukkig doe je daar geen dieren mee kwaad.
Alle reacties Link kopieren
Bommetje_87 schreef:
01-08-2022 14:40
Ik zit echt vol verbazing te kijken naar Ballerina farm. Waarom laat je je kind op een jonge stier rijden?! Levensgevaarlijk. Zonder enige bescherming van het hoofd of lichaam. Sowieso heel erg zielig voor het dier.

Nee helemaal niet leuk dit :blauwoog:
Ik vind Ballerina farm echt verschrikkelijk echt van die schijnheilige christelijke amerikanen die van dieren claimen te houden. Die kinderen rijden op paarden met sporen met verschrikkelijke punten. Een keer was er een wedstrijd dat kinderen een varken moesten vangen, dat arme beest rende voor zijn leven zo gestrest echt doodsangst. En natuurlijk al dat rodeo gedoe met stieren. Bah ik hoop dat ze in ieder geval een beetje diervriendelijk slachten.
Lente19251003- schreef:
01-08-2022 15:28
En wat was nou het grote KVK nieuws, of moet dat nog komen?
:shout: tadaaaaaaa
moet nog komen

Maar bij aanmelden stond: als je voor 15 aug niks hoort dan doe je niet mee.
En ze heeft wel een mail dussssss de spanning stijgt
Alle reacties Link kopieren
JessyMay schreef:
01-08-2022 15:33
Ik vind Ballerina farm echt verschrikkelijk echt van die schijnheilige christelijke amerikanen die van dieren claimen te houden. Die kinderen rijden op paarden met sporen met verschrikkelijke punten. Een keer was er een wedstrijd dat kinderen een varken moesten vangen, dat arme beest rende voor zijn leven zo gestrest echt doodsangst. En natuurlijk al dat rodeo gedoe met stieren. Bah ik hoop dat ze in ieder geval een beetje diervriendelijk slachten.
Het zijn mormonen toch? Die laten zelfs hun honden of katten niet steriliseren….
Alle reacties Link kopieren
LisaMarie schreef:
01-08-2022 15:27
Gaat AM nu op vakantie in der huisje zitten ? Om te bakken? Ga lekker buiten in de tuin zitten zou ik zeggen met een boek of zo of in de hangmat GENIETEN tot dat Lotje wakker is. Van welke planeet komt zij?

AM vindt het leuk om te bakken; prima toch?
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
LisaMarie schreef:
01-08-2022 15:27
Gaat AM nu op vakantie in der huisje zitten ? Om te bakken? Ga lekker buiten in de tuin zitten zou ik zeggen met een boek of zo of in de hangmat GENIETEN tot dat Lotje wakker is. Van welke planeet komt zij?
Precies ga eens niets doen. Altijd bezig, zou gek worden van zo'n vrouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven