Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 16

17-10-2022 19:23 3019 berichten
Hier praten we over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Een paar dagen geleden hadden Demeiden nog flinke moeite met de paar uurtjes apart toen eentje naar de oogarts moest.
Nu ineens zijn ze zover hoor: ze mochten gingen los ergens spelen.
Alle reacties Link kopieren
En weer vraagt AM zich om 17u af waarom toch die speeltuin leeg is….ja waarom eigenlijk?? Zou het etenstijd zijn??
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat demeiden beide ergens te spelen waren.
Jet even 1 op 1 met mama.
Fijn voor ze!
Alle reacties Link kopieren
SterreKaatje schreef:
18-10-2022 17:25
Ik vind deze wel wat ver gaan hoor. Denk jij bij elk vakantieland na wat jouw bezoek mogelijk negatief voor de bevolking betekent?
Nee natuurlijk niet. Maar er is nu een enorm brandstoftekort en daar wonen mensen die naar hun werk moeten. Ik vind het weer een uiting van hun egoïsme.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
BettyBoop82 schreef:
18-10-2022 17:36
Een paar dagen geleden hadden Demeiden nog flinke moeite met de paar uurtjes apart toen eentje naar de oogarts moest.
Nu ineens zijn ze zover hoor: ze mochten gingen los ergens spelen.
Hahaha, ja ik dacht precies hetzelfde !!!
Pingu schreef:
18-10-2022 17:44
Nee natuurlijk niet. Maar er is nu een enorm brandstoftekort en daar wonen mensen die naar hun werk moeten. Ik vind het weer een uiting van hun egoïsme.

Nou, dat vind ik ook te ver gaan hoor. Ik denk dat de supermarkt daar heel blij is dat ze boodschappen komen doen.
Dat daar pompen zijn gesloten komt door Fransen zelf, ze staken.
Er is geen natuurramp gaande ofzo, het is lokale politiek waar mensen democratische voor stemmen. Daar kan je AM niet verantwoordelijk voor maken.
Het is niet zo dat AM daar de laatste druppel benzine op komt maken met dat ene tankje vol dat zij nodig hebben voor de terugreis. Als de stakingen afgelopen zijn gaan de pompen gewoon weer open, en die mensen willen zelf ook dat de hulpdiensten kunnen blijven rijden dus daar zullen ze wel afspraken over maken.
Je kan ook zeggen: door de stakingen lijdt ook het toerisme! En dat is voor veel Franse ondernemers ook vervelend. Het is gewoon vervelend voor iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Parella schreef:
18-10-2022 17:53
Nou, dat vind ik ook te ver gaan hoor. Ik denk dat de supermarkt daar heel blij is dat ze boodschappen komen doen.
Dat daar pompen zijn gesloten komt door Fransen zelf, ze staken.
Er is geen natuurramp gaande ofzo, het is lokale politiek waar mensen democratische voor stemmen. Daar kan je AM niet verantwoordelijk voor maken.
Het is niet zo dat AM daar de laatste druppel benzine op komt maken met dat ene tankje vol dat zij nodig hebben voor de terugreis. Als de stakingen afgelopen zijn gaan de pompen gewoon weer open, en die mensen willen zelf ook dat de hulpdiensten kunnen blijven rijden dus daar zullen ze wel afspraken over maken.
Nee sterker nog.. AM neemt gevulde jerrycans mee vanuit huis.
Vind dat wel gevaarlijk... maar goed, moeten ze zelf weten.
BettyBoop82 schreef:
18-10-2022 17:36
Een paar dagen geleden hadden Demeiden nog flinke moeite met de paar uurtjes apart toen eentje naar de oogarts moest.
Nu ineens zijn ze zover hoor: ze mochten gingen los ergens spelen.
Ja bijzonder weer he :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Gique schreef:
18-10-2022 12:05
Dan heb je niet goed opgelet. Als kinderen klaar zijn met ontbijten gaan ze op de tablet, zodat Annemarie dan rustig met Maarten kan ontbijten en koffie drinken.
En 's middags weer zodat ze kan koken. Of ze nou leuk aan het spelen zijn of niet.
Alle reacties Link kopieren
Bommetje_87 schreef:
18-10-2022 14:59
Ik kan er niet wakker liggen hoe lang of veel iemand zijn kind achter een scherm zet. De benaming “schermtijd” vind ik vreselijk. Kwam een keer een schoolplein moeder (type geitenwollen sok) naar me toe; hoeveel schermtijd heeft jouw kind?
Uhh is dat interessant? :confused:

Ik begrijp dat AM het jammer vindt dat de vakantie naar Frankrijk misschien niet door kan gaan. Maar om dan met jerrycans vol benzine te gaan rijden lijkt me nogal onverstandig. Een ongeluk zit in een klein hoekje en je wilt er toch niet aan denken wat er dan gebeurt.
Haha ja schermtijd is ook zo'n jeukwoord.
Alle reacties Link kopieren
BettyBoop82 schreef:
18-10-2022 17:37
En weer vraagt AM zich om 17u af waarom toch die speeltuin leeg is….ja waarom eigenlijk?? Zou het etenstijd zijn??
Omdat ze koste wat kost haar gelijk wil halen.
Alle reacties Link kopieren
BettyBoop82 schreef:
18-10-2022 17:37
En weer vraagt AM zich om 17u af waarom toch die speeltuin leeg is….ja waarom eigenlijk?? Zou het etenstijd zijn??
Hahaha zo loos die vrouw...
Gooi je kids er nog lekker heen van 17 tot 18 uur ipv verplicht schermtijd. Ziet spelen doet spelen...

#kleinestapjes AM!
holaa wijzigde dit bericht op 18-10-2022 18:29
Reden: Aanvulling
2.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Holaa schreef:
18-10-2022 18:28
Hahaha zo loos die vrouw...
Gooi je kids er nog lekker heen van 17 tot 18 uur ipv verplicht schermtijd. Ziet spelen doet spelen...

#kleinestapjes AM!
Hahahahaha inderdaad!
BettyBoop82 schreef:
18-10-2022 17:36
Een paar dagen geleden hadden Demeiden nog flinke moeite met de paar uurtjes apart toen eentje naar de oogarts moest.
Nu ineens zijn ze zover hoor: ze mochten gingen los ergens spelen.
Ik denk eerder dat het AM was die er moeite mee had.
BettyBoop82 schreef:
18-10-2022 17:36
Een paar dagen geleden hadden Demeiden nog flinke moeite met de paar uurtjes apart toen eentje naar de oogarts moest.
Nu ineens zijn ze zover hoor: ze mochten gingen los ergens spelen.
Echt fijn dat AM daar nu soepeler mee om gaat! Dat is heel goed voor de meiden.
Alle reacties Link kopieren
Holaa schreef:
18-10-2022 18:28
Hahaha zo loos die vrouw...
Gooi je kids er nog lekker heen van 17 tot 18 uur ipv verplicht schermtijd. Ziet spelen doet spelen...

#kleinestapjes AM!
Nee ho ho, je hebt een memo gemist. 'Het begint niet bij AM de influencer.' 😃
Alle reacties Link kopieren
SterreKaatje schreef:
18-10-2022 18:58
Nee ho ho, je hebt een memo gemist. 'Het begint niet bij AM de influencer.' 😃
Ah ja, my bad, alleen het gedoe over de speeltuinen en het consuminderen begint daar! Niet de uitwerking :hyper:
Parella schreef:
18-10-2022 17:53
Nou, dat vind ik ook te ver gaan hoor. Ik denk dat de supermarkt daar heel blij is dat ze boodschappen komen doen.
Dat daar pompen zijn gesloten komt door Fransen zelf, ze staken.
Er is geen natuurramp gaande ofzo, het is lokale politiek waar mensen democratische voor stemmen. Daar kan je AM niet verantwoordelijk voor maken.
Het is niet zo dat AM daar de laatste druppel benzine op komt maken met dat ene tankje vol dat zij nodig hebben voor de terugreis. Als de stakingen afgelopen zijn gaan de pompen gewoon weer open, en die mensen willen zelf ook dat de hulpdiensten kunnen blijven rijden dus daar zullen ze wel afspraken over maken.
Bewoners zijn zelf blij als ze boodschappen kunnen doen. Wat denk je wat er met de voorraden in de winkels gebeurt als er geen brandstof te krijgen is.
Er zijn dus geregeld lege schappen.

Het grootste deel van de bevolking is tegen de stakingen. En er zijn afspraken over de hulpdiensten en bepaalde beroepsgroepen die altijd moeten kunnen tanken. Dat betekent dat sommige tankstations geheel of gedeeltelijk gesloten zijn.

Het gaat overigens niet alleen om AM, maar überhaupt het ikke ikke gedrag van de Nederlanders. Vandaag op 45 minuten rijden een tankstation met benzine gevonden. Er is een verbod op jerrycans vullen bij de pompen. Wat staat daar dan? Een Nederlander die 3 jerrycans staat te vullen.

Maar AM moet met haar met jerrycans gevulde auto op vakantie naar Frankrijk, want traditie, en ze werken zo hard. Huur gewoon een huisje in Nederland, ga in 1 van die huizen van Wendy, misschien maakt ze een leuk prijsje. Ik hoop dat ze een geweldige vakantie heeft en vooral niet gaat janken als bepaalde producten niet te krijgen zijn. Of beter, de boodschappen moet ze ook maar uit NL meenemen.
Francientje schreef:
18-10-2022 19:27
Bewoners zijn zelf blij als ze boodschappen kunnen doen. Wat denk je wat er met de voorraden in de winkels gebeurt als er geen brandstof te krijgen is.
Er zijn dus geregeld lege schappen.

Het grootste deel van de bevolking is tegen de stakingen. En er zijn afspraken over de hulpdiensten en bepaalde beroepsgroepen die altijd moeten kunnen tanken. Dat betekent dat sommige tankstations geheel of gedeeltelijk gesloten zijn.

Het gaat overigens niet alleen om AM, maar überhaupt het ikke ikke gedrag van de Nederlanders. Vandaag op 45 minuten rijden een tankstation met benzine gevonden. Er is een verbod op jerrycans vullen bij de pompen. Wat staat daar dan? Een Nederlander die 3 jerrycans staat te vullen.

Maar AM moet met haar met jerrycans gevulde auto op vakantie naar Frankrijk, want traditie, en ze werken zo hard. Huur gewoon een huisje in Nederland, ga in 1 van die huizen van Wendy, misschien maakt ze een leuk prijsje. Ik hoop dat ze een geweldige vakantie heeft en vooral niet gaat janken als bepaalde producten niet te krijgen zijn. Of beter, de boodschappen moet ze ook maar uit NL meenemen.
Misschien moet je even stoom afblazen in het topic dat daadwerkelijk hierover gaat, op de pijler reizen.
Rosalind* schreef:
18-10-2022 19:53
Misschien moet je even stoom afblazen in het topic dat daadwerkelijk hierover gaat, op de pijler reizen.
Nee hoor, ik ga dit topic voorlopig even naast mij neerleggen.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat overigens niet alleen om AM, maar überhaupt het ikke ikke gedrag van de Nederlanders. Vandaag op 45 minuten rijden een tankstation met benzine gevonden. Er is een verbod op jerrycans vullen bij de pompen. Wat staat daar dan? Een Nederlander die 3 jerrycans staat te vullen.

Maar AM moet met haar met jerrycans gevulde auto op vakantie naar Frankrijk, want traditie, en ze werken zo hard. Huur gewoon een huisje in Nederland, ga in 1 van die huizen van Wendy, misschien maakt ze een leuk prijsje. Ik hoop dat ze een geweldige vakantie heeft en vooral niet gaat janken als bepaalde producten niet te krijgen zijn. Of beter, de boodschappen moet ze ook maar uit NL meenemen.
[/quote]

Sorry maar ik moet toch even lachen….dat was vast de pappavandemammavan die daar met z’n jerrycans stond, want die zit daar nu en zegt dat ze gewoon moeten komen. Ik zie het voor me……Verder begrijp ik je frustratie, wat een ellende met die stakingen daar.
Misschien mogen ze de Tesla van Vinnie wel lenen :) moeten ze wel ff kiezen wie ze meenemen. Lotje, Jetje, deMeiden. Voor Guus is geen ruimte meer dan.
Wendy houdt van verassingen.
Toch fijn voor haar! ;-)
Expreszo* schreef:
18-10-2022 20:36
Misschien mogen ze de Tesla van Vinnie wel lenen :) moeten ze wel ff kiezen wie ze meenemen. Lotje, Jetje, deMeiden. Voor Guus is geen ruimte meer dan.
:rofl:

Demeiden gaan onder de douche én AM gaat wederom met Juul de deur uit. Wow.
Het plannen is helemaal gedaan geloof ik. Geen plan-boxen meer denk ik?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven