Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 16

17-10-2022 19:23 3019 berichten
Hier praten we over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
En Tamara Schelvis weer helemaal happy. Mét pa Schelvis een paar keer op de foto.
Ik gun het haar maar begrijp werkelijk niet waarom je je relatieshit op Insta gooit als je daarna doet alsof je neus bloedt.
Francientje schreef:
18-10-2022 20:07
Nee hoor, ik ga dit topic voorlopig even naast mij neerleggen.
Welnee, gewoon blijven
Ik vind het wel goed van jou te lezen hoe en wat. Lijkt me pittig zat
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
18-10-2022 19:53
Misschien moet je even stoom afblazen in het topic dat daadwerkelijk hierover gaat, op de pijler reizen.
Wat een vervelende opmerking. Ze uit gewoon iets als reactie op iets wat AM deelt, prima toch?! Het valt me op dat je erg vaak mede forummers de les leest, erg vervelend.
Alle reacties Link kopieren
Wendy voor de tweede keer vandaag naar de manueel therapeut, zou dat nou echt helpen twee keer per dag?
Alle reacties Link kopieren
Francientje schreef:
18-10-2022 20:07
Nee hoor, ik ga dit topic voorlopig even naast mij neerleggen.
Nee joh, gewoin blijven. Je reageert toch ook gewoon op wat je ziet en vanuit jezelf ( zoals wij allemaal) Niets aantrekken van mensen die vinden dat je dit ergens anders moet delen. Je hebt mij weer een les geleerd vandaag dus dank.
DientjeF schreef:
18-10-2022 21:15
Wendy voor de tweede keer vandaag naar de manueel therapeut, zou dat nou echt helpen twee keer per dag?
Gisteravond en vanavond toch?
SterreKaatje schreef:
18-10-2022 21:08
Wat een vervelende opmerking. Ze uit gewoon iets als reactie op iets wat AM deelt, prima toch?! Het valt me op dat je erg vaak mede forummers de les leest, erg vervelend.
Een vervelende opmerking?
Er loopt een topic over het tankprobleem in Frankrijk, haar ervaringen lijken me daar veel nuttiger dan hier.
Het was gewoon een tip, aangezien het haar (begrijpelijk, aangezien ze in Frankrijk woont) nogal hoog zit.
Alle reacties Link kopieren
DientjeF schreef:
18-10-2022 21:15
Wendy voor de tweede keer vandaag naar de manueel therapeut, zou dat nou echt helpen twee keer per dag?

Ja zeker. Ze helpen je van je geld af. Daarna nog even door naar de job coach, de gezinscoach en de adem coach om goed te leren ademen. De paarden coach is nog in overweging. Want ja, paarden blijven leuk.
Ach Wendy toch, blij dat zij de economie draaiende houdt en ervoor zorgt dat al doe coaches hun zaak draaiende kunnen houden.

Wij lachen genieten mee vanaf de zijlijn.
Jeetje wat moet AM toch doen. Van de zomer mocht ze daar haar eigen brood niet bakken, want de arme dorpsbakker dan. En nu moet ze zelfs al haar boodschappen meenemen.
Bommetje_87 schreef:
18-10-2022 21:19
Ja zeker. Ze helpen je van je geld af. Daarna nog even door naar de job coach, de gezinscoach en de adem coach om goed te leren ademen. De paarden coach is nog in overweging. Want ja, paarden blijven leuk.
Ach Wendy toch, blij dat zij de economie draaiende houdt en ervoor zorgt dat al doe coaches hun zaak draaiende kunnen houden.

Wij lachen genieten mee vanaf de zijlijn.
Ik lach en geniet niet mee hoor
Ik vind het rot genoeg voor haar
Alle reacties Link kopieren
Dico schreef:
18-10-2022 21:16
Gisteravond en vanavond toch?
Dan heb ik mij vergist, excuses
Rosalind* schreef:
18-10-2022 20:47
Wendy houdt van verassingen.
Toch fijn voor haar! ;-)
Idd, wat een as. Is zij ook niet zo slim….?
Rosalind* schreef:
18-10-2022 20:47
Wendy houdt van verassingen.
Toch fijn voor haar! ;-)
Idd, wat een as. Is zij ook niet zo slim….?
Alle reacties Link kopieren
Maartje2021 schreef:
18-10-2022 21:31
Idd, wat een as. Is zij ook niet zo slim….?
Ze zal wel dyslexie hebben, toch? :wtf:
Alle reacties Link kopieren
SterreKaatje schreef:
18-10-2022 21:08
Wat een vervelende opmerking. Ze uit gewoon iets als reactie op iets wat AM deelt, prima toch?! Het valt me op dat je erg vaak mede forummers de les leest, erg vervelend.
Dat ben ik helemaal niet met je eens.
Snaky schreef:
18-10-2022 21:34
Dat ben ik helemaal niet met je eens.
Ik ook niet. En daarbij vind ik de reactie ook nog eens niet aardig. Dus iets met pot en ketel.
Rosalind is ts, en heeft gewoon geen zin in gezeik.
Alle reacties Link kopieren
Precies!
Expreszo* schreef:
18-10-2022 21:38
Ik ook niet. En daarbij vind ik de reactie ook nog eens niet aardig. Dus iets met pot en ketel.
Rosalind is ts, en heeft gewoon geen zin in gezeik.
Dit dus.
Maar het is niet voor het eerst dat sommigen geen idee van de voorgeschiedenis van dit topic hebben.
Dus ik besloot maar even op mn handen te gaan zitten.
Alle reacties Link kopieren
Bommetje_87 schreef:
18-10-2022 21:19
Ja zeker. Ze helpen je van je geld af. Daarna nog even door naar de job coach, de gezinscoach en de adem coach om goed te leren ademen. De paarden coach is nog in overweging. Want ja, paarden blijven leuk.
Ach Wendy toch, blij dat zij de economie draaiende houdt en ervoor zorgt dat al doe coaches hun zaak draaiende kunnen houden.

Wij lachen genieten mee vanaf de zijlijn.
Je vergeet de yoni stoom coach.
Alle reacties Link kopieren
BettyBoop82 schreef:
18-10-2022 17:36
Een paar dagen geleden hadden Demeiden nog flinke moeite met de paar uurtjes apart toen eentje naar de oogarts moest.
Nu ineens zijn ze zover hoor: ze mochten gingen los ergens spelen.

Zelfs de volgende dag al ging Saar alleen met AM mee naar de klimhal. Dat was blijkbaar ook geen probleem.
Snaky schreef:
18-10-2022 23:13
Je vergeet de yoni stoom coach.

A.k.a de bedelares.
Ze bedelde de afgelopen dagen weer om een duur wollen babymutsje. Kost 25,- op Etsy. (Dat hebben ze dus niet eens). Of er iemand is die dat mutsje even gratis voor haar na kan maken. Ze betaalt wel de wol... maar je uren en inspanning mag je vrijwillig aan haar geven. :proud:

Goede wolgaren van die dikte kost ook zo 10,- euro dus je mag een paar avonden patronen zoeken en gaan breien om mevrouw yoni 15,- uit te sparen.
Alle reacties Link kopieren
Tvp, kwam er weer eens veel later achter dat er een nieuw topic was!

Dat AM naar Frankrijk gaat snap ik prima trouwens. Wat ook gezegd is: de Fransen doen het zelf.
Alle reacties Link kopieren
Francientje schreef:
18-10-2022 20:07
Nee hoor, ik ga dit topic voorlopig even naast mij neerleggen.
Wow deja vu. Jouw reactie was exact hetzelfde afgelopen zomer. Alleen ander onderwerp.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp Wendy wel. Ik vind veel opmerkingen hier dan ook echt onaardig :-$
Ik herken het rusteloze gevoel van toen ik eens langere tijd thuis zat. Je wilt iets, je weet niet wat, het gevoel dat je niet echt mee doet aan de maatschappij, niet veel contacten dus eenzaam. Het ging hier over toen ik weer terug kon naar m’n werk. Maar Wendy heeft nog geen doel gevonden. Niet zo gek dat het dan steeds terug komt.
En er zijn zat mensen die met vergelijkbare vraagstukken zitten. Geld heeft daar niet zoveel mee te maken. Om daar dan zo negatief over te doen omdat je het zelf blijkbaar niet kent, vind ik jammer.
Alle reacties Link kopieren
Hocuspocus schreef:
19-10-2022 05:42
Ik begrijp Wendy wel. Ik vind veel opmerkingen hier dan ook echt onaardig :-$
Ik herken het rusteloze gevoel van toen ik eens langere tijd thuis zat. Je wilt iets, je weet niet wat, het gevoel dat je niet echt mee doet aan de maatschappij, niet veel contacten dus eenzaam. Het ging hier over toen ik weer terug kon naar m’n werk. Maar Wendy heeft nog geen doel gevonden. Niet zo gek dat het dan steeds terug komt.
En er zijn zat mensen die met vergelijkbare vraagstukken zitten. Geld heeft daar niet zoveel mee te maken. Om daar dan zo negatief over te doen omdat je het zelf blijkbaar niet kent, vind ik jammer.
Ben het met je eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven