Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 20

21-05-2023 12:57 3018 berichten
Deel 20 :cheer2:

Hier praten we over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Alle reacties Link kopieren Quote
sneeuwwitje80 schreef:
22-05-2023 20:16
Irritant altijd als mensen proberen goede keuzes te maken iedereen er bovenop zit als je dan een keer een minder groene keuze maakt. Als je groen bezig bent moet dat gelijk consequent.

Oh je eet geen vlees? Nou waarom is je tas dan wel van leer? Gaat een koe ook dood van. Oh je eet wel een ei want dat is niet zielig? Echt doodvermoeiend die bedweters. Ik ben zelf gewoon inconsequent goed bezig voor het mileu. Altijd nog beter dan consequent fout. Ik doe mijn best en het gaat steeds een beetje beter.
Het scheelt al als je het niet zo tentoonspreidt van je z.g. groen en milieubewust zijn en vervolgens het tegenovergestelde laten zien. Zeg dan gewoon niks als 'influencer'. Zo hypocriet. Zoals die klimaatdramplakkers. De wereld vergaat volgens hun zo'n beetje elke dag en zelf vliegen ze 6x de wereld over à la Clarice van Houten.
I'll be back..forumfossiel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
sneeuwwitje80 schreef:
22-05-2023 20:16
Irritant altijd als mensen proberen goede keuzes te maken iedereen er bovenop zit als je dan een keer een minder groene keuze maakt. Als je groen bezig bent moet dat gelijk consequent.

Oh je eet geen vlees? Nou waarom is je tas dan wel van leer? Gaat een koe ook dood van. Oh je eet wel een ei want dat is niet zielig? Echt doodvermoeiend die bedweters. :kneel: Ik ben zelf gewoon inconsequent goed bezig voor het mileu. Altijd nog beter dan consequent fout. Ik doe mijn best en het gaat steeds een beetje beter.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren Quote
Niemand kan helemaal perfect zijn ,Wendy kan het bij sommige toch nooit goed doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
_2Nice2B_ schreef:
22-05-2023 20:34
Het scheelt al als je het niet zo tentoonspreidt van je z.g. groen en milieubewust zijn en vervolgens het tegenovergestelde laten zien. Zeg dan gewoon niks als 'influencer'. Zo hypocriet. Zoals die klimaatdramplakkers. De wereld vergaat volgens hun zo'n beetje elke dag en zelf vliegen ze 6x de wereld over à la Clarice van Houten.
Dit dus
Nou ik heb de tent voor AM gevonden hoor! https://www.decathlon.nl/p/mp/skandika/ ... e13f512753

Voor 12 personen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Expreszo* schreef:
22-05-2023 21:02
Nou ik heb de tent voor AM gevonden hoor! https://www.decathlon.nl/p/mp/skandika/ ... e13f512753

Voor 12 personen.
Gezellig met zn allen in een tent, AM en Maarten gezellig in het midden 😂
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha ik klikte op de link en eerste woord wat ik zag: ingenaaid :facepalm: is dat ook alvast geregeld haha.

En lekker die paal in t midden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Holaa schreef:
22-05-2023 21:11
Haha ik klikte op de link en eerste woord wat ik zag: ingenaaid :facepalm: is dat ook alvast geregeld haha.
:rofl:
Kamerschermpje erin en de doorsmeerbeurt kan gewoon doorgaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Om 22 u allemaal de tent uit. Of juist in? Ingewikkeld wel.
Voor de Netflix & Chill van de pappa en mamma van...
Ik zou hier nog even 6 weken over stressen en op oefenen. Wat betekent 'naar boven' op de camping?
Alle reacties Link kopieren Quote
Brokkel* schreef:
22-05-2023 20:05
Ik zie wel dat ze zich verantwoordt over de auto en het verwarmde zwembad (zonnepanelen). Ik denk daarvan alleen maar: slim bedacht! En ook dat ze zich daarvoor niet hoeft te verantwoorden.

Aan de andere kant denk ik dat iedereen wel iets heeft waar hij/zij de prijs/het vliegen/de energie/vulmaarin/ voor over heeft. Zo heb ik mezelf een luxe-artikel cadeau gedaan, wat echt totaal overbodig is én energie verbruikt. Maarrrrrr... ik word er heel erg gelukkig van. In dat opzicht denk ik ook: je leeft maar 1x. Zo ook voor hun vakantiehuizen. Investeer, maak er gebruik van als je het geld toch hebt liggen. Dan geniet je meer van je geld dan als het op je bank staat.
ik begrijp je gedachte heel erg goed. Het probleem is dat iedereen dit denkt: IK Leef maar 1 keer. De meeste van ons zetten wel kinderen op de wereld en die gun ik wel een goed leven op de aarde.

In plaats van 3 keer te vliegen, kunnen ze over die derde keer denken: goh, misschien zouden we iets anders kunnen ondernemen zonder een vliegtuig want ik heb al 2 keer gevlogen in korte tijd? Het probleem is dat mensen dat vaak niet doen. Ik vind het ook niet passen bij hip&hot dat ze zoveel vliegt, ik kan het totaal niet rijmen, zeker niet als je 4 kinderen hebt.
Ik geef ook niet alles op, iedereen heeft vast wel een artikel wat tering slecht is voor het milieu. Ik kan er bij mezelf even niet 1 prominente bedenken, behalve mijn (hybride) autootje.
In deze tijd kan je het inderdaad niet gauw goed doen, maar als je dan ook nog etaleert dat je voor de 3e keer gaat vliegen, daar snap ik helemaal niks van. En dat geldt ook voor H&H.
Alle reacties Link kopieren Quote
miep schreef:
22-05-2023 20:52
Niemand kan helemaal perfect zijn ,Wendy kan het bij sommige toch nooit goed doen.
Welnee, gewoon lekker de kippetjes voeren, een beetje plantjes uitvogelen en blijven dromen. :daisy:
I'll be back..forumfossiel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Expreszo* schreef:
22-05-2023 21:02
Nou ik heb de tent voor AM gevonden hoor! https://www.decathlon.nl/p/mp/skandika/ ... e13f512753

Voor 12 personen.
wel een erg leuke tent! Ik hoop nog antwoord te krijgen op het: Waarom geen slaapcompartimenten?
AM slaat weer helemaal door, that's for sure :lol:
Ouder1980-2de schreef:
22-05-2023 21:48
wel een erg leuke tent! Ik hoop nog antwoord te krijgen op het: Waarom geen slaapcompartimenten?
AM slaat weer helemaal door, that's for sure :lol:
Alles om het grootgezin-gevoel zo lang mogelijk vol te houden, heb ik het idee.

Vandaag: Iedereen is thuis, behalve Jim.
Jim woont al bijna 3 jaar niet meer thuis!?!
Maar verhip, daar was Jim.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jim slaapt al bijna drie jaar niet meer thuis is het meer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Rocky schreef:
22-05-2023 19:59
Ik las dat al eerder bij iemand over huilie huilie
Maar dan heb ik diezelfde blinde vlek of mn geluid stond uit maar ik herken het ook niet
Ik herken dit ook niet van Wendy. Ze is heerlijk bezig met groen, is bewust op bepaalde manieren. Ik vind het nu zeiken om het zeiken. Nog even en we moeten allemaal vliegschaamte hebben.
Alle reacties Link kopieren Quote
dit vind ik wel een mooie tent voor Familie geerts
https://dedump.nl/product/mil-tec-od-le ... eQQAvD_BwE
Alle reacties Link kopieren Quote
Die 'get your flow' agenda lijkt mij een waardeloos ding. Moet je zelf de data invullen.
Heb je in oktober een afspraak ben je eerst bezig de data van mei tot oktober in te vullen. En dan ook maar hopen dat je niet ergens tussendoor een dag overslaat.
Ga ik over nadenken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ouder1980-2de schreef:
22-05-2023 21:48
wel een erg leuke tent! Ik hoop nog antwoord te krijgen op het: Waarom geen slaapcompartimenten?
AM slaat weer helemaal door, that's for sure :lol:
Ik heb een bell tent, zo één als ze toen op de laptop keken. Ook met een paal in 't midden. En zonder slaspcompartimenten (ze zijn er wel in te hangen).. Past voor mij gewoon niet bij die tent.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren Quote
Polo schreef:
22-05-2023 22:05
Die 'get your flow' agenda lijkt mij een waardeloos ding. Moet je zelf de data invullen.
Heb je in oktober een afspraak ben je eerst bezig de data van mei tot oktober in te vullen. En dan ook maar hopen dat je niet ergens tussendoor een dag overslaat.
Vind ik ook heel onhandig.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren Quote
Polo schreef:
22-05-2023 22:05
Die 'get your flow' agenda lijkt mij een waardeloos ding. Moet je zelf de data invullen.
Heb je in oktober een afspraak ben je eerst bezig de data van mei tot oktober in te vullen. En dan ook maar hopen dat je niet ergens tussendoor een dag overslaat.
Vind ik ook heel onhandig.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren Quote
Rosalind* schreef:
22-05-2023 21:52
Alles om het grootgezin-gevoel zo lang mogelijk vol te houden, heb ik het idee.

Vandaag: Iedereen is thuis, behalve Jim.
Jim woont al bijna 3 jaar niet meer thuis!?!
Maar verhip, daar was Jim.
Ik krijg de indruk dat Jim het vreselijk vindt waar hij nu woont en er niet eens kan koken oid .
Ouder1980-2de schreef:
22-05-2023 21:47
ik begrijp je gedachte heel erg goed. Het probleem is dat iedereen dit denkt: IK Leef maar 1 keer. De meeste van ons zetten wel kinderen op de wereld en die gun ik wel een goed leven op de aarde.

In plaats van 3 keer te vliegen, kunnen ze over die derde keer denken: goh, misschien zouden we iets anders kunnen ondernemen zonder een vliegtuig want ik heb al 2 keer gevlogen in korte tijd? Het probleem is dat mensen dat vaak niet doen. Ik vind het ook niet passen bij hip&hot dat ze zoveel vliegt, ik kan het totaal niet rijmen, zeker niet als je 4 kinderen hebt.
Ik geef ook niet alles op, iedereen heeft vast wel een artikel wat tering slecht is voor het milieu. Ik kan er bij mezelf even niet 1 prominente bedenken, behalve mijn (hybride) autootje.
In deze tijd kan je het inderdaad niet gauw goed doen, maar als je dan ook nog etaleert dat je voor de 3e keer gaat vliegen, daar snap ik helemaal niks van. En dat geldt ook voor H&H.
Ik begrijp je argument niet. Dus omdat ze (samen met haar man) 4 kinderen heeft, vindj het niet passen dat ze zoveel vliegt?
Alle reacties Link kopieren Quote
Polo schreef:
22-05-2023 22:05
Die 'get your flow' agenda lijkt mij een waardeloos ding. Moet je zelf de data invullen.
Heb je in oktober een afspraak ben je eerst bezig de data van mei tot oktober in te vullen. En dan ook maar hopen dat je niet ergens tussendoor een dag overslaat.
Het is geen agenda denk ik, maar een planner. Je gebruikt deze om je dag te plannen ahv de uren die de dag heeft. Bijv tijdsblokken maken waarin je xyz doet. Je kunt dan ook een dagje overslaan. Bijv een weekenddag. Zo doe je langer met de planner.

Maar zo gebruikt AM hem niet, die zet elke dag haar afspraken over. Van een digitale agenda met reminders wss, naar een papieren vel met dikke grote stempels ertussen...

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven