Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 20

21-05-2023 12:57 3018 berichten
Deel 20 :cheer2:

Hier praten we over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bedlamp76 schreef:
22-05-2023 16:29
Nu weer eenpansmaaltijden voor de camping. Ik ga dit gezever niet nog 6 weken trekken.
En dan ook nog eens een eenpansmaaltijd die ze daar gemiddeld 3 keer per maand eten dus wat er nog aan te oefenen valt?

Oja en het moet nog in de oven ook. Handig tijdens het kamperen 😂
Alle reacties Link kopieren Quote
mammaenreiziger schreef:
22-05-2023 17:38
Daar zit het verschil, je moet er een stichting voor hebben wil je voor een lagere prijs willen verhuren zo werkt de Nederlandse wet nu eenmaal, daar kan Wendy niets aan doen.
Als ze het zou willen.
Stichting oprichten, dat kost nu ook weer niet de wereld
Alle reacties Link kopieren Quote
Klaasje schreef:
22-05-2023 16:23
"Lot is 3 en heeft meer uitdaging nodig".

Nee, Lot is 3 en wil meer dan alle standaard saaie uitjes naar Groenrijk en andere gesponsorde winkels. Ze wil gewoon een ochtend krijspaleis of een uurtje spelen in een simpel buurt-speeltuintje of een rondje kinderboerderij!! Snap dat gewoon eens. Het leven voor een 3 jarige is echt zo simpel.
Precies dit. Of ga lekker op peutergym met haar. Is super leuk om dat samen met je kind te doen. Ik denk dat haar kinderen nog nooit in een krijspaleis zijn geweest met hun ouders.
Alle reacties Link kopieren Quote
Klaasje schreef:
22-05-2023 16:23
"Lot is 3 en heeft meer uitdaging nodig".

Nee, Lot is 3 en wil meer dan alle standaard saaie uitjes naar Groenrijk en andere gesponsorde winkels. Ze wil gewoon een ochtend krijspaleis of een uurtje spelen in een simpel buurt-speeltuintje of een rondje kinderboerderij!! Snap dat gewoon eens. Het leven voor een 3 jarige is echt zo simpel.
Lot wordt in september toch pas 3, of is 2,5 het nieuwe 3😂
Alle reacties Link kopieren Quote
Gique schreef:
22-05-2023 17:28
Dat dacht ik ook. Ga met haar peuterzwemmen, maak een boswandeling, laat haar in de speeltuin met andere kinderen spelen, koop een loopfiets et cetera.
Precies. Dat doet Tamara allemaal wel.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren Quote
Pingu schreef:
22-05-2023 18:38
Precies. Dat doet Tamara allemaal wel.
Ik wil de Schelvisjes weer kunnen volgen 😭
Pingu schreef:
22-05-2023 18:38
Precies. Dat doet Tamara allemaal wel.
Tja.
Ik zou ook zeker meer kindvriendelijke activiteiten met Lot zou ondernemen als ik AM was. Maar om het met Tamara te vergelijken... Dat is wat mij betreft nou ook niet echt het ideale gezin.
Alle reacties Link kopieren Quote
Rosalind* schreef:
22-05-2023 18:49
Tja.
Ik zou ook zeker meer kindvriendelijke activiteiten met Lot zou ondernemen als ik AM was. Maar om het met Tamara te vergelijken... Dat is wat mij betreft nou ook niet echt het ideale gezin.
Nee, op beide gezinnen is van alles aan te merken, maar toch. De kinderen van Tamara leven niet in een Truman Show.
't Is al met al een heel gedoe
Pingu schreef:
22-05-2023 18:51
Nee, op beide gezinnen is van alles aan te merken, maar toch. De kinderen van Tamara leven niet in een Truman Show.
Nee.
Maar wat mij betreft is er gewoon geen vergelijking.
Alle reacties Link kopieren Quote
Craziestcatlady schreef:
22-05-2023 18:20
Als ze het zou willen.
Stichting oprichten, dat kost nu ook weer niet de wereld
Natuurlijk worden ze geen stichting.
Wendy is toch niet alleen.
Vin moest van zijn vermogen af en dit is een vorm van pensioen.
Heel normaal als je ineens met veel vermogen zit.

Wendy was waarschijnlijk iets te enthousiast. Nou hoe hoe.
Ze heeft 1 of 2 weekenden weggegeven.
Had ze helemaal niet hoeven doen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren Quote
.
gatti wijzigde dit bericht op 22-05-2023 18:53
Reden: Dubbel
99.58% gewijzigd
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Pingu schreef:
22-05-2023 18:38
Precies. Dat doet Tamara allemaal wel.
Nou is het ook wel weer zo (ik voel mij wel een enorme zeikerd vandaag) dat Tamara ook niet verder komt dan de speeltuin en wat winkels (en school, opa en oma en logopedie). Dat zou ik dan zelf ook weer anders doen.

Bij Annemarie valt het mij altijd op dat Lot (en vroeger Jet) best veel aandacht krijgen, maar dat er eigenlijk zelden dingen gedaan worden, die geschikt en leuk zijn voor hun leeftijd. Ik kan dat gewoon ook niet zo goed plaatsen.

Maar anderzijds, ik heb de wijsheid niet in pacht en uiteindelijk maakt het wellicht ook niet zo heel veel uit voor later (en voel ik mij dus af en toe een zeikwijf).
Gatti schreef:
22-05-2023 18:52
Natuurlijk worden ze geen stichting.
Wendy is toch niet alleen.
Vin moest van zijn vermogen af en dit is een vorm van pensioen.
Heel normaal als je ineens met veel vermogen zit.

Wendy was waarschijnlijk iets te enthousiast. Nou hoe hoe.
Ze heeft 1 of 2 weekenden weggegeven.
Had ze helemaal niet hoeven doen.
Dit. Wendy voelde zich wat gegeneerd toen er ineens twee dure huizen gekocht werden. Als ze toen gewoon gezegd had dat ze het als een investering zagen, dan was ze ook van het gezeik af geweest.
En aangezien Tamara er niet over praat heb ik ook geen flauw idee hoe het met hun relatie zit. Ik hoop dat haar man iets vaker dan 1-2 dagen per week zijn gezicht laat zien. Het lijkt mij anders ook voor de kinderen vrij heftig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze kon zo goed plannen dat het eerste zwangerschap haar tijdens de studie overkwam :hyper:
Alle reacties Link kopieren Quote
Gique schreef:
22-05-2023 18:58
Dit. Wendy voelde zich wat gegeneerd toen er ineens twee dure huizen gekocht werden. Als ze toen gewoon gezegd had dat ze het als een investering zagen, dan was ze ook van het gezeik af geweest.
Waarom zou je je gegeneerd moeten voelen als je twee vakantiehuizen koopt. Wij hebben ook een vakantiehuis als investering (want ja met een leuk bedrag op de bank is het nu eenmaal een stuk gunstiger) apart dat daar een taboe op moet liggen.
Je kunt toch én groen zijn én op vakantie gaan? Iedereen heeft zo z'n ding, toch? Ik ben best groen-minded, maar ik eet vlees. Ik draag mijn steentje op een andere manier bij.
Alle reacties Link kopieren Quote
mammaenreiziger schreef:
22-05-2023 19:24
Waarom zou je je gegeneerd moeten voelen als je twee vakantiehuizen koopt. Wij hebben ook een vakantiehuis als investering (want ja met een leuk bedrag op de bank is het nu eenmaal een stuk gunstiger) apart dat daar een taboe op moet liggen.
Daar ligt geen taboe op.

Maar Wendy is altijd heel dubbel.
We kopen een vakantie huis, daar kunnen ook mensen gebruik van maken die minder kunnen besteden.

Om vervolgens het toch niet te doen.

Idem haar liefde voor de aarde, alles moet groen want boehoe het gaat zo slecht met de aarde (heeft ze absoluut gelijk in).

Ook Wendy, he, ik vlieg lekker al voor de 3e keer in een paar maanden.....
(Ze had bv naar haar Zweedse vriendin ook met de boot kunnen gaan als ze zo met het milieu begaan was.
Craziestcatlady schreef:
22-05-2023 19:51


Idem haar liefde voor de aarde, alles moet groen want boehoe het gaat zo slecht met de aarde (heeft ze absoluut gelijk in).

Ook Wendy, he, ik vlieg lekker al voor de 3e keer in een paar maanden.....
(Ze had bv naar haar Zweedse vriendin ook met de boot kunnen gaan als ze zo met het milieu begaan was.
Misschien heb ik een blinde vlek, maar dat heb ik haar nog nooit horen zeggen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Brokkel* schreef:
22-05-2023 19:57
Misschien heb ik een blinde vlek, maar dat heb ik haar nog nooit horen zeggen.
Ik las dat al eerder bij iemand over huilie huilie
Maar dan heb ik diezelfde blinde vlek of mn geluid stond uit maar ik herken het ook niet
Alle reacties Link kopieren Quote
Brokkel* schreef:
22-05-2023 19:57
Misschien heb ik een blinde vlek, maar dat heb ik haar nog nooit horen zeggen.
Ik ook niet, bovendien niemand is perfect. Iedereen draagt zijn of haar steentje bij op zijn of haar eigen manier. (Als het goed is)
Ik zie wel dat ze zich verantwoordt over de auto en het verwarmde zwembad (zonnepanelen). Ik denk daarvan alleen maar: slim bedacht! En ook dat ze zich daarvoor niet hoeft te verantwoorden.

Aan de andere kant denk ik dat iedereen wel iets heeft waar hij/zij de prijs/het vliegen/de energie/vulmaarin/ voor over heeft. Zo heb ik mezelf een luxe-artikel cadeau gedaan, wat echt totaal overbodig is én energie verbruikt. Maarrrrrr... ik word er heel erg gelukkig van. In dat opzicht denk ik ook: je leeft maar 1x. Zo ook voor hun vakantiehuizen. Investeer, maak er gebruik van als je het geld toch hebt liggen. Dan geniet je meer van je geld dan als het op je bank staat.
Datzelfde geldt voor Hip&Hot. Ga lekker vliegen, doe je ding.

In datzelfde kader: ik zie AM dus echt helemaal geen keuzes maken. Die bespaarknop op het koffiezetapparaat zie ik niet meer. De zonnepanelen zijn op het dak gelegd, maar die zijn in de laatste plaats gelegd 'vanwege het milieu'.
Irritant altijd als mensen proberen goede keuzes te maken iedereen er bovenop zit als je dan een keer een minder groene keuze maakt. Als je groen bezig bent moet dat gelijk consequent.

Oh je eet geen vlees? Nou waarom is je tas dan wel van leer? Gaat een koe ook dood van. Oh je eet wel een ei want dat is niet zielig? Echt doodvermoeiend die bedweters. Ik ben zelf gewoon inconsequent goed bezig voor het mileu. Altijd nog beter dan consequent fout. Ik doe mijn best en het gaat steeds een beetje beter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat Wendy haar huisjes verhuurd voor de volle mep lag niet aan haar dat werd door de parken min of meer geëist volgens mij. Omdat ze het via die parken verhuren, op een andere manier kon niet.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven