Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 5

11-09-2021 11:02 3103 berichten
Schrijf hier mee over wat (en niet met) de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op social media laten zien.

Let op: Dit is een roddeltopic. We praten over de leuke dingen, maar zijn ook kritisch op alles wat de familievloggers ons laten zien op hun social media kanalen.
Vind je dat niks, dan staat het je vrij zelf een ander topic te openen.
Brokkel schreef:
11-09-2021 11:43
Omdat ze die opgestuurd kreeg.
Ook dat ja.
Snaky schreef:
11-09-2021 11:52
Dat denk ik dus ook. En dan die witte sneakers eronder. Volgens Am kan dat prima. Doe dan die bruine laarsjes dit is geen gezicht.
Maar zij vindt wat ze zelf aanheeft ook prima.
Ik dacht ook meteen: die laarzen natuurlijk! toen ze vroeg wat eronder moest.
Maar nee, de cowboylaarzen staan sexy onder een korte zomerbroek en zij doet Jet witte gympen aan onder een winteroutfit.
:nut:
Ze heeft een slechte smaak.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
11-09-2021 11:15
Annemarie laat de nieuwe winterkleding voor Jet zien.
(het meest is niet mijn smaak, maar dat terzijde).

Broeken van Name it (30 euro per stuk) zijn zogenaamd net zo duur als die van de Hema.
Ik keek even, maar bij de Hema zijn de kinderskinny´s 15 euro, en nu de tweede voor de halve prijs.

Het imago dat neergezet is tijdens Waar doen ze het van klopt voor geen meter. Daar zouden de kinderen voornamelijk tweedehandskleding dragen. En ook haar verhaaltjes zijn voor een groot deel nep.
Ik merk dat ik me daar steeds meer aan ga storen. Vloggers die A zeggen (omdat het mooi, leuk of goed klinkt, en daarmee een imago willen neerzetten) maar B doen. Dat zie je bij Annemarie (helemaal prima dat de kinderen dure kleding dragen, maar kom daar dan gewoon voor uit!), Wendy maar bv ook bij Sofie Nagelkerke.
Er worden mooie verhalen neergezet die maar half kloppen. Alles voor het imago en de samenwerkingen.
Jij slaat de spijker meerdere malen op zijn kop! Praise you sis. :applause:

Hoef zo minder mijn mening te ventileren
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
11-09-2021 12:03
Ik dacht ook meteen: die laarzen natuurlijk! toen ze vroeg wat eronder moest.
Maar nee, de cowboylaarzen staan sexy onder een korte zomerbroek en zij doet Jet witte gympen aan onder een winteroutfit.
:nut:
Ze heeft een slechte smaak.
Ja echt! En sexy is een belachelijk woord om als moeder te gebruiken voor je dochters van 8.
Alle reacties Link kopieren
Die Debby vreselijk mens ik volg haar bewust niet zo arrogant! Wat ik hier lees en dan ga kijken vreselijk! Je kunt een blokje om gaan, thuis gaan slapen &douche maar je gaat toch niet je nagels laten doen terwijl je kind in het ziekenhuis ligt!
Alle reacties Link kopieren
Freedom47 schreef:
11-09-2021 12:22
Die Debby vreselijk mens ik volg haar bewust niet zo arrogant! Wat ik hier lees en dan ga kijken vreselijk! Je kunt een blokje om gaan, thuis gaan slapen &douche maar je gaat toch niet je nagels laten doen terwijl je kind in het ziekenhuis ligt!
Zij is alleen maar bezig met zijn feestje maandag. Want haar nagels matchen nu bij het thema. Man, of dat nu belangrijk is. Laat hem eerst goed opknappen en uit het ziekenhuis komen. Kind heeft er toch geen benul van dat hij maandag jarig is. Vier je het wat later. Gezondheid is toch veel belangrijker.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me wel af voor wat voor bedrag AM kleding heeft mogen kiezen. Als je ziet wat ze ook allemaal voor Lot besteld heeft.
En dan zeker in ruil voor aanprijzen van de webshop op insta en een kortingscode van 10% voor haar volgers.
Alle reacties Link kopieren
AM krijgt veel opgestuurd en/of flinke korting in ruil voor sluikreclame, dat kan niet anders.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke kleren zeg voor die meiden. Zo lief. Maar allemaal opgestuurd gekregen natuurlijk. Tijdens waar doen ze het van kocht en ruilde ze veel tweede hands. Dat hoeft nu niet meer blijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
Volgt iemand Kim Jacobs ? Ik keek weleens haar vlogs. Nu klagen kijkers onder haar laatste instagram post dat elke post alleen maar reclame is.

Vind het trouwens echt niet slim om zo te laten zien hoe je huis beveiligd is, lijkt me juist voer voor inbrekers.
Alle reacties Link kopieren
En volgt iemand laviesanne, die is erg grappig om te volgen. Leuke tegenhanger na al dat irritainment.
SEM72 schreef:
11-09-2021 13:04
En volgt iemand laviesanne, die is erg grappig om te volgen. Leuke tegenhanger na al dat irritainment.
Ik vind haar vreselijk, sorry
En AM maar zeggen dat kleding haar niet interesseert maar ondertussen dure merkkleding van de kinderen showen.
Ik vind de kleding trouwens wel heel mooi!
Vraag me af hoeveel kleedgeld Guus krijgt. 500 pm?
Het is niet mijn smaak. Ik vind het nogal ouwelijk voor meisjes van die leeftijd.
Expreszo* schreef:
11-09-2021 13:29
Vraag me af hoeveel kleedgeld Guus krijgt. 500 pm?
Ja dat vroeg ik mij net ook al af. Maar ze gaat het uitleggen zegt ze :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Dat is niet zo moeilijk het is vast voor een groot deel gekregen en waarschijnlijk heeft hij zelf een deel moeten inleggen van zijn kleedgeld.
Ik vind de kleding van de meisjes erg leuk. En toch juist ook prima dat Jet een nieuwe jas krijgt ipv een oude van de tweeling. Hier meerdere kinderen maar de jongste krijgt ook wel eens nieuwe kleding en niet alleen doorgeschoven items. Anders zou alleen de oudste nieuwe kleding krijgen.
Dopperfles schreef:
11-09-2021 11:04
Nieuwe start. :proud: Op naar veel geroddel en weinig forum gezeur.
🥂
Dat ze iets nieuws koopt moet ze helemaal zelf weten.
Maar zij pretendeert juist veel tweedehands te kopen/ruilen/door te schuiven.
Ze zegt ik heb voor Jet niet veel nodig. Alleen maar een jas, paar broeken, paar tops. En dan komt er een jas en zooi jurken binnen. Dus moet ze nog broeken en shirts, en heeft ze stiekem alles gewoon nieuw.
Prima, maar zeg dat dan.
Alle reacties Link kopieren
Gister schreef ze in haar stories zo alles klusjes zijn klaar voor het weekend, zodat we wat leuks kunnen doen...Nou heel leuk kleding passen filmen klerenkast opruimen tweeling heeft zwemles gehad ipv lekker chille moeten ze als modellen fungeren echt waar AM besteed meer aandacht aan je kinderen ipv samenwerkingen en insta! Hebben jullie trouwens gezien dat miniliefde ook een foto in bikini heeft geplaatst copie cat! Gelukkig plaats Wendy dit niet!
En AM zegt dat dat Name It net zo duur is als de Hema. Dat is gewoon niet zo
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
11-09-2021 11:26
Omdat ze geld zat hebben en zij dat leuk vindt.
Prima, maar zeg dat dan gewoon in plaats van een lulverhaal op te hangen over dat Hema kleding net zo duur is.
Die jurk was 27 euro zag ik. Valt heel erg mee toch?
Alle reacties Link kopieren
Hahahah ik moet lachen om jullie!
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk leuke sneakers voor Guus
Alle reacties Link kopieren
Wendy heeft ook rode klompen zie ik. Zonder stippen en volgens mij alleen voor thuis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven