Fans seizoen 2
dinsdag 24 augustus 2010 om 21:13
Ik kan het oude topic niet meer vinden dus nu een nieuwe...
Zag bij Boulevard dat Fans weer begint op SBS6, volgens mij volgende week weer.
Ze lieten 2 fans zien van Lady Gaga, volgens mij redelijk ernstig... Heb vorig jaar erg gelachen dus ben nu weer benieuwd!
Weet iemand welke "fans" er deze keer aan bod komen?
Zag bij Boulevard dat Fans weer begint op SBS6, volgens mij volgende week weer.
Ze lieten 2 fans zien van Lady Gaga, volgens mij redelijk ernstig... Heb vorig jaar erg gelachen dus ben nu weer benieuwd!
Weet iemand welke "fans" er deze keer aan bod komen?
zaterdag 14 april 2012 om 22:21
ik vraag me dat dan af he, hoe zou dat nou voor zo'n artiest zijn? Je kunt een beetje zingen, vind dat ook leuk om te doen voor mensen en dan krijg je van die malloten achter je aan, die op je willen lijken en met je willen zingen en je aan willen raken en zo. Maakt dat het nou leuker of juist minder leuk?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 14 april 2012 om 22:24
quote:rosanna08 schreef op 14 april 2012 @ 22:21:
ik vraag me dat dan af he, hoe zou dat nou voor zo'n artiest zijn? Je kunt een beetje zingen, vind dat ook leuk om te doen voor mensen en dan krijg je van die malloten achter je aan, die op je willen lijken en met je willen zingen en je aan willen raken en zo. Maakt dat het nou leuker of juist minder leuk? Frans Duijts is zelf als imitator begonnen, dus die zal het wel begrijpen.
ik vraag me dat dan af he, hoe zou dat nou voor zo'n artiest zijn? Je kunt een beetje zingen, vind dat ook leuk om te doen voor mensen en dan krijg je van die malloten achter je aan, die op je willen lijken en met je willen zingen en je aan willen raken en zo. Maakt dat het nou leuker of juist minder leuk? Frans Duijts is zelf als imitator begonnen, dus die zal het wel begrijpen.
zaterdag 14 april 2012 om 22:24
quote:rosanna08 schreef op 14 april 2012 @ 22:21:
ik vraag me dat dan af he, hoe zou dat nou voor zo'n artiest zijn? Je kunt een beetje zingen, vind dat ook leuk om te doen voor mensen en dan krijg je van die malloten achter je aan, die op je willen lijken en met je willen zingen en je aan willen raken en zo. Maakt dat het nou leuker of juist minder leuk? Zag net bij Paul, dat Gerard Joling ze heel eng vind (zulke fans), maar Renée Froger durfde dat niet te erkennen, die was wat milder.
ik vraag me dat dan af he, hoe zou dat nou voor zo'n artiest zijn? Je kunt een beetje zingen, vind dat ook leuk om te doen voor mensen en dan krijg je van die malloten achter je aan, die op je willen lijken en met je willen zingen en je aan willen raken en zo. Maakt dat het nou leuker of juist minder leuk? Zag net bij Paul, dat Gerard Joling ze heel eng vind (zulke fans), maar Renée Froger durfde dat niet te erkennen, die was wat milder.
zaterdag 14 april 2012 om 22:25
quote:S0LEIL schreef op 14 april 2012 @ 22:20:
Hadden jullie me niet even kunnen roepen?
sorry ik was bezig je prachtige pacman te bewonderen
en daarna moest ik toastjes eiersalade maken
en nu moest ik ze opeten
Moeder net: kom op Pascal, je moet naat der zangkootsj...
Hadden jullie me niet even kunnen roepen?
sorry ik was bezig je prachtige pacman te bewonderen
en daarna moest ik toastjes eiersalade maken
en nu moest ik ze opeten
Moeder net: kom op Pascal, je moet naat der zangkootsj...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 14 april 2012 om 22:26