Fans seizoen 2
dinsdag 24 augustus 2010 om 21:13
Ik kan het oude topic niet meer vinden dus nu een nieuwe...
Zag bij Boulevard dat Fans weer begint op SBS6, volgens mij volgende week weer.
Ze lieten 2 fans zien van Lady Gaga, volgens mij redelijk ernstig... Heb vorig jaar erg gelachen dus ben nu weer benieuwd!
Weet iemand welke "fans" er deze keer aan bod komen?
Zag bij Boulevard dat Fans weer begint op SBS6, volgens mij volgende week weer.
Ze lieten 2 fans zien van Lady Gaga, volgens mij redelijk ernstig... Heb vorig jaar erg gelachen dus ben nu weer benieuwd!
Weet iemand welke "fans" er deze keer aan bod komen?
zondag 29 april 2012 om 06:55
quote:2bij-or-not-2bij schreef op 28 april 2012 @ 23:50:
Ik heb echt bij elke aflevering weer het idee dat ik naar 'Koefnoen' zit te kijken... ja ik ook, leuk programma. Ik had eerst een paar seizoenen gemist maar ik heb ze een tijdje geleden snachts allemaal bekeken bij de herhaling.
Ik heb echt bij elke aflevering weer het idee dat ik naar 'Koefnoen' zit te kijken... ja ik ook, leuk programma. Ik had eerst een paar seizoenen gemist maar ik heb ze een tijdje geleden snachts allemaal bekeken bij de herhaling.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 5 mei 2012 om 18:58
Oh echt, rosanna?
Ik was echt idolaat!
In groep 8 (toen nog klas 6) brak ik mijn pols, en heb ik vier weken lang rondgelopen met een mitella bezaaid met buttons met daarop de tronie van Danny.....
Op de middelbare school kón het natuurlijk niet meer, dus toen was de liefde over.
Maar toen ik hem jaren later zag in de musical Elisabeth, als Luigi Lucheni, was ik stiekem weer even heel erg fan hoor Hij kan écht wel heel goed zingen!
Ik was echt idolaat!
In groep 8 (toen nog klas 6) brak ik mijn pols, en heb ik vier weken lang rondgelopen met een mitella bezaaid met buttons met daarop de tronie van Danny.....
Op de middelbare school kón het natuurlijk niet meer, dus toen was de liefde over.
Maar toen ik hem jaren later zag in de musical Elisabeth, als Luigi Lucheni, was ik stiekem weer even heel erg fan hoor Hij kan écht wel heel goed zingen!
zaterdag 5 mei 2012 om 19:08
ja echt Lotte, ik heb Ciske de rat echt tig keer gezien
Ik heb hem helaas nog nooit live gezien, ben wel naar de musical Ciske geweest, maar toen was zijn uderstudy op het podium. Echt goed hoor, maar toch wel een tikkie teleurgesteld
Hij heeft nog steeds een beetje dat lefgozertje in zich
Ik heb hem helaas nog nooit live gezien, ben wel naar de musical Ciske geweest, maar toen was zijn uderstudy op het podium. Echt goed hoor, maar toch wel een tikkie teleurgesteld
Hij heeft nog steeds een beetje dat lefgozertje in zich
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 5 mei 2012 om 20:38
quote:rosanna08 schreef op 05 mei 2012 @ 19:08:
Hij heeft nog steeds een beetje dat lefgozertje in zichEn het is zo'n lekkere knapperT.
Hij heeft nog steeds een beetje dat lefgozertje in zichEn het is zo'n lekkere knapperT.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zaterdag 5 mei 2012 om 20:40