Entertainment alle pijlers

Fans

30-08-2010 11:37 579 berichten
Alle reacties Link kopieren
SBS 6 zend vanavond een aflevering uit over fans, en dit keer over Jan en Annie, wat voormalig BZN fans in het verkeerde keelgat is geschoten.

Als ik dat voorstukje al heb gezien ga ik zeker kijken, want hoe treurig is het als vrouwen, huilend een voorstelling verlaten vanwege Annie. Ik bedoel wat voor leven heb je dan? Persoonlijk vind ik dat BZN, of wat daarna kwam, een belediging is voor de muziek, maar ja, mijn hero is Jimmy Page. En als je naar It might get Loud hebt gekeken, dan is hij nog steeds in vorm.

Maar terug te komen op de fans van Jan en voormalig BZN, die nu woedend en verdrietig zijn en met een BZN sjaaltje in de woonkamer zitten te treuren. Maar goed, die zijn gebruikt door de maker van het programma, die hier ongetwijfeld hoog mee scoort.

Dus vanavond wordt het kijken, al is het maar dat ik niet kan begrijpen, dat deze mensen hun leven afstemmen op Jan Keizer.

Tuurlijk hoop ik ook IRL met Jimmy oog in oog te staan, maar mijn vraag zou zijn; Hoe krijgt u het voor elkaar om zulke muziek te maken?
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
Rary, wat verdrietig voor dat meisje.

Ik kende in die tijd ook een fanclubvoorzitter van een of andere Amerikaanse band. Die had een vragenuurtje per week (telefonisch - we spreken pre-Internet) en die kreeg van 1 meisje altijd vragen waarom een single in Nederlandse persing bijv. 1 seconde langer duurde dan de Amerikaanse. Het stond er gewoon op als bijv. 3:52 of 3:51. Auditief was er geen enkel verschil, niet een extra couplet of gewone versie vs radioversie, maar echt 1 seconde. Hij vertelde dat dat meisje er werkelijk kweeniehoeveeluur over kon doordazen. Da's een hoop secondes.
quote:Chardonnay schreef op 30 augustus 2010 @ 11:52:

De vorige serie, met name de afleveringen over K3 en Thomas Berge, was erg leuk.

D

Die aflevering over K3 heb ik ook gezien. OMG!

Dat meisje was echt niet helemaal 100%. Aan de ene kant heel zielig, maar aan de andere kant moet je blijven kijken. Vol verbijstering en met open mond.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Ik ga ook kijken!

Heb vorig jaar de aflevering over fans van K3 gezien, echt niet te geloven. Volwassen vrouwen die kleuters echt opzij duwen... kan er met m'n verstand niet bij.

Maar eh.... waarom staat dit onder relaties??
Fantastisch fout programma! Ik ga kijken!
Mijn vroegere beste vriendin woonde naast Benny Neyman... Wat zullen die fans jaloers op haar zijn geweest!
Bizar.... die aflevering over Nick en Simon. Dat mens is echt geschift!
quote:Muis66 schreef op 30 augustus 2010 @ 12:27:

Was het ook niet met Thomas Berge dat er zo'n moeder (op zijn minst 3 x ouder dan Berge) op een gegeven moment boos was dat hij na een optreden even niet gedag kwam zeggen?

Ja, klopt! Belachelijk vond ze dat.

Ik vind Fans een hilarisch programma om te zien Die mensen gaan helemaal op in hun idolen.
Mijn god, ik zit nu even die aflevering over k3 te kijken. Ik krijg echt medelijden met dat meisje. 20 jaar en helemaal gek van k3. Dansje doen in haar k3 kamer!

Ongelofelijk...
quote:luna30v schreef op 30 augustus 2010 @ 12:06:

Ik weet niet of iemand die uitzending gezien heeft met Nick en Simon.. maar dat was pas echt afschuwelijk!

Een of ander super gestoord mens met haar zoon en dochter die die gasten zelfs stalkte. Bij hun huis langs ging met brieven en zelfs verzonnen had dat ze zwanger was van Nich whaha..

Het blijft je verbazen... waar komen die lui toch vandaan en hoe word je zo messed up!Heb het net gezien...dit is voer voor koefnoen!!
Er werd toch aan haar gevraagd of ze een relatie heeft?

Hoezo retorische vraag
Veel zwakbegaafden houden van smartlappen, dat zal ook niet zomaar zo zijn.
Aaargh! 'Ik val op Nick, die komt het volwassentste over!'

OMG!
quote:misspoez schreef op 30 augustus 2010 @ 12:58:

Bizar.... die aflevering over Nick en Simon. Dat mens is echt geschift!Hilarisch, ze kijken bij peper-en zoutstellen. Kadootje voor Nick en Simon. En durven niet de penisvariant te kopen....
O... Kromme tenen! Niet normaal meer!
Ik kijk K3.....het kind heeft het op haar opleiding SPW verteld. Hemeltjelief.....
Ik kijk net die aflevering van Nick en Simon, dat mens is echt COMPLEET gestoooooord..
Muis...en niemand die haar erop wijst dat dit toch echt niet past bij iemand van die leeftijd en die zo'n opleiding volgt. Zij gaat straks werken, ik zie het al voor me...gaat ze iedereen betrekken in haar obsessie. Want dat is het.
Net Nick&Simon, nu K3... Oef, dit is ook wel heel erg hoor. Ze doet SPW, dat is een mbo opleiding. Ze zal dus niet minder begaafd zijn...

O ja, arme kindjes die achter haar zitten.
verplaatst naar entertainment
Ja entertainment is het zeker.
quote:Julus schreef op 30 augustus 2010 @ 14:18:

Muis...en niemand die haar erop wijst dat dit toch echt niet past bij iemand van die leeftijd en die zo'n opleiding volgt. Zij gaat straks werken, ik zie het al voor me...gaat ze iedereen betrekken in haar obsessie. Want dat is het.

Mee eens. Juist SPW, nou, dat is bijna een doelgroep voor jou en mij zal ik maar zeggen met onze kinderen en dan heb je zo iemand tussen je personeel lopen.

Dat ze K3 leuk vindt, vind ik nog niet eens zo heel raar, ze is wat oud, maar ach, als je het gezellig vind klinken, niks mis mee, maar ze gedraagt zich als een jong kind, is jong in haar optreden, kleedt zich jong en vooral dat ze totaal geen belangstelling heeft voor uitgaan, vriendjes etc als twintigjarige zou mij als ouder wel zorgen baren.

Ik heb voor een dergelijke opleiding gewerkt en ik snap niet dat ze mag blijven, bij ons zouden we toch erg ons best doen om haar - onaardig gezegd - over te halen een andere beroepskeuze te maken.
Precies. Ze komt gewoon niet serieus over, zie haar niet als een professional. Misschien dat ze in haar werk heeeeel anders is maar dat betwijfel ik. Het is een soort basisgedrag, weet niet hoe ik het moet zeggen.
Hegh stom, open ik net een FANS topic maar dat is er dus al dohhh.

Heerlijk vanavond 22.00uur zit ik klaar.
Hoe heette die hysterisch Thomas huppeldepup fan nou toch? Marja? Marga?
Jan komt zo bij RTL Boulevard om te vertellen over Fans van vanavond... Natuurlijk doodordinaire reclame maar toch ook een leuke teaser voor vanavond!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven