Entertainment alle pijlers

farmville

12-01-2010 15:56 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
farmville op facebook.... ik ben fan!! wie ook?

Graag wil ik dit topic gebruiken om te kletsen over farmville en hints uit te wisselen.

Wat mij bij andere fora over FV opvalt is dat elk discussietopic ondergesneeuwd wordt met verzoeken tot buren en" fertilisen " enz; dat wil ik graag voorkomen hier en er een leuk kletstopic van maken.

Ik zelf zit nu in level 21 en kan maar niet genoeg Xp bij elkaar schrapen om in level 22 te komen. Ook opende ik gisteren een gouden mystery-egg en kreeg ik een carousel ( hoera! ) maar omdat mijn giftbox vol was is deze carousel nooit aangekomen. Dus mijn tip voor jullie is: maak iedere keer je giftbox leeg.

FAQ:

FVcash ( briefjes ) : elk level wat je omhoog gaat krijg je er 1 bij, of je kunt het kopen met je cerditcard ( is voor het spel niet nodig )

buren: vrienden op facebook die ook FV spelen uitnodigen. Hier heb je een tabblad voor bij je farm ( my neighbours ).

fanpagina's : werken niet.. en denk aan je privacy , als je je aanmeldt ben je zichtbaar voor alle fan's.

poppetje vastzetten: Zet je poppetje vast op de plek waar je komt als je bv bij de buuf bent geweest of zo iets dergelijks. En vergeet niet dat als je een groter plot hebt je dat poppetje op een iets andere plek moet vastzetten.Zo kun je sneller oogsten enzo.

FV voor dummies vind je niet meer hier maar topics zijn samengevoegd..

farmville?

Totaal aantal stemmen: 130

WTF is Farmville? (33%)
leuk, ik ben fan (53%)
vind er niets aan (12%)
ik zal eens kijken wat het is (2%)
quote:Dushi74 schreef op 12 februari 2010 @ 21:18:

[...]

Morgen is een relatief begrip op FV. Morgen houdt voor iedereen wat anders in. Heb jij vanmiddag al je tax bereikt (zeg even om 15 uur bv) dan kun je er vanuit gaan dat je morgen om 15 weer mensen wat kunt sturen of dus uitnodigingen sturen)

Maar ik merk net dat ik nog steeds mensen iets kan sturen. Tenminste, ik stuur volgens mij dus nog steeds valentines en zo maar krijg geen melding dat het niet meer kan.

Komen die gewoon niet aan dan?
quote:Charlotte69 schreef op 12 februari 2010 @ 22:42:

[...]

Maar ik merk net dat ik nog steeds mensen iets kan sturen. Tenminste, ik stuur volgens mij dus nog steeds valentines en zo maar krijg geen melding dat het niet meer kan.

Komen die gewoon niet aan dan? Kan hoeft niet. Soms komen dingen niet aan, soms wel. Maar de melding dat je vandaag niets meer kan versturen krijg je vanzelf wel. Echt...en zodra je die krijgt ga je grommen (want dan zul je net zien, je wilt iemand ergens blij mee maken en dat kan dan in ene niet meer)
Misschien iets stoms, maar spaar je cadeautjes die je krijgt niet op, als je aan 30 cadeautjes zit kun je niets meer ontvangen. Dus hou je giftbox zoveel mogelijk leeg
pffff, boerin zijn is vermoeiend. Ik ga slapen lieve mensen. Bedankt voor alles en succes met het boeren(nacht)leven
quote:Dushi74 schreef op 12 februari 2010 @ 23:07:

Misschien iets stoms, maar spaar je cadeautjes die je krijgt niet op, als je aan 30 cadeautjes zit kun je niets meer ontvangen. Dus hou je giftbox zoveel mogelijk leegSommige moet ik wel bewaren omdat ik die pas vanaf lever 10 of zo kan gebruiken. En wat levert eventueel een kannetje fuel op? Want dan verkoop ik het anders gewoon door.
Benzine gebruik je voor je traktor, oogstmachine of je zaai machine. Verkopen heeft geen enkele zin je krijgt er niets voor. Maar goed dat moet je zelf weten. En dingen die je pas bij een later level nodig hebt moet je even kijken of het noodzakelijk is of niet. Want grote kans dat je tegen die tijd omkomt in exact hetzelfde en anders stal je het in je schuur. Dat kan ook.
Weltrusten Flip, ik ga nog even door wil de OS opening zien dus ik farm wel verder tot na de opening.
Kijk Gravin, je moet natuurlijk zelf weten wat je doet. Soms is het handig dingen te bewaren soms ook niet. Het is een gok die je neemt. Ik zie het als onderdeel van het spel. Je kunt goed gokken en je kunt totaal mis zitten. Ik heb toen gegokt om het toch te verkopen. Maar anderen zullen mij daarin wel stom/dom vinden.
benzine levert niks op. Enkel zelf gebruiken!

Ik lach me een ongeluk hier...mijn land is door 48 mensen bemest hahahha, wat zal dat meuren!
Zo gek...als je de eiffeltoren wilt verkopen levert dat 700 op, maar als je de fontein wilt verkopen levert dat 1500 ....je zou het toch andersom verwachten?
Alle boerinnen al naar bed?
Effe een paar tips:

Wil je veel geld verdienen, zul je je akker moeten verbouwen.. Dus maak zo'n groot mogelijke akker en plant deze vol met het gewas wat het snelste het meeste oplevert.. Ik begon met gele rozen en later witte rozen, want die zijn op dit moment het meest lucratief.. Formule: (opbrengst - kosten) / dagen

gele rozen: (200 - 20) / 2 = 90 coins per dag

witte rozen: (275 - 75) / 1 = 200 coins per dag

Als je op een bepaald moment redelijk wat geld hebt en je wilt in experience omhoog; gewoon een hele akker ploegen, zaaien en deleten en weer opnieuw.. Dat lijkt zonde van het geld, maar ploegen kost 15, levert 1 xp, gele rozen kosten 20, leveren 3 px, dus voor 35 coins heb je 4 xp points.. da's best een aardige deal..
Nee Kippie deze boerin is nog wakker en aan het farmen. Wil de opening zien van de OS al zal dat denk ik nu wel aangepast worden ivm het overlijden van een atleet
Boogje goede tips, al weet ik niet zeker of beginners ook al bij de gele en of witte rozen kunnen.
Nou zeg, ik wist helemaal niet van dit topic!

Ben ook een hardnekkige boerin hoor!!

En ontvang graag kadootjes, valentijn of voor mn paardestal, en ik stuur je meestal ook wat terug.. (tjee het begint nu een beetje op en contactadvertentie te lijken..)

Ik sta in de lijst van o.a pilous en Its (ik ben de avatar met de blote baby met het gele eendje..) maar ongetwijfeld heb ik meer buren van hier, de meest geweldige namen kom ik tegen...
ja beginners kunnen bij de witte en gele, alleen niet bij de rode, die zijn vanaf level 35.
Ik ga me trouwens rot lachen als ik op de meeting ben en mensen groet: ooooh howdee neigbor nice to see you (ipv oooh zit jij achter die nick goh dat had ik nu nooooooooooit verwacht)
een hele akker leegscheppen lijkt me trouwens een fikse klus...elk schepje moet bevestigd worden....
Kijk Kippie is de Master of farming!!! Ben blij dat jij er bent Kipska
quote:Dushi74 schreef op 13 februari 2010 @ 00:43:

Ik ga me trouwens rot lachen als ik op de meeting ben en mensen groet: ooooh howdee neigbor nice to see you (ipv oooh zit jij achter die nick goh dat had ik nu nooooooooooit verwacht)

hee gaan we meeten? yeeeehaaa

*zoekt vast een rode boerenzakdoek op*
Kippie (of ik moet me sterk vergissen) Kom jij niet naar de meet in maart? Weet dat Boogje wel komt (toch boog)
Ik moet trouwens nog altijd wennen aan de spelling: neigbor. Ik weet dat het dialect is. En feitelijk Amerikaans Engels. Maar ik heb toch altijd op school geleerd dat het neigbour is. Maar ja dat is voor de adel he, we zijn nu boeren gepeupel
Het was wel de bedoeling...mits ik vrij ben.

is er al meer nieuws over de meeting dan?
Vraagje

Hartstikke leuk hoor al die Newbie buren, maar de helft heeft er over een week alweer genoeg van.

Dan gooi ik ze eruit , maarre heeft dat gevolgen voor mijn land updates? Je hebt immers een bepaald aantal buren nodig om je land groter te maken.

Als ik mijn buren eruit mik, word mijn land dan weer kleiner?
Euhm geen idee, voor zover ik weet gaat de meeting nog door en staat de dag en het tijdstip nog altijd vast. Neem aan dat de locatie zo langzamerhand ook wel bekend is/ wordt bij de organisatoren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven