Entertainment alle pijlers

Fear The Walking Dead

31-03-2015 17:09 1084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij het Fear The Walking Dead-topi.

Dit topic gaat over de serie Fear The Walking Dead, de companionserie van The Walking Dead. Seizoen 2 gaat op 10 april 2016 in de VS in première. In Nederland begint AMC op 29 februari 2016 met seizoen 1 van de serie en ze gaan meteen door met seizoen 2.

Aflevering bespreken iedere maandag (na de Amerikaanse uitzending) vanaf 20.30. Voor die tijd kun je je berichten over de aflevering in het wit zetten.

Het TWD-topic vind je hier: The Waiting Dead
quote:Starshine schreef op 12 april 2016 @ 08:32:

[afbeelding]

voor mij doet 'ie het niet, maar misschien wordt iemand anders er blij vanUhm, nee
quote:dolfje schreef op 12 april 2016 @ 08:51:

Eens met jullie wat betreft de mannen.

En wat ik me gisteren bedacht zou Maddie een soort Rick worden?

De eerste die van mij opgegeten mag worden is die zoon van Travis.

No mercy!
quote:mamsvan schreef op 12 april 2016 @ 10:35:

ik vind Travis meer een leider, hoop niet dat die vrouw wordt.. zou afknapper zijn vind ik

Nee wacht beter NICK !!

ik vind het ook geen knappe mannen trouwens

maar goed ben er nu 6 min in en vind begin echt al heel erg goed.. dus ga nu door met kijkenNick voor leider +1
Ik vond de naam Jack leuk gekozen trouwens, we zitten nu te denken aan een soort van "piraten" die andere boten overvallen (Jack Sparrow). Plus de serie is opgenomen op dezelfde locatie als waar ze The Titanic opnamen (met ook een Jack ^^). Als een van die twee nou de Jack speelt zitten we iig goed met mooie mannen

Ik ben erg benieuwd trouwens naar de achtergrond van Strand, wat zou er toch zijn met die man? Die weet meer.
Die Jack wist haar ook wel goed uit te horen. Beetje rare opdracht vond ik net ook van Travis. Gaf wel mooi de wanhoop weer.

D'r zitten een hoop jonge mensen in de groep, geeft toch een heel andere dynamiek. De jonge mensen worden nog echt als kind behandeld. Ben benieuwd hoe lang ze dat blijven volhouden/accepteren.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Ik doe even snel een berichtje zodat dit topic in mijn lijst staan. Ik moet nog 2 afleveringen van seizoen 1 kijken en dan ben ik ook klaar voor seizoen 2.
Ik heb nog 45 pagina's te lezen, maar even snel een post, ik vond het wel een prima opener.

Een roddel van een collega in het wit - of misschien is dit algemene kennis of mosterd!

1 of meerdere personages van Flight 462 zouden in FTWD komen te spelen dit seizoen, ik gok dus op de vrouw en de jongen, en of die air marshall. Heb t niet gegoogled verder, maar die collega was er behoorlijk zeker van, ik zou t wel leuk vinden!
Correct me if I am wrong! (Nederlands is niet mijn moedertaal)
quote:Budhababe schreef op 12 april 2016 @ 16:59:

Ik heb nog 45 pagina's te lezen, maar even snel een post, ik vond het wel een prima opener.

Een roddel van een collega in het wit - of misschien is dit algemene kennis of mosterd!

1 of meerdere personages van Flight 462 zouden in FTWD komen te spelen dit seizoen, ik gok dus op de vrouw en de jongen, en of die air marshall. Heb t niet gegoogled verder, maar die collega was er behoorlijk zeker van, ik zou t wel leuk vinden!Is geen roddel was van het begin al gezegd dat de hoofdpersoon uit flight een vast cast lid van de serie gaat worden. Ik heb flight zelf niet gezien maar gaat volgens mij om dat grietje.
quote:bumbly schreef op 12 april 2016 @ 16:00:

Die Jack wist haar ook wel goed uit te horen. Beetje rare opdracht vond ik net ook van Travis. Gaf wel mooi de wanhoop weer.

D'r zitten een hoop jonge mensen in de groep, geeft toch een heel andere dynamiek. De jonge mensen worden nog echt als kind behandeld. Ben benieuwd hoe lang ze dat blijven volhouden/accepteren.Ja. Carl wilde ook niet ' in the house ' blijven.
quote:Dragisa schreef op 12 april 2016 @ 17:02:

[...]

Is geen roddel was van het begin al gezegd dat de hoofdpersoon uit flight een vast cast lid van de serie gaat worden. Ik heb flight zelf niet gezien maar gaat volgens mij om dat grietje.Ah duh dan Wel leuk dat ze die link maken dan.
Correct me if I am wrong! (Nederlands is niet mijn moedertaal)
quote:Dragisa schreef op 12 april 2016 @ 12:08:

Weet iemand of we nog een midseason break krijgen bij Fear?Ik meen ergens gelezen te hebben van wel. 8 afleveringen nu en 8 afleveringen later, maar ik weet niet wanneer de 2e helft dan zou beginnen.
Ik had begrepen 12 ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Today AMC announced at the Television Critic’s Association that Fear the Walking Dead Season 2 will air April 10th at 9/8c. Fear’s second season will include 15 episodes in two parts with a mid-season finale. The first seven will air starting in April and the remaining 8 later in the year.
Eind juni de laatste denk ik en dan augustus weer starten en dan naadloos door met twd s7?
quote:Starshine schreef op 12 april 2016 @ 21:03:

Eind juni de laatste denk ik en dan augustus weer starten en dan naadloos door met twd s7?Ik hoop het
Zo, ik ben ook weer bij. Ik vond het geen première, maar meer een gewone aflevering. Verder wel weer tof. Ben benieuwd of ze op het water gaan blijven, wie Strand nou eigenlijk is, wie Jack is en wat hij is. Genoeg vragen die omhoog borrelen.

Wel jammer dat ik Nick niet uit mijn hoofd kan zetten als voldemort/tom riddle.

Haha ik noem hem ook altijd junkie Voldemort
Wel leuk trouwens dat de makers van TWD en Fear-twd in de hoofdrollen van beide series Britten hebben gecast
Ik weet nog steeds niet zo goed wat ik van aflevering 2 vind. Ik heb er nog wat moeite mee om mijn TWD-gedachtes uit te schakelen en de karakters van FTWD niet allemaal ongelooflijk dom te vinden
Time spent with a cat is never wasted
quote:Stofmuis schreef op 14 april 2016 @ 22:12:

Ik weet nog steeds niet zo goed wat ik van aflevering 2 vind. Ik heb er nog wat moeite mee om mijn TWD-gedachtes uit te schakelen en de karakters van FTWD niet allemaal ongelooflijk dom te vinden

TWD speelt zich al veel verder in de tijd af dan FTWD. In TWD hebben we een hele tijd overgeslagen ivm Rick zijn coma immers en daar zijn we al 6 jaren mee onderweg.

In FTWD is het virus pas uitgebroken. Je zou het kunnen vergelijk met hoe 'dom' de mensen van TWD waren in seizoen 1 en 2. In FTWD moeten ze alles nog ontdekken wat we in TWD al weten.
Ik heb geen enkele moeite om mijn TWD kennis uit te schakelen.

Of tenminste, de kennis maakt het juist spannender. Dat ze onnadenkend door die lege school lopen en dan verwacht ik elk moment een walker om de hoek.
quote:mama_lin schreef op 12 april 2016 @ 23:23:

Zo, ik ben ook weer bij. Ik vond het geen première, maar meer een gewone aflevering. Verder wel weer tof. Ben benieuwd of ze op het water gaan blijven, wie Strand nou eigenlijk is, wie Jack is en wat hij is. Genoeg vragen die omhoog borrelen.

Wel jammer dat ik Nick niet uit mijn hoofd kan zetten als voldemort/tom riddle.

[afbeelding] nou dat wist ik niet! tijd om de harry potters dus weer eens te kijken.
quote:dolfje schreef op 14 april 2016 @ 22:21:

[...]

nou dat wist ik niet! tijd om de harry potters dus weer eens te kijken.Als je het eenmaal ziet, blijft ie hangen hoor!
Ja dat zal!
quote:mama_lin schreef op 14 april 2016 @ 22:15:

[...]

TWD speelt zich al veel verder in de tijd af dan FTWD. In TWD hebben we een hele tijd overgeslagen ivm Rick zijn coma immers en daar zijn we al 6 jaren mee onderweg.

In FTWD is het virus pas uitgebroken. Je zou het kunnen vergelijk met hoe 'dom' de mensen van TWD waren in seizoen 1 en 2. In FTWD moeten ze alles nog ontdekken wat we in TWD al weten.Ja, dat weet ik wel, maar toch betrap ik me er soms op dat ik mijn TWD-kennis niet heb uitgezet haha. Komt misschien ook wel met de tijd.
Time spent with a cat is never wasted

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven