Entertainment alle pijlers

Fear The Walking Dead

31-03-2015 17:09 1084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij het Fear The Walking Dead-topi.

Dit topic gaat over de serie Fear The Walking Dead, de companionserie van The Walking Dead. Seizoen 2 gaat op 10 april 2016 in de VS in première. In Nederland begint AMC op 29 februari 2016 met seizoen 1 van de serie en ze gaan meteen door met seizoen 2.

Aflevering bespreken iedere maandag (na de Amerikaanse uitzending) vanaf 20.30. Voor die tijd kun je je berichten over de aflevering in het wit zetten.

Het TWD-topic vind je hier: The Waiting Dead
Ik was verleid om het te doen maar wilde dat niet s avonds laat nog zien
Die verlaten winkelcentra zijn ook heel post-apocalyptisch.

Ik was niet in staat mijn nieuwsgierigheid te bedwingen dus ik hem gekeken naar die zelfmoordbossen. Luguber en bijzonder. dat er ook amper dieren leven vind ik heel bijzonder.
Jeetje dat zelfmoordbos, heel bijzonder.
Ben denk ik ook de enige niet die de "creeps" krijgt van het idee om s avonds of s nachts in een verlaten Efteling of op een kermis te lopen......het hoort gewoon niet.

Dat zelfmoordbos is echt heel eng, zouden ze ook opnames kunnen maken, ik zou er nog geen stap in zetten zeg maar.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
er is geloof ik een film of docu over Tsjernobyl. Na de kernramp daar is dat hele dorp meteen verlaten, het is als het ware een tijdscapsule naar 1986.

(gevonden Chernobyl diaries. Het is een horrorfilm en de nabestaanden van Tsjernobyl zijn er niet gelukkig mee. Volgens mij zijn er ook serieuze docu;s)

Hier wat foto's van daar. Voor het beter apocalypsgevoel.

Ieuwwwwww
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik ben ook erg benieuwd. Nog even!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:sprokkelientje schreef op 15 augustus 2015 @ 12:45:

Ben denk ik ook de enige niet die de "creeps" krijgt van het idee om s avonds of s nachts in een verlaten Efteling of op een kermis te lopen......het hoort gewoon niet.

Dat zelfmoordbos is echt heel eng, zouden ze ook opnames kunnen maken, ik zou er nog geen stap in zetten zeg maar.Jij bent zeker niet de enige hoor, ik ben ook iemand die de kriebels krijgt van verlaten plekken, het heeft iets engs vind ik. Ik wilde ooit tijdens de donkere dagen voor kerst in mijn eentje overwerken, want ik zou op vakantie gaan. Maar de aanblik van een compleet lege afdeling, met als die lege bureau's en stoelen, dat gaf mij de kriebels. En wat dacht je van lege perrons, of een verlaten schemerige schiphol, brrrrrr mij niet gezien hoor.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
quote:Starshine schreef op 15 augustus 2015 @ 12:55:

er is geloof ik een film of docu over Tsjernobyl. Na de kernramp daar is dat hele dorp meteen verlaten, het is als het ware een tijdscapsule naar 1986.

(gevonden Chernobyl diaries. Het is een horrorfilm en de nabestaanden van Tsjernobyl zijn er niet gelukkig mee. Volgens mij zijn er ook serieuze docu;s)

Hier wat foto's van daar. Voor het beter apocalypsgevoel.

[img]http://40.media.tumblr.com/3b1a2f258910 ... o2_500.jpg[/img]

[img]http://41.media.tumblr.com/3a4c66c3589f ... 3_1280.jpg[/img]

[img]http://s.newsweek.com/sites/www.newswee ... k=fS3MXSrC[/img]

Die film heb ik gezien, is een paar jaar oud dacht ik. Ik vond hem goed! Erg beklemmend.

Mooie foto's. Eng.

Toevallig had ik het er van de week nog over met mijn man, dat de mens eigenlijk instinctief verlangt naar chaos, overleven. De manier waarop we nu leven is haast tegennatuurlijk. Het druist tegen ons instinct in. Ik heb bijvoorbeeld stress nodig. De baan die ik nu heb is rustig, te rustig. Ik moet stress hebben, mensen moeten tegen me schreeuwen. Ik zoek ook altijd de grens op, doe dingen die me bang maken. Anders voel ik met zo dood. Klinkt alsof ik een enorme adrenaline junkie ben. (en dat is ook zo )
If you don't have anything nice to say, come sit by me and we can make fun of other people together
Nog minder dan een week!!!

Hoe gaan jullie hem allemaal kijken?
If you don't have anything nice to say, come sit by me and we can make fun of other people together
Streamen
Mag je hier zeggen via welke site? Of wordt je er dan afgeknikkerd?

Ik hoop via onze oude vertrouwde torrentsite te kunnen downloaden.
Kodi, maar ik heb geen flauw idee hoe dat werkt en waar je het vandaan haalt, terwijl ik normaal gesproken de wizkid ben in huis.
morgen laten ze de eerste scene zien

https://www.facebook.com/FearTWD

Er staat wereldwijde premiere, dus hopelijk hoort Nederland daar bij
Oeeee!!!!!
Hij staat erop!
Spannend!

Nog maar een paar dagen!
Ja gezien. Spannend
ik ben wel een beetje walker moe, maar wil de serie wel zien. je ziet er hier ook minder dus dat moet te doen zijn.
http://www.couchtuner.la/watch-fear-the ... ad-online/

Meestal kijk ik via Couchtuner, die zijn normaal gesproken het snelst met alles online zetten (echt een paar minuten na de uitzending in US staat het erop), maar tegenwoordig is het iets slomer lijkt wel, dus een alternatief is watchseries, putlocker.is of

http://geektv.me/watch-online/fear-the-walking-dead

Ik weet niet hoe snel zij zijn, heb er geen ervaring mee als ik snel iets wil kijken ^^.
Dat was een antwoord op Tendril btw . De diehards hier weten het allang ^^.
Ik ga het maandag wel meemaken. Air stond er ook vrijwel meteen op .
Spannend! Maandag binnenhalen en dan maandagavond lekker kijken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven