Entertainment alle pijlers

film kijken hoe?

18-11-2012 12:28 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik heb een vraagje..

Ik vroeg me af hoe kijken jullie nu films? Ik wil graag de film ik ook van jou zien. Gespeeld door Antony Kamerling en Angela Schijf.

Maar hoe kan ik die zien. Alle videotheken zijn failliet. Downloaden is illegaal, en om die film nu te gaan kopen vind ik overdreven.

Misschien een hele domme vraag maar vroeg me oprecht af hoe kun je nu nog een film naar keuze kijken zonder er te veel moeite ervoor te doen?
Bij de media markt kopen?
Downloaden mag gewoon hoor. Niks illegaals aan.
Video on Demand via je kabelbedrijf?

Bij ons zijn er overigens nog zat videotheken ook.
Downloaden of DVD of bluray bij de bieb lenen of via on demand kan ook nog(al doe ik dat nooit)
quote:man33 schreef op 18 november 2012 @ 12:31:

Downloaden mag gewoon hoor. Niks illegaals aan.En ditte
Hoezo is downloaden illegaal?
Zijn 'alle videotheken' failliet? Bij ons kun je via de maatschappij die de tv aanbiedt ook films huren. Op de mac kun je ook films huren. Een goede vriend heeft zo ongeveer alle films van de laatste tien jaar op DVD in de kast staan, die kan ik dus lenen als ik dat wil.

Ik kan een DVD kopen als ik hem graag wil hebben, bijv via bol maar ook bijv via marktplaats. Die laatste heeft ook zijn nut als ik de DVD weer zou willen verkopen.

Allemaal met minimale inspanning. Iets meer inspanning is het Filmhuis in de gaten houden, daar komen nog wel eens bijzondere films voorbij. Komt hij daar, dan moet ik er nog naartoe, kaartjes kopen etc.
Ik download de meeste films. Sommige die ik echt goed vind en graag wil hebben, koop in bij bol.com (maar dan moet je ook wachten totdat je het in huis hebt).

De film die jij wilt zien, hebben de meeste videotheken niet eens meer denk ik.
Downloaden?
Op uitzendinggemist.nl staan ook veel Nederlandse films.
dank jullie wel iemand heeft de film al gemailt naar mij
ja bij ons zijn ze allemaal failliet ben namelijk een paar maanden terug gaan kijken om een film te huren en bij alle 3 de videotheken was alles leeg...

Ja dan vragen ze er nu zelf om dat er films gedownload worden
http://www.videoland.nl/videoland/winkels/

Heel erg failliet ja...
quote:man33 schreef op 18 november 2012 @ 12:31:

Downloaden mag gewoon hoor. Niks illegaals aan.

Waar download jij het? Is dat betaald of gratis? Gratis zal wel illegaal zijn?

Ik lees soms wel eens over een vervelende ondertiteling maar dat valt mee?

Wil ook wel eens een film downloaden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nee hoor, downloaden is niet illegaal, uploaden wel (dus iets aanbieden zodat anderen het kunnen downloaden). Ik download via Pirate Bay (of een proxy, nu deze uit de lucht is) en het programma dat ik gebruik is utrorrent.
quote:Supersoulfighter schreef op 18 november 2012 @ 14:51:

Nee hoor, downloaden is niet illegaal, uploaden wel (dus iets aanbieden zodat anderen het kunnen downloaden). Ik download via Pirate Bay (of een proxy, nu deze uit de lucht is) en het programma dat ik gebruik is utrorrent.tijdens het downloaden met een torrent upload je gewoon hoort. dus ben je in dit geval wél illegaal.
Ik huur/reserveer films bij de bieb. Zit gewoon bij de prijs in. Soms wel een paar weken of maanden wachten.
Dat was trouwens de slechtste film ooit in mijn optiek.
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 november 2012 @ 13:48:

[...]

Waar download jij het? Is dat betaald of gratis? Gratis zal wel illegaal zijn?

Ik lees soms wel eens over een vervelende ondertiteling maar dat valt mee?

Wil ook wel eens een film downloaden.Ondertitels van hobbyisten zijn vaak lachwekkend slecht. Als je er de humor van inziet, en waardeert dat ze dat gratis doen prima, als je je eraan gaat ergeren kun je er beter niet aan beginnen
Op you tube staan ook films.
odi et amo
quote:glaas_beer schreef op 18 november 2012 @ 14:58:

[...]

tijdens het downloaden met een torrent upload je gewoon hoort. dus ben je in dit geval wél illegaal.Goed om te weten!
@glaas_beer, als je een film binnen hebt, kun je het uploaden stoppen. Niks illigaals aan.

ik haal alles van isohunt.Tegenwoordig alles zonder ondertiteling, die plak ik er zelf onder.
thnx voor alle tips
Downloaden (ook zonder uploaden) is niet legaal maar wordt gedoogd, bij particulieren tenminste. Het was eerst wel zo dat alleen uploaden illegaal was, maar dat is veranderd.

Als ik een film wil zien maar niet zo graag dat ik hem wil kopen, download ik hem.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven