Entertainment alle pijlers

Films en series algemeen (geen spoilers!)

12-11-2019 12:40 2150 berichten
Er is al een Netflix topic, maar er zijn natuurlijk nog veel meer films en series te vinden.

Waar kijk jij momenteel naar, wat raad je anderen aan en waar kijk je naar uit?

Geen spoilers s.v.p., en geef ook even aan wáár je de film of serie kunt kijken.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-11-2019 13:49
Reden: Vraag van schrijver
11.18% gewijzigd
broekrok schreef:
24-07-2020 21:10
Nu The Deer Hunter, 1 van mijn favoriete films :cheer2:
Die blijft mooi, hoe vaak je ook kijkt.
Alle reacties Link kopieren Quote
@LīlyRose ,klopt hoor,heb hem (dvd) hier ook staan.Ga hem binnenkort ook weer eens kijken,is erg lang geleden.Bedankt voor de reminder, Broekrok :cheer2:
Vraag blijft,why is the rum gone?
Owwww vanavond laat The Notebook :flirting:
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij kijken heel veel series op NPO: Broadchurch, a confession, The bay, Deadwater Fells, veel zweedse series
Goede series zijn daar te zien
The Royals op Fox. Amerikaanse serie over een trashy versie van het Brits koningshuis.
Alle reacties Link kopieren Quote
Forever gekeken op Prime.
Ik het begin heb je geen idee waar het naartoe gaat, maar uiteindelijk een prachtige serie.
Jammer dat er geen seizoen 2 komt en je weet niet hoe het verder gaat. Al is het eerste seizoen, naar mijn mening, ook op zichzelf te kijken.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren Quote
‘The Gentlemen.’ Prachtige film met een adembenemende hoofdrol van een bijna onherkenbare Hugh Grant. Op Prime.

https://www.imdb.com/title/tt8367814/
Alle reacties Link kopieren Quote
Preacher aan het kijken op Amazone.

Ooit de eerste twee seizoenen gezien. Nu eens de hele serie. Heerlijk absurd
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren Quote
lisa-b schreef:
29-08-2020 09:57
‘The Gentlemen.’ Prachtige film met een adembenemende hoofdrol van een bijna onherkenbare Hugh Grant. Op Prime.

https://www.imdb.com/title/tt8367814/
Ja die vond ik ook leuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Via Amazon heb ik this is us gekeken, seizoen 1 t/m 3. Helaas staat seizoen 4 er niet op. Weet iemand waar ik seizoen 4 kan bekijken?
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou geloof dat het einde van station 19 er al weer was. Ik was een paar weken terug begonnen met de "Council of dads" op net 5 op te nemen. Ik heb nog iets van 2 episodes te goed. Beetje zoetsappig maar toch wel aardig.

Ik zag dat Ziggo (voor mij) ook weer een nieuwe ziekenhuis serie heeft die ik op mijn kijklijst heb toegevoegd. Saving hope.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een zwak voor vage series, vooral als ze ook nog een beetje kabbelen en niet te snel gaan. Heerlijk.

Lodge 49 op Amazone helemaal in mijn straatje. Daar seizoen 1 gekeken,vervolgens seizoen 2 gestreamd. Gevolgd door de teleurstelling die heel vaak volgt na seizoen 2 van vage series gecanceld :( Het voelde wel iets afgeronde dan The OA en Sence8 op Netflix. Maar echt balen weer. Verhaal gelukkig wel deels afgerond, maar nog wel wat openeindjes helaas.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren Quote
En nu in het kader van vage series en jeugdsentiment x-files op Amazone. Wat waren ze nog jong.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren Quote
Net begonnen aan de serie, iZombie,een horror-comedy-detective serie ,eigenlijk van alles wat. Had zelf ooit 2 seizoenen op kado op dvd gekregen.Maar hij is nu volgens mij ook op Netflix te zien,echt prima kijkvermaak :-] Afbeelding

Lollypopje,leuk de X-files! Heb hier ergens ook nog een stapel dvd's van liggen.Is een tijdlang m'n favoriete serie geweest ('the truth is out there'). Geweldige intro-tune trouwens :heart:
Vraag blijft,why is the rum gone?
Alle reacties Link kopieren Quote
IZombie is leuk, al zijn de eerste seizoenen wel het beste. Hoop dat de laatste ook nog op Netflix komt.

X-Files keek ik als meisje met mijn vader dus leuk om weer te zien. Heeft de tand des tijds goed doorstaan moet ik zeggen :)
En Buffy staat ook op mij te wachten. Dat keek ik als tiener elke woensdag avond. Heerlijk.

Als nu alleen ER nog ergens komt kan ik al mijn jeugdsentiment terug kijken :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja,ik zag dat het nog niet helemaal zeker was of/wanneer het 5e seizoen uitgezonden zou worden?Wel dat het meteen het slotseizoen zou zijn.Jammer,maar ok ik ben pas bij het 2e seizoen,dus nog even mooi van genieten :-]
Buffy en Angel staan hier trouwens compleet in (dvd) box in de kast. Geweldige series,en leuk ja jeugdsentiment! Goede smaak hoor ( ik dus ook :proud: )
ER heb ik nooit gezien,vreemd genoeg eigenlijk (heb zelf wel langere tijd in ziekenhuis gewerkt). Wel veel over gehoord natuurlijk.Maar om 1 of andere reden sprak het me nooit zo aan.Mss toch eens naar op zoek gaan.Maar eerst die andere 200 films/series die nog op m'n to-watch-list staan afgewerken :biggrin:
Vraag blijft,why is the rum gone?
Alle reacties Link kopieren Quote
Samen met Charmed mijn woensdag avond en dan de laatste serie opnemen want was te laat :P
Weet nog dat ze bij Buffy het laatst seizoen opeens een paar keer van dag en tijdstip wisselde. Nooit afgezien toen, want wist op een gegeven moment niet meer wanneer het uitgezonden werd. Pas veel later toen ik alles ging streamen.

ER vond ik heerlijk. Goede verhaallijnen en goede personages :)

En te veel series om te kijken ook heel herkenbaar :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
ER wordt op tv herhaald. Dacht op rtl4. Maar het is wel leuker om het vanaf het begin weer te volgen toch? ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
Kwebbeltje91 schreef:
09-09-2020 21:52
ER wordt op tv herhaald. Dacht op rtl4. Maar het is wel leuker om het vanaf het begin weer te volgen toch? ;)
En dat vergeet ik altijd weer. Daarom hou ik van streamingsdiensten. Lekker kijken op mijn eigen tijd :)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
09-09-2020 21:55
En dat vergeet ik altijd weer. Daarom hou ik van streamingsdiensten. Lekker kijken op mijn eigen tijd :)
Oh haha. Dat is inderdaad het voordeel van streamingsdiensten ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ok,dan toch even RTL4 in de gaten houden! :-] Zat nog te denken waarom een serie als ER me niet zo aansprak. Maar heb vooral in de psychiatrie gewerkt ,de PAAZ,kortdurende behandeling en forensische psychiatrie (TBS).Dat is vooral het veld in de gezondheidszorg dat me erg aanspreekt. Anita Witzier heeft er ooit een mooie serie over gemaakt,dacht dat het "Opgenomen" heette.Echt een aanrader voor geinteresseerden.
Daarnaast boeien films over psychiatrie me nog steeds vaak. "One flew over the cuckoo's nest" is natuurlijk een fantastische (maar fictieve) klassieker. Mijn favoriete film op dat gebied is 'Frances'. Het waargebeurde maar trieste verhaal uit de 40'er jaren,van de Hollywood actrice Frances Farmer.Die langzaam ontspoort en in de psychiatrie terecht komt.Maar ipv er te worden geholpen,dieper in de problemen komt.Een erg heftig verhaal.Kurt Cobain en Nirvana hebben uit eerbetoon wat haar ooit is aangedaan, een nummer over/voor haar geschreven ('Frances Farmer will have her revenge on Seattle') :worship:
Vraag blijft,why is the rum gone?
Nighttripper schreef:
09-09-2020 22:21
Ok,dan toch even RTL4 in de gaten houden! :-] Zat nog te denken waarom een serie als ER me niet zo aansprak. Maar heb zelf vooral in de psychiatrie gewerkt ,PAAZ,kortdurende behandeling en forensische psychiatrie (TBS).Dat is vooral het veld in de gezondheidszorg dat me erg aanspreekt. Anita Witzier heeft er ooit een mooie serie over gemaakt,dacht dat het "Opgenomen" heette.Echt een aanrader voor geinteresseerden.
Daarnaast boeien films over psychiatrie me nog steeds vaak. "One flew over the cuckoo's nest" is natuurlijk een fantastische (maar fictieve) klassieker. Mijn favoriete film op dat gebied is 'Frances'. Het waargebeurde maar trieste verhaal uit de 40'er jaren,van de Hollywood actrice Frances Farmer.Die langzaam ontspoort en in de psychiatrie terecht komt.Maar ipv er te worden geholpen,dieper in de problemen komt.Een erg heftig verhaal.Kurt Cobain en Nirvana hebben uit eerbetoon wat haar ooit is aangedaan, een nummer over/voor haar geschreven ('Frances Farmer will have her revenge on Seattle') :worship:

My bad, verkeerde topic.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb me al 2 avonden vermaakt met Baywatch op Videoland. Het is zo slecht en toch ook hilarisch dat ik nog even verder kijk. Die muziek en die lange zwoele blikken in het niets :P
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
17-09-2020 15:59
Ik heb me al 2 avonden vermaakt met Baywatch op Videoland. Het is zo slecht en toch ook hilarisch dat ik nog even verder kijk. Die muziek en die lange zwoele blikken in het niets :P
:hihi: ongelofelijk dat het toendertijd zo populair was
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja en toch vind ik het weer leuk ;-D

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven