Entertainment alle pijlers

First Dates

12-04-2017 13:03 2860 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, meegluren met blind dates in een restaurant! Vanavond weer. Ik vind het heerlijke tv. Wie kijkt er nog meer? Meningen?



Ik probeer telkens aan de eerste ontmoeting te zien of het gaat werken of niet. Dat blijft toch lastig. Soms lijkt er totaal geen klik te zijn maar vinden ze elkaar tijdens het eten toch opeens superleuk. Of andersom, zie je zo'n man denken: woh wat een lekker wijf! Maar tijdens het eten totaal afknappen op hoe dominant of gek ze is. Haha...



Ik vond dat jonge jochie uit Manchester zo schattig, die nu al twee keer heeft meegedaan. In de uitzending van vorige week had hij een date met het (ook) plat pratende make-up-meisje dat een universitaire studie aan het doen was. Hij schijnt een beetje een casanova te zijn maar ik vond dat zo vertederend dat hij zei dat hij niet zo slim is ("not the brightest bulb in the box" ofzo). En tegelijk is hij wel heel open en eerlijk, en lief naar de meisjes toe. Met ontzettend flauwe grapjes probeert hij het ijs te breken.

(Ik geloof dat hij ook prof voetballer was geweest maar door een ernstig ongeluk niet verder kon.) Ik kreeg spontaan moedergevoelens voor dat joch.



En het lesbische setje van een paar weken terug vond ik heel grappig en heel goed bij elkaar passen, maar ik kreeg ook het gevoel alsof die elkaar al lang kenden voor deze date.



Ik krijg soms wel het gevoel dat het acteurs zijn of op een andere manier heel erg geënsceneerd (maar dat maakt niet uit haha).



En ik ben er ook nog niet over uit in welke volgorde het nou gebeurt: het moment met zijn tweeën naast elkaar waarbij ze tegen de redactie moeten zeggen of ze elkaar nog een keer willen zien; versus het afscheid op straat bij de taxi's (of samen instappen). Wat gebeurt nou eerst?

Want je ziet ze samen dat restaurant uit lopen naar de taxi's, en dan nog aftastend met elkaar kijken of ze nummers uitwisselen of meteen door, nog samen wat gaan drinken... dus dan lijkt het of ze dat moment samen voor de redactie nog niet gehad hebben. Is dat instappen in een taxi dan alleen voor de show en gaan ze direct daarna de studio in? Of toch andersom? Wat denken jullie?



En vinden jullie het 'genoeg info' over hoe het de matches naderhand is vergaan?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Vriendgedumpt schreef:
15-10-2019 08:57
Dat geleuter over kaboutertjes vond ik nou weer nogal ehh bijzonder. Zou die man paddo's hebben gegeten toen hij kabouters zag? En ik heb niets tegen homo's, die ene met dat kleurige bloesje was leuk. Die andere was zo overdreven theatraal, kreeg er huiduitslag van.
Eens met beide. Die kabouters ging echt nergens over en inderdaad, ik vind homo's over het algemeen zelf ook hartstikke leuk maar dat overdreven relnichterige gedrag van die ene..... Waarom moet het feit dat je als man op mannen valt zo vaak met van dat overdreven hysterische gedrag gepaard gaan....... Heb ik nooit begrepen.
Alle reacties Link kopieren
BigLizzie schreef:
15-10-2019 15:03
Eens met beide. Die kabouters ging echt nergens over en inderdaad, ik vind homo's over het algemeen zelf ook hartstikke leuk maar dat overdreven relnichterige gedrag van die ene..... Waarom moet het feit dat je als man op mannen valt zo vaak met van dat overdreven hysterische gedrag gepaard gaan....... Heb ik nooit begrepen.
Gelukkig is niet heel de wereld precies hetzelfde. Prachtig toch juist?

Wat zou het saai zijn als we net als in China allemaal in de pas moeten lopen en vooral niet opvallen.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
misschien zeggen homo's tegen elkaar, ok dat je als hetero op vrouwen valt moet je helemaal zelf weten... (gekkies haha) maar dat ze ook nog zo hemeltergend saai moeten zijn...
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
15-10-2019 14:48
(gelukkig heb ik een Britse baardmans die alleen voor mij drankjes inschenkt dus niks te klagen verder...)
Jij bofkont !!!!!

Ik date er nu eentje hahahaha, dus wie weet binnenkort ook als het succesvol verloopt :heart:
Alle reacties Link kopieren
oehhhh leuk! ik hoop voor je dat ie minstens zo sympathiek is en anders dat in ieder geval de drankjes de moeite zijn... maar veel plezier!!!
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
15-10-2019 15:23
oehhhh leuk! ik hoop voor je dat ie minstens zo sympathiek is en anders dat in ieder geval de drankjes de moeite zijn... maar veel plezier!!!
Thanks!!!
Hij is zeker enorm sympathiek, hij zit bij de Royal Navy en kan ook lekker koken!! En de goddelijke Engelse ciders......
Die bestel ik zelfs hier in NL tegenwoordig ook online hahahaha. Lekker hoor! (en niet alleen de cider hahaha) :cheers:
patsy--stone schreef:
15-10-2019 15:09
Wat zou het saai zijn als we net als in China allemaal in de pas moeten lopen en vooral niet opvallen.
Gelukkig zit er nog enorm veel aan opties tussen relnicht en China.
Alle reacties Link kopieren
ohjee ohjee, I can hear the wedding bells
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
15-10-2019 15:42
ohjee ohjee, I can hear the wedding bells
Oooohh love love hahahaha :flirting:
Alle reacties Link kopieren
BigLizzie schreef:
15-10-2019 15:41
Gelukkig zit er nog enorm veel aan opties tussen relnicht en China.
Ja want je kunt echt niet gewoon doorgaan met je leven dankzij die relnicht.

Bekrompen...
You can never have too many hats, gloves and shoes
BigLizzie schreef:
15-10-2019 15:41
Gelukkig zit er nog enorm veel aan opties tussen relnicht en China.
Dat er nog mensen zijn in Nederland , die zo denken. Pff.
patsy--stone schreef:
15-10-2019 16:38
Ja want je kunt echt niet gewoon doorgaan met je leven dankzij die relnicht.

Bekrompen...
Heb je een paar lesjes in nuanceren gemist?

Je woont volgens jouw post blijkbaar meteen in China als je een hekel hebt aan dat hysterische relnichtgedrag. Voor jou bestaat daar blijkbaar niks tussenin en is het of het 1 of het ander, je reactie lezende.

En omdat ik noem dat ik me erger aan dat gedrag (genoeg homo's in mijn vriendenkring ergeren zich overigens net zo hard daaraan) kan ik zogenaamd gelijk ook niet meer verder met mijn leven. Nou nou zwaar hoor maak je het allemaal..... :facepalm:

Ik zei alleen dat ik niet snap waarom dat gedrag zo vaak zo overdreven moet en wat dat te maken heeft met als man op man vallen.
Dat jij daar zo als door een heel wespennest gestoken op reageert zegt alleen iets over jou.
anoniem_648d7f72e2b6c wijzigde dit bericht op 16-10-2019 07:59
3.73% gewijzigd
En wanneer gaan we weer on topic?
Alle reacties Link kopieren
Ja kunnen we het even hebben over die achterlijke deur van FD ireland of is dat niet on topic genoeg?
Fred deed tenminste nog af en toe de deur open als hij iemand aan zag komen, deze mafkees staat vooral te lachen.
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
16-10-2019 08:09
Ja kunnen we het even hebben over die achterlijke deur van FD ireland of is dat niet on topic genoeg?
Fred deed tenminste nog af en toe de deur open als hij iemand aan zag komen, deze mafkees staat vooral te lachen.
Wat mij betreft waren we de eerst gewoon on topic, omdat ik reageerde op iets wat ik in de uitzending zag.
Maar als iemand het dan blijkbaar nodig vind om wegens wat voor persoonlijke frustraties dan ook mij opeens ongenuanceerd aan te moeten vallen dan reageer ik daar wel op terug ja. Wat mij betreft is er genoeg over gezegd en had het vanaf het begin al nergens voor nodig geweest, Maar ok.

Over die deur :) . Ja briljant, echt de halve wereld loopt er gewoon tegenaan, ook omdat je niet gelijk ziet welke ingang je moet hebben en of het duwen of trekken is. En hij er maar bij kijken. Zou wat zijn als iemand daardoor al gelijk met n bult op zijn of haar voorhoofd op de date verschijnt. Heb je nog zo je best gedaan :lol:
'Maitre Sergio' kan nu ook de deur niet meer opendoen, want hij ziet niemand aankomen!
Beter.Laat schreef:
16-10-2019 08:44
'Maitre Sergio' kan nu ook de deur niet meer opendoen, want hij ziet niemand aankomen!
Nee dat is inderdaad zo, en als ie ze wel ziet binnenkomen moeten ze alsnog 'even wachten' :-D
Ik snap trouwens die tafeltjes buiten ook niet, daar staan dan wel van die suffe rozen op maar daar zit nooit iemand, terwijl ze het van de week wel hadden over dat het zo warm was.

Al ziet het er ook niet mega gezellig uit buiten.
En in NL loopt niemand ooit naar de wc om te bellen over hoe de date gaat.

Gisteren en eergisteren trouwens ook weer die oesters en gin tonic :)
BigLizzie schreef:
16-10-2019 08:41
Wat mij betreft waren we de eerst gewoon on topic, omdat ik reageerde op iets wat ik in de uitzending zag.
Maar als iemand het dan blijkbaar nodig vind om wegens wat voor persoonlijke frustraties dan ook mij opeens ongenuanceerd aan te moeten vallen dan reageer ik daar wel op terug ja. Wat mij betreft is er genoeg over gezegd en had het vanaf het begin al nergens voor nodig geweest, Maar ok.

Over die deur :) . Ja briljant, echt de halve wereld loopt er gewoon tegenaan, ook omdat je niet gelijk ziet welke ingang je moet hebben en of het duwen of trekken is. En hij er maar bij kijken. Zou wat zijn als iemand daardoor al gelijk met n bult op zijn of haar voorhoofd op de date verschijnt. Heb je nog zo je best gedaan :lol:
Je mag wel wat vinden van relnichten ( het woord dat jij dus gebruikt alleen al zegt genoeg over jou) maar als iemand daar weer wat van vindt voel je je aangevallen. Dat is wel een beetje gek toch?
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 16-10-2019 08:53
1.65% gewijzigd
BigLizzie schreef:
16-10-2019 08:48
En in NL loopt niemand ooit naar de wc om te bellen over hoe de date gaat.

Gisteren en eergisteren trouwens ook weer die oesters en gin tonic :)
Ja, zie je bijna nooit, vind wel zo netjes. Maar misschien appen ze wel op toilet zelf. :-D
Meisje in beige jurkje was prachtig maar jurkje maakte haar zo flets. Vond het ook leuk dat ze voortouw nam bij het wel of niet nog eens op date te gaan.
Lucifer2018 schreef:
16-10-2019 08:53
Ja, zie je bijna nooit, vind wel zo netjes. Maar misschien appen ze wel op toilet zelf. :-D
Ja ik vind het ook wel zo netjes om dat niet te doen, je belt erna maar denk ik dan.
Zeker omdat ze vaak ook echt lang wegblijven, ook weinig respect naar de dates toe.

En nee, dat jurkje, ik had ook zelf een andere kleur uitgekozen als ik haar was.
Ik vond die man met blauwe shirt en de festivals ook heel erg lief eigenlijk, niet mijn type maar hij leek oprecht en aardig. Die ajax vrouw vond ik ook niet bij hem passen.
Ik hoop dat er nog een dame reageerd voor een date met hem.
Alle reacties Link kopieren
Christoph en Coco :heart: . Ik kijk de herhaling nu maar hoop dat ze doorgaan met daten. Leuk stel.

De beide Irissen zagen er mooi maar nogal vlezig uit met die beige/vleeskleurige kleding. Dat is echt zo onflateus altijd, zou verboden moeten worden.
Alle reacties Link kopieren
BigLizzie schreef:
16-10-2019 07:46
Heb je een paar lesjes in nuanceren gemist?

Je woont volgens jouw post blijkbaar meteen in China als je een hekel hebt aan dat hysterische relnichtgedrag. Voor jou bestaat daar blijkbaar niks tussenin en is het of het 1 of het ander, je reactie lezende.

En omdat ik noem dat ik me erger aan dat gedrag (genoeg homo's in mijn vriendenkring ergeren zich overigens net zo hard daaraan) kan ik zogenaamd gelijk ook niet meer verder met mijn leven. Nou nou zwaar hoor maak je het allemaal..... :facepalm:

Ik zei alleen dat ik niet snap waarom dat gedrag zo vaak zo overdreven moet en wat dat te maken heeft met als man op man vallen.
Dat jij daar zo als door een heel wespennest gestoken op reageert zegt alleen iets over jou.
Alsof alleen homo's overdreven gedrag vertonen. Zo'n TV-programma trekt natuurlijk sowieso de "kijk mij eens" tiepjes aan, ook genoeg heteromeisjes gezien hoor, die overdreven zitten te giechelen, "lekker gek mens" spelen, hysterisch met hun haar te flippen, rellerig doen. En so what?

En voor het gemak vergeet je dan even die homoseksuele horeca-ondernemer en zijn date, en al die honderd andere homo's die al in beeld zijn geweest en die niet rellerig waren (en de nog duizenden anderen aan wie zo iemand als jij het op straat nooit zo zien dat 'ie homo is), en koppel je een eigenschap meteen aan een hele groep mensen.
.
Lucifer2018 schreef:
16-10-2019 08:52
Je mag wel wat vinden van relnichten ( het woord dat jij dus gebruikt alleen al zegt genoeg over jou) maar als iemand daar weer wat van vindt voel je je aangevallen. Dat is wel een beetje gek toch?
Ja precies.
You can never have too many hats, gloves and shoes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven