Entertainment alle pijlers

First Dates

12-04-2017 13:03 2860 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, meegluren met blind dates in een restaurant! Vanavond weer. Ik vind het heerlijke tv. Wie kijkt er nog meer? Meningen?



Ik probeer telkens aan de eerste ontmoeting te zien of het gaat werken of niet. Dat blijft toch lastig. Soms lijkt er totaal geen klik te zijn maar vinden ze elkaar tijdens het eten toch opeens superleuk. Of andersom, zie je zo'n man denken: woh wat een lekker wijf! Maar tijdens het eten totaal afknappen op hoe dominant of gek ze is. Haha...



Ik vond dat jonge jochie uit Manchester zo schattig, die nu al twee keer heeft meegedaan. In de uitzending van vorige week had hij een date met het (ook) plat pratende make-up-meisje dat een universitaire studie aan het doen was. Hij schijnt een beetje een casanova te zijn maar ik vond dat zo vertederend dat hij zei dat hij niet zo slim is ("not the brightest bulb in the box" ofzo). En tegelijk is hij wel heel open en eerlijk, en lief naar de meisjes toe. Met ontzettend flauwe grapjes probeert hij het ijs te breken.

(Ik geloof dat hij ook prof voetballer was geweest maar door een ernstig ongeluk niet verder kon.) Ik kreeg spontaan moedergevoelens voor dat joch.



En het lesbische setje van een paar weken terug vond ik heel grappig en heel goed bij elkaar passen, maar ik kreeg ook het gevoel alsof die elkaar al lang kenden voor deze date.



Ik krijg soms wel het gevoel dat het acteurs zijn of op een andere manier heel erg geënsceneerd (maar dat maakt niet uit haha).



En ik ben er ook nog niet over uit in welke volgorde het nou gebeurt: het moment met zijn tweeën naast elkaar waarbij ze tegen de redactie moeten zeggen of ze elkaar nog een keer willen zien; versus het afscheid op straat bij de taxi's (of samen instappen). Wat gebeurt nou eerst?

Want je ziet ze samen dat restaurant uit lopen naar de taxi's, en dan nog aftastend met elkaar kijken of ze nummers uitwisselen of meteen door, nog samen wat gaan drinken... dus dan lijkt het of ze dat moment samen voor de redactie nog niet gehad hebben. Is dat instappen in een taxi dan alleen voor de show en gaan ze direct daarna de studio in? Of toch andersom? Wat denken jullie?



En vinden jullie het 'genoeg info' over hoe het de matches naderhand is vergaan?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
18-10-2019 20:00
Die 2 homo’s gisteren. Awkwardddd!!!
Welke bedoel jij? Ik heb donderdag alleen twee lesbische dames gezien die niet awkward waren. Geen homo's toch?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Pff strak jurkje heeft die vrouw met die krullen.. ze heeft een prachtig lichaam maar hij tekent zo..
Hoe bizar dat je je moeder meeneemt naar een eerste date.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
22-10-2019 20:22
Hoe bizar dat je je moeder meeneemt naar een eerste date.
Ja he, afknapper..

Jeej een match :couple:
Zebra123 schreef:
22-10-2019 20:26
Ja he, afknapper..

Jeej een match :couple:
Je zou om minder keihard wegrennen. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
22-10-2019 20:22
Hoe bizar dat je je moeder meeneemt naar een eerste date.
Ja zo absurd, ik zou daar enorm op afknappen. Dat je meteen je toekomstige schoonmoeder moet ontmoeten en door twee mensen "gekeurd" wordt, zelfs met een gesprekje in de WC. Terwijl jij zelf niet de kans hebt gekregen om een tweede keurmeester mee te nemen die dan ook gaat zitten kijken naar jouw date van 3 meter afstand.

Ze hebben het al een tijdje niet meer gedaan, die stomme dubbel dates. Ik dacht dat ze er expres mee gestopt waren omdat het vooral alleen maar heel akward en oneerlijk is. Maar ze zijn er dus niet bewust mee gestopt...
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Zebra123 schreef:
22-10-2019 19:58
Pff strak jurkje heeft die vrouw met die krullen.. ze heeft een prachtig lichaam maar hij tekent zo..
Stond haar goed vond ik. Prachtig figuur en een leuk koppeltje vormden ze. Leuke, goedgeklede mensen deze aflevering.
Wie kijkt er ook?
Alle reacties Link kopieren
Ja! Leuke jongen die bij die gothic meid. Zij lijkt me iets te 'boers' voor hem. Knoeien, met volle mond praten... ik weet het niet. Oh hij wil haar toch nog eens zien maar zegt dat ze niet kan eten :rofl: :hihi:

Die oudere man die niet wilde zeggen waarom hij en zijn vrouw uit elkaar gingen, behalve dat het 32 graden was :roll: .

De Portugees sprekende dame en Braziliaanse man zijn leuk samen.
Vriendgedumpt schreef:
23-10-2019 19:57
Ja! Leuke jongen die bij die gothic meid. Zij lijkt me iets te 'boers' voor hem. Knoeien, met volle mond praten... ik weet het niet. Oh hij wil haar toch nog eens zien maar zegt dat ze niet kan eten :rofl: :hihi:

Die oudere man die niet wilde zeggen waarom hij en zijn vrouw uit elkaar gingen, behalve dat het 32 graden was :roll: .

De Portugees sprekende dame en Braziliaanse man zijn leuk samen.
Leuk dat je ook kijkt!
Ik vond die twee samen ook erg leuk. Hij heeft trouwens een schattig accent. Ze hadden ook best veel overeenkomsten.
Zowel die man als die vrouw werkten op mijn zenuwen. Zou mijn coach niet zijn.
Alle reacties Link kopieren
De kale homo man raakt niet uitgepraat over zijn dolle jaren in Amsterdam. Pfff

Josje is leuk. Lekker recht voor zijn raap. Is die man van haar nou gek op sportvisserij? Lijkt me dodelijk saai.
Vriendgedumpt schreef:
23-10-2019 20:09
De kale homo man raakt niet uitgepraat over zijn dolle jaren in Amsterdam. Pfff

Josje is leuk. Lekker recht voor zijn raap. Is die man van haar nou gek op sportvisserij? Lijkt me dodelijk saai.
Ik vind die twee mannen ook niet bij elkaar passen. En jij?
Ik heb dat vissen niet meegekregen; stond even in de keuken.
Ook deze matches bleken helaas niet zo goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond die homomannen ook niet zo. Maar ze gaan elkaar nog wel een keer zien in het dolle amsterdam voor lunch.

Ja hij was van het vissen, die Richard. Zo een man die lekker stil langs de waterkant zit en dan zijn gevangen visje later op facebook of tinder zet :P . Josje en hij hebben niet meer gedate. Jammer hoor.
Wie zou die dates eigenlijk aan elkaar koppelen? Weet iemand dat? Bijvoorbeeld productie of relatie bemiddelingsbureau? Ik vind de slagingskans echt enorm laag.
patsy--stone schreef:
22-10-2019 21:49
Ja zo absurd, ik zou daar enorm op afknappen. Dat je meteen je toekomstige schoonmoeder moet ontmoeten en door twee mensen "gekeurd" wordt, zelfs met een gesprekje in de WC. Terwijl jij zelf niet de kans hebt gekregen om een tweede keurmeester mee te nemen die dan ook gaat zitten kijken naar jouw date van 3 meter afstand.

Ze hebben het al een tijdje niet meer gedaan, die stomme dubbel dates. Ik dacht dat ze er expres mee gestopt waren omdat het vooral alleen maar heel akward en oneerlijk is. Maar ze zijn er dus niet bewust mee gestopt...
Iets stommers kun je niet verzinnen toch? Ik vind het ook van egoïsme getuigen.
Tijdschriftenverslindster schreef:
24-10-2019 00:32
Wie zou die dates eigenlijk aan elkaar koppelen? Weet iemand dat? Bijvoorbeeld productie of relatie bemiddelingsbureau? Ik vind de slagingskans echt enorm laag.
Zou de slagingskans kleiner zijn dan van gemiddelde blind dates?
Tijdschriftenverslindster schreef:
23-10-2019 20:16
Ook deze matches bleken helaas niet zo goed.
nee hoor, weer geen enkele match. Dat 'ware liefde' kunnen ze wel uit de trailer halen :facepalm:

Ik kreeg echt de kriebels van die man uit Almere, begreep wel heel goed waarom die vrouw niet met hem verder wilde.
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
24-10-2019 00:39
Zou de slagingskans kleiner zijn dan van gemiddelde blind dates?
Ligt er misschien aan hoe zorgvuldig die gematcht zijn.

Voor mij zelf werken blind dates echt niet. In de beginjaren van internet toen je nog met een modem inbelde, heb ik wel eens gechat met vrouwen en dan klikte het heel goed. Foto's uitwisselen deed je toen nog niet echt, digitale foto's had je niet zomaar van jezelf en het kostte veel capaciteit om die te ontvangen / versturen. Dus ik heb wel een paar keer een echte blind date gehad met iemand die ik alleen via chatten kende, geen idee hoe ze eruit zag (behalve misschien wat ze zelf had verteld over haarkleur en lengte).
Maar dat was telkens enorm teleurstellend. Binnen 2 seconden wist ik al: tja ziet eruit als een vriendelijke vrouw, maar verder totaal niet mijn type.

Ik vind sowieso maar 1 op de 10.000 vrouwen ofzo een beetje aantrekkelijk, dus erg kleine kans. En heus zijn ze dan hartstikke aardig en grappig maar als ik er totaal niks bij voel en er niet aan moet denken om met ze te zoenen, dan gaat 't 'm echt niet worden. Ook bij al die TV-programma's zou dat voor mij echt niet werken, de kans is dus maar 1 op de 10.000 dat ik iemand fysiek aantrekkelijk vind en dan moet óók het innerlijk nog matchen!

En het zou zelfs niet werken als een matchmaker of mijn eigen vrienden een match zouden uitzoeken. Toen ik vrijgezel was, wezen vrienden wel eens vrouwen voor me aan waar ik totaal niet op val, en dat terwijl het qua type en kleurtjes toch echt wel veel kanten op kan, maar het is een 'je ne sais quoi' waardoor ik iemand wel of niet aantrekkelijk vind. Dan wezen ze blijkbaar toch hun eigen smaak aan.
Net zoals vrienden ook wel eens met een nieuwe liefde aankomen waarvan je zelf denkt: huh, dat zou ik nooit geraden hebben dat jij op zó'n type valt!

Terug naar First Dates: zoals ik al eens eerder zei heb ik het gevoel dat ze maar 1 hobby of beroep gemeen hoeven te hebben, en een heel ruime leeftijdscategorie, en dat ze dan al gematcht worden. In het geval van de twee homojongens laatst, leek zelfs het homo-zijn en hun leeftijd de enige reden dat ze gekoppeld waren. Heel andere types, de ene wilde een monogame relatie en de andere juist niet, en ze woonden zo'n 200 km uit elkaar.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af waar dit opgenomen is? Het stukje dat ze langs de rivier lopen komt me erg bekend voor.
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
Amsterdam, bij het IJ ofzoiets.
Alle reacties Link kopieren
Baankje1 schreef:
25-10-2019 10:49
Ik vroeg me af waar dit opgenomen is? Het stukje dat ze langs de rivier lopen komt me erg bekend voor.
Rivier?? Dat is toch gewoon Het IJ, achter het Centraal station?
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht te verstaan dat 1 van die mannen zei dat hij uit Blerick kwam en gelijk de opmerking maakte dat dat in de buurt van het restaurant was.
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
Baankje1 schreef:
25-10-2019 10:49
Ik vroeg me af waar dit opgenomen is? Het stukje dat ze langs de rivier lopen komt me erg bekend voor.
Die Iamsterdam letters staan volgens mij voor EYE Filmmuseum. Maar waar dat restaurant dan precies zit, weet ik niet. Het ziet er in de beelden ook uit als een container zonder ramen.
You can never have too many hats, gloves and shoes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven