Entertainment alle pijlers

First Dates

12-04-2017 13:03 2860 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, meegluren met blind dates in een restaurant! Vanavond weer. Ik vind het heerlijke tv. Wie kijkt er nog meer? Meningen?



Ik probeer telkens aan de eerste ontmoeting te zien of het gaat werken of niet. Dat blijft toch lastig. Soms lijkt er totaal geen klik te zijn maar vinden ze elkaar tijdens het eten toch opeens superleuk. Of andersom, zie je zo'n man denken: woh wat een lekker wijf! Maar tijdens het eten totaal afknappen op hoe dominant of gek ze is. Haha...



Ik vond dat jonge jochie uit Manchester zo schattig, die nu al twee keer heeft meegedaan. In de uitzending van vorige week had hij een date met het (ook) plat pratende make-up-meisje dat een universitaire studie aan het doen was. Hij schijnt een beetje een casanova te zijn maar ik vond dat zo vertederend dat hij zei dat hij niet zo slim is ("not the brightest bulb in the box" ofzo). En tegelijk is hij wel heel open en eerlijk, en lief naar de meisjes toe. Met ontzettend flauwe grapjes probeert hij het ijs te breken.

(Ik geloof dat hij ook prof voetballer was geweest maar door een ernstig ongeluk niet verder kon.) Ik kreeg spontaan moedergevoelens voor dat joch.



En het lesbische setje van een paar weken terug vond ik heel grappig en heel goed bij elkaar passen, maar ik kreeg ook het gevoel alsof die elkaar al lang kenden voor deze date.



Ik krijg soms wel het gevoel dat het acteurs zijn of op een andere manier heel erg geënsceneerd (maar dat maakt niet uit haha).



En ik ben er ook nog niet over uit in welke volgorde het nou gebeurt: het moment met zijn tweeën naast elkaar waarbij ze tegen de redactie moeten zeggen of ze elkaar nog een keer willen zien; versus het afscheid op straat bij de taxi's (of samen instappen). Wat gebeurt nou eerst?

Want je ziet ze samen dat restaurant uit lopen naar de taxi's, en dan nog aftastend met elkaar kijken of ze nummers uitwisselen of meteen door, nog samen wat gaan drinken... dus dan lijkt het of ze dat moment samen voor de redactie nog niet gehad hebben. Is dat instappen in een taxi dan alleen voor de show en gaan ze direct daarna de studio in? Of toch andersom? Wat denken jullie?



En vinden jullie het 'genoeg info' over hoe het de matches naderhand is vergaan?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Honnx schreef:
20-09-2017 23:03
Ja hij heeft inderdaad in temptationisland gezeten als verleider. Herkende hem meteen. :hihi:
Op zich een knappe kop maar werd er ook niet warm van. Geen leuke uitstraling en verder een saai mannetje.
werd er ook niet warm van, vond het eerder een enorme gladjakker en ook nog eens oliedom.
Alle reacties Link kopieren
:cheer:
Aan het typen...............
Die taxichauffeur komt ook niks uit.
"De vriendelijke groetjes"... Ach gossie. En dan zijn tranen wegslikken.
Alle reacties Link kopieren
Saaie aflevering.
- Die blonde man die nog uit de kast moest komen met z’n saaie date, die graag ‘stout’ had willen doen?!
- Taxidame met zielige man die te graag wilde.
- chick die zoo blij was met zichzelf, hele gesprek heeft om haar gedraaid. Denk dat ze haar erotische filmpjes kwam promoten.

Jammer dat de Engelse versie zoveel leuker is!
En die gladjakker weer die tegen iedereen zegt hoe geweeeldig ze er uit zien :bonk:
Alle reacties Link kopieren
lolanu schreef:
26-09-2017 21:55
Saaie aflevering.
- Die blonde man die nog uit de kast moest komen met z’n saaie date, die graag ‘stout’ had willen doen?!
- Taxidame met zielige man die te graag wilde.
- chick die zoo blij was met zichzelf, hele gesprek heeft om haar gedraaid. Denk dat ze haar erotische filmpjes kwam promoten.

Jammer dat de Engelse versie zoveel leuker is!
Precies dezelfde gedachte! Die man moet echt uit de kast djeez, het droop er vanaf.
Die kwam ook alleen zichzelf promoten als cabaretier.
Zat die ene vent nou serieus te janken nadat zij niet meer wilde afspreken ????????????

Het was wel de avond van de 'soepele' dates...... (not) :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Die onzekere man met de bril en de cabaretier had ik beiden een 'nog in de kast'-vibe bij. De cabaretier vond ik ook nog eens irritant met zijn geforceerde 'de diepte in willen'. De dame van de erotische filmpjes leek me eerst een leuke vrouw met haar openheid over gepest zijn maar daarna leek het een reclamevideo voor haar eigen diensten. Ook heel raar om daarover te gaan vertellen tegen een geile Rus op tv. Die zag het natuurlijk wel zitten met zo'n pikante dame. De blonde gay jongen vond ik erg neerbuigend naar zijn date, die overigens wel heel dorps/wereldvreemd was voor een man van zijn leeftijd maar me wel heel lief leek.
Die Eline die met die donkere Christiaan datete, had echt hele lelijke kleur foundation. In het licht althans.
Nu vind ik donkere mannen best leuk maar die Sergio trek ik echt slecht. Jakkes.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad die cabaretier. Bij de eerste beelden dacht ik ook direct, oh daar is de homo van de aflevering, maar die moest toen nog komen.
Maar wat een arrogantie. Heel blij met zichzelf en de hele tijd commentaar van hem ertussendoor gemonteerd wat zijn date san allemaal fout deed. Die vrouw was echt te leuk voor hem.

Maar goed, als het allemaal geacteerd is dan is hij irl zeker weten gay (en hopelijk niet zo akelig als hij nu over kwam)..
Ik vond de dame in de rode jurk geweldig... helemaal zichzelf, in haar levensloop en nu ook weer hoe ze de avond doorkwam. Haar date zette zichzelf voor schut, vond ik. Nu was hij wel cabaretier, maar het hielp niet echt geloof ik, in de liefde.

De meneer met bril die de taxichauffeuse trof heeft mijn sympathie. Hij zou zo graag slagen in zijn missie. Het deed hem echt verdriet dat dit het weer niet was. Super knap om je telkens weer op te laden. Ik geef het je te doen... Hopelijk zien we hem nog een keer, met een happy ending.
Alle reacties Link kopieren
Wat grappig toch weer. Ik vond die vrouw in het rood bij de cabaretier echt een enorme trut. Geen enkele vraag aan hem stellen, geen moeite doen om het gezellig te maken. Doen alsof je een leuke gekke meid bent maar niks te melden. En dan wel die gozer voor je laten betalen. Vreselijk dat soort vrouwen!
Ha ha ja grappig! Ik nam echter aan dat we fragmenten zagen maar je hebt gelijk dat het verschrikkelijk is als ze de cabaretier helemaal niets gevraagd zou hebben!
Als ik die lady in red was geweest had ik zijn aanbod om mijn eten te betalen beslist afgewimpeld, helemaal omdat ze er toch geen gevolg aan wilde geven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me heel erg geergert aan de twee jongens die op date met elkaar waren, waren zo overdreven. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ik val even binnen maar die twee jongens... Tenenkrommend! Ze waren alle twee zo onzeker over zichzelf waardoor ze een soort karikatuur werden, zo sneu!

Vond het jammer dat de gamers niet verder zijn gegaan, die waren akward maar schattig samen!
Alle reacties Link kopieren
Ja die jongens waren echt vreselijk! De hele tijd van die rare gezichten trekken en dan die gesprekken.
Ik ga nog uitzending gemist kijken... maar het klinkt niet veelbelovend
Alle reacties Link kopieren
Was een saaie aflevering dit keer. Vond alleen de gamers leuk.
En Fatima vond ik ook een leuk mens.
Eigenlijk vond ik het best leuk. Wel vreemd dat mensen zeggen dat ze elkaar weer willen zien, maar dan niet daadwerkelijk afspreken. Irl ook een beetje een probleem met veel first dates dus ook wel weer geloofwaardig.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg echt jeuk van die Ser-g-io. Makers, kunnen jullie hem de volgende keer door een wel leuk persoon die niet zo acteert vervangen?

Het verbaasde me dat een aantal mensen ja zeggen terwijl je denkt: nah jullie waren zo akward! En dan idd, net als meerdere eerste dates, paar appjes en het is klaar. Misschien toch ook wel de invloed van camera's.

Hoop op snel weer de Britse afleveringen!
Een baksteen is nooit alleen
Worden die Britse afleveringen op NPO uitgezonden of op BBC?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven