Entertainment alle pijlers

Flatteuze/onflatteuze celebs fototopic

04-03-2023 21:55 2707 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Cochise schreef:
25-06-2025 13:57
En dat vind ik zo'n onzin: als iets je mooi staat (en het staat haar prima) dan kun je het toch gewoon dragen? Hoezo is de leeftijd dan van belang.
Zo jammer, zulke "regels"
Eens met jou!
Itsnojoke schreef:
12-06-2025 14:38
Jennifer Aniston een leuke jurk? Hmm, smaken verschillen. Ik vind het een leuke jurk voor een heel jong meisje. Niet voor een vrouw van middelbare leeftijd. Bijna hetzelfde als dat ze twee staartjes had gemaakt.
Ik vind het juist een hele leuke jurk! En leeftijdsgebonden vind ik ook onzin.

Over tatoeages, ik heb ook losse plakplaatjes op mijn arm. Vind ik mooi.
“Let’s enjoy the beautiful things we can see, my dear, and not think about those we cannot.” — Johanna Spyri
Yakuzakiko schreef:
25-06-2025 15:09
Eens met jou!
Dat wist ik! Lees je vaak en ben het vaak met je eens. ;-)
Cochise schreef:
25-06-2025 16:24
Dat leeftijdgedoe in combi met kleding vind ik van de pot gerukt. Ik loop tegen de 60 en draag alles wat me staat en in mijn stijltje past inclusief korte rokjes, leren broeken, figuurpanty's... Bloemenjurkjes laat ik dan weer aan me voorbij gaan gewoon omdat die niet in mijn straatje passen. Die laat ik over voor Jenn :D
Cochise schreef:
25-06-2025 16:24
:high5:
OlleGrieze schreef:
25-06-2025 18:06
Dat leeftijdgedoe in combi met kleding vind ik van de pot gerukt. Ik loop tegen de 60 en draag alles wat me staat en in mijn stijltje past inclusief korte rokjes, leren broeken, figuurpanty's... Bloemenjurkjes laat ik dan weer aan me voorbij gaan gewoon omdat die niet in mijn straatje passen. Die laat ik over voor Jenn :D
Ik hou van jouw straatje :heart:
Vind ik niet zozeer met leeftijd te maken hebben. Soms heb je 2 mensen, zelfde leeftijd en bij de 1 staat de outfit fantastisch terwijl het bij de ander het echt niet staat. Maar dan nog vind ik dat het niet boeiend is of anderen het wel/niet mooi vinden. Al ben je een man van 80 en wil je 3 staartjes, een trui van sesamstraat en een paar naaldhakken er onder. Doe wat jou gelukkig maakt en niet wat een ander gelukkig maakt.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven