Flatteuze/onflatteuze celebs fototopic
maandag 25 augustus 2025 om 20:06
Zo leuk om te zien die foto van Kate. Ik neem aan dat haar deels geblondeerd is door de zon, en de rest m.b.v. de kapper.
Een poosje geleden schreef ik hier mee op het forum in een item dat ging over het kiezen voor low lights om de overgang naar grijs haar te vergemakkelijken. In Engelse bladen wordt verteld dat Kate ws gaat kiezen voor een natuurlijker haarkleur voor haarzelf. Dit zou nu een overgang zijn van het donkere (geverfde haar) naar haar natuurlijke haarkleur ( waar al een beetje grijs doorheen schijnt). Ik vind dit zo mooi om te zien, omdat ik het zelf zo gedaan heb. In mijn geval heb ik highlights in donker haar laten zetten, en het geleidelijk aan grijs/blond laten worden.
Een poosje geleden schreef ik hier mee op het forum in een item dat ging over het kiezen voor low lights om de overgang naar grijs haar te vergemakkelijken. In Engelse bladen wordt verteld dat Kate ws gaat kiezen voor een natuurlijker haarkleur voor haarzelf. Dit zou nu een overgang zijn van het donkere (geverfde haar) naar haar natuurlijke haarkleur ( waar al een beetje grijs doorheen schijnt). Ik vind dit zo mooi om te zien, omdat ik het zelf zo gedaan heb. In mijn geval heb ik highlights in donker haar laten zetten, en het geleidelijk aan grijs/blond laten worden.
dinsdag 26 augustus 2025 om 21:46
Inderdaad, het lijkt blond, maar dat komt echt door de lichtinval.
woensdag 27 augustus 2025 om 08:20
Ik heb nu al medelijden met de dochter van Kim. Zoals die familie hun kinderen voor de leeuwen gooit. North zal echt een super leuk meisje zijn, maar op social media wordt alles wat neigt naar 'niet perfect, niet mooi, niet dun genoeg' genadeloos afgebrand. Zo zielig. Die gaat dus net als Kylie op haar 18e naar de chirurg.
zaterdag 30 augustus 2025 om 11:42
Leuke foto's! Ik vind alle actrices op deze pagina goed. Er komen steeds meer volwaardige films en series waarin een vrouw het hoofdpersonage is in plaats van voornamelijk de vrouw, moeder of zus van de man die centraal staat.
En ik vind het heel leuk als het een oudere actrice is, die geen of weinig cosmetische ingrepen heeft gedaan.
En ik vind het heel leuk als het een oudere actrice is, die geen of weinig cosmetische ingrepen heeft gedaan.
zaterdag 30 augustus 2025 om 13:51
Ja eens!Yakuzakiko schreef: ↑30-08-2025 11:42Leuke foto's! Ik vind alle actrices op deze pagina goed. Er komen steeds meer volwaardige films en series waarin een vrouw het hoofdpersonage is in plaats van voornamelijk de vrouw, moeder of zus van de man die centraal staat.