Entertainment alle pijlers

Flatteuze & onflatteuze celebs & wannabe-celebs!

14-12-2018 13:17 3163 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen idee welk deel het is, maar blijf delen :proud:

Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
02-08-2021 10:23
Mooie vrouw hoor. Ik zou willen dat ik er zo uitzag.
Ik ook. Zou ook de hele dag in bikini rondlopen en iedereen wijzen op mijn buikspieren. (Dit meen ik dus serieus. Als ik me het apezuur zou trainen en er zo uit zou zien trok ik nooit meer meer iets aan met meer stof dan een bikini. Showen dat lichaam!).
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
02-08-2021 13:51
Ik vind Estevana Polman een veel leukere vrouw voor Rafael vd Vaart.
Sprankelend, vrolijk, spontaan.

Sylvie vind ik zo afgemeten. Alles voor het effect.
Yep. Bloedmooi, maar ik heb er geen enkel gevoel bij. Alsof ik naar een soort perfecte etalagepop zit te kijken.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
02-08-2021 12:57
En toch heeft Sylvie over haar aura heen, iets wat irritatie bij mij opwekt. Ze is zo vol van zichzelf.
dit..., hou niet van dat neppe gedoe

Fred Durst oogt als een oude rocker :hihi:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Maar ik snap Sylvie ergens ook wel hoor. Ze heeft zo vaak gezeik gehad met de pers en in haar persoonlijke leven (vriendinnen die tegen de pers zeggen dat ze geen kanker heeft gehad) dat ze gewoon niks meer deelt, behalve wat ze ziet als haar eigen imago.

Ik vond het laatst ook wel weer heel erg vervelend voor haar hoe ze geschoffeerd werd over haar kinderwens voor een tweede, maar ze niet had gedeeld dat ze door de medicatie tegen kanker vervroegd in de overgang was gekomen. Guido den Aantrekker die dan zegt dat Sylvie de media voorgelogen heeft :bonk:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
02-08-2021 15:16
Yep. Bloedmooi, maar ik heb er geen enkel gevoel bij. Alsof ik naar een soort perfecte etalagepop zit te kijken.
Precies dit.
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
02-08-2021 13:51
Ik vind Estevana Polman een veel leukere vrouw voor Rafael vd Vaart.
Sprankelend, vrolijk, spontaan.

Sylvie vind ik zo afgemeten. Alles voor het effect.
Die twee zijn niet met elkaar te vergelijken. Estevana vind ik gewoon een leuk mens.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Ik kwam toevallig dit topic tegen en het is de 3000 postings gepasseerd. Wil iemand een nieuw topic openen, dan kan deze gesloten worden.

Alvast bedankt!

Moderator Vivaforum.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
04-08-2021 18:53
Beste forummers,

Ik kwam toevallig dit topic tegen en het is de 3000 postings gepasseerd. Wil iemand een nieuw topic openen, dan kan deze gesloten worden.

Alvast bedankt!

Moderator Vivaforum.
Even op Male wachten Mod, die doet dit topic altijd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
04-08-2021 18:55
Even op Male wachten Mod, die doet dit topic altijd.
Geen probleem!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
02-08-2021 12:57
En toch heeft Sylvie over haar aura heen, iets wat irritatie bij mij opwekt. Ze is zo vol van zichzelf.

Elk andere vrouw die zich zo gedraagt werkt bij mij ook op mijn zenuwen. Die Jamie doet dat ook.
Constant met zo een zalvende stem en toon praten alsof je een nieuwe crème aan het promoten bent.
Dezelfde minimale gemaakte grijns erbij, altijd als een soort moeder Theresa praten. Nooit eens stem verheffen, nooit boos, maar ook nooit
gieren van het lachen of gillen van enthousiasme. Alsof er batterijen in de rug zitten waar je op on/off kan klikken en zodra je op 'on' klikt, je eerst het mechanisme hoort draaien, dan de ogen gaan bewegen en er dan een standaard zinnetje uit komt - voorzien van vast gebikte glimlach.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
04-08-2021 18:53
Beste forummers,

Ik kwam toevallig dit topic tegen en het is de 3000 postings gepasseerd. Wil iemand een nieuw topic openen, dan kan deze gesloten worden.

Alvast bedankt!

Moderator Vivaforum.

Ik dacht dat het nu bij 5000 postings zou worden?
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Sylvie-fan. Ik zie er niet overal helemaal zo uit als Sylvie maar ik heb wel een veel knappere man :biggrin: .
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Er is een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven