Entertainment alle pijlers

Formule 1 seizoen 2024

17-01-2024 21:53 883 berichten
Verzameltopic voor alles over het Formule 1 seizoen 2024!

Vorige deel


Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Amarilis schreef:
18-01-2024 16:15
Ik pas sinds Zandvoort 2021 mar wel direct verkocht
Ooh hier ook Zandvoort, maar dan dus 2023. Mijn partner kijkt al langer, ik vind het nog best knap dat ik zolang heb volgehouden dat ik er ECHT ECHT ECHT niks aan vind, om vervolgens in volledige fangirl modus te schieten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn partner keek het al langer dus ik keek vaak mee. Mijn eerste actieve herinnering is de brand bij Jos in de pitstraat en Google leert mij dat dat 1994 was. Dus ook 30 jaar nu.
MissPiglet schreef:
18-01-2024 16:21
Ooh hier ook Zandvoort, maar dan dus 2023. Mijn partner kijkt al langer, ik vind het nog best knap dat ik zolang heb volgehouden dat ik er ECHT ECHT ECHT niks aan vind, om vervolgens in volledige fangirl modus te schieten.

Was dat vanwege een bepaalde coureur of vanwege Netflix of zo?

Mijn (ex) partner ging in fangirl-modus om Mika Häkkinen. Toen die stopte was het ook gelijk klaar en keek ik weer alleen. :P
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
18-01-2024 16:29
Was dat vanwege een bepaalde coureur of vanwege Netflix of zo?

Mijn (ex) partner ging in fangirl-modus om Mika Häkkinen. Toen die stopte was het ook gelijk klaar en keek ik weer alleen. :P
Na Zandvoort 2021 ben ik Drive to survive gaan kijken. Erg leuk, kijk uit naar een nieuw seizoen
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
18-01-2024 16:29
Was dat vanwege een bepaalde coureur of vanwege Netflix of zo?

Mijn (ex) partner ging in fangirl-modus om Mika Häkkinen. Toen die stopte was het ook gelijk klaar en keek ik weer alleen. :P
Nee ik ben pas DTS gaan kijken nadat ik F1 ben gaan kijken (griep in december, kon er echt niks aan doen haha). Ik volgde wel al ManiaonBoard op insta, met de RedBull Comedy Club.

Heel grappig, ik was een weekendje met mezelf weg in augustus, het regende de hele tijd en zo ben ik verzeild geraakt in de F1. Man was er dus niet eens bij. Ik kwam thuis als fan. Man helemaal verbijsterd.

En een favo coureur heb ik niet echt. Of nou ja, stiekem wel, er is er eentje in hetzelfde jaar als ik geboren, dus dan voel ik me niet zo oud (ik weet het, slechte reden).
Maar Piastri, Albon en Tsunoda zijn ook nog favorieten. Ik heb nog wel even te gaan voordat die allemaal zijn gestopt denk ik.
De coureurs blijven zitten waar ze zitten maar er zijn wel veel nieuwe teambazen.
Op Horner en Toto na is eigenlijk iedereen nieuw.


Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier ook al vanaf de jaren 90, keek mee met mijn pa. Hij was/is een Schumacher fan....ik was dan voor de concurrentie zoals Villeneuve en Hakkinen :biggrin:

Prost, Mansell, Senna en Piquet zijn net even te vroeg voor mij. Ik heb ze toen vast gezien op tv, maar weet dat niet meer. Jos Verstappen in zijn Benetton is mijn eerste F1 herinnering
"I love not Man the less, but Nature more..."
Ik begin nu toch wel enige vorm van exhibitionisme te vermoeden... :sigh:


Afbeelding

Afbeelding
Papa Sainz heeft voor de vierde keer de Dakar rally gewonnen. :kneel:


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat knap van Sainz sr! :cheer2:

Ik kijk ook al sinds de jaren 90. Heb Senna nog zien rijden (en helaas staat zijn laatste race nog altijd op het netvlies). Mijn vader en broer waren fervente kijkers en ik keek automatisch mee. Een korte break gehad in mijn puberjaren, maar daarna weer gaan kijken. Gelukkig een man aan de haak geslagen die het ook leuk vindt. :lol:
ik heb gezegd
Alle reacties Link kopieren Quote
Gaan er hier nog mensen naar een race dit jaar? :blob:
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren Quote
PimPom schreef:
20-01-2024 10:37
Gaan er hier nog mensen naar een race dit jaar? :blob:
Nee helaas.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Ahhh yeahhh :cheer2:!
Alle reacties Link kopieren Quote
Morgen om 10:30 een aankondiging over Madrid. Alles wijst ernaar dat we daar een straten race gaan krijgen in de nabije toekomst....

https://www.ifema.es/en/f1
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren Quote
Star⁴ schreef:
18-01-2024 11:25
O ik ook, 1 mei 1994 was de eerste race die ik zag.

Bedankt trouwens. Heb me nog nooit zo oud gevoeld :P

Ik heb het rond die tijd leren waarderen om te kijken. Mijn eerste live-race was Hongarije toen Jos 3e werd. Zat op de heuvels te stikken van de hitte. Was 'jaloers' op vriendin die ff lekker de pitstraat in mocht vanwege haar achternaam van een bekende voormalig F1-rijder.

Daarna was het ongeveer wel elk race-weekend bij ons thuis kijken (woonde zelf in het buitenland). Gezellige zondagen waren dat.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Afbeelding

https://www.ifema.es/en/f1
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren Quote
“Whatever it Takes” | Full Documentary Film" Alpha Tauri

https://youtu.be/6-ADixXflJw?si=Eaf-VSR2nQZwP60Z

"The world premiere of Whatever it Takes, in Venice back in September 2023, was a great success and now everyone can enjoy watching the film produced in conjunction with our Media Partner, Digital Lighthouse. Let Franz Tost, Pierre Gasly, Yuki Tsunoda, Jody Egginton and Peter Bayer talk you through the beating heart of our team. Going behind the scenes as never before in Formula 1, the film delves into the secrets of the Faenza factory in Italy and the Bicester wind tunnel in the UK. It’s a great story going all the way back to the Scuderia Toro Rosso days, which included our first ever win at Monza in 2008 and the challenges faced in the years that followed. It also features the drivers that sat in our cars over the past 20 years, such as Sebastian Vettel and Max Verstappen, as well as covering our change to Scuderia AlphaTauri in 2020, with new facilities, more ambitious goals and another win, again in Monza, this time courtesy of Pierre Gasly."

Ik heb 'm nog niet gekeken, want net ontdekt en het duurt anderhalf uur :$
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren Quote
Volg :-)
Alle reacties Link kopieren Quote
https://racingnews365.nl/zet-de-formule ... ouw-agenda

Automatisch alle races importeren in je agenda :cheer: !
Alle reacties Link kopieren Quote
Helaas wordt er hier thuis voorlopig geen F1 gekeken, nu F1TV het abonnementsgeld met 30 euro (!) heeft verhoogd. Ik geloof het wel...
Alle reacties Link kopieren Quote
KatjaSasja schreef:
29-01-2024 16:39
Helaas wordt er hier thuis voorlopig geen F1 gekeken, nu F1TV het abonnementsgeld met 30 euro (!) heeft verhoogd. Ik geloof het wel...
Zo,dat is een flinke prijsverhoging! Wij hebben een abonnement op F1TV via Turkije, nu €1,24/maand :cheer2: .
Alle reacties Link kopieren Quote
KatjaSasja schreef:
29-01-2024 16:39
Helaas wordt er hier thuis voorlopig geen F1 gekeken, nu F1TV het abonnementsgeld met 30 euro (!) heeft verhoogd. Ik geloof het wel...
Ik wacht nog op een aanbieding.
Alle reacties Link kopieren Quote
KatjaSasja schreef:
29-01-2024 16:39
Helaas wordt er hier thuis voorlopig geen F1 gekeken, nu F1TV het abonnementsgeld met 30 euro (!) heeft verhoogd. Ik geloof het wel...

Had het ook gezien, maar €2,50 per maand extra vind ik geen probleem. Anders wordt het Viaplay en daar zou ik niet gaan kijken al krijg ik geld toe (6)

F1Tvpro €95
Viaplay €155....en dat is nog met 20% korting die beschikbaar is.

Hier een overzicht van waar je (gratis) kunt kijken https://nl.motorsport.com/f1/news/f1-li ... /10302797/

Maar misschien komt er nog wel een F1Tv Pro aanbieding, houd het in de gaten zou ik zeggen! :biggrin:
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.rtlnieuws.nl/sport/artikel/ ... pBur2I8_PA

Zou het? Overstap van Hamilton naar Ferrari in 2025... zou een stunt zijn!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven