Entertainment alle pijlers

Formule 1 seizoen 2024

17-01-2024 21:53 1001 berichten
Verzameltopic voor alles over het Formule 1 seizoen 2024!

Vorige deel


Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.ad.nl/formule-1/sprintweeke ... ~a2c84a3d/

De volgorde in sprintweekends wordt wat logischer: kwalificatie sprintrace op vrijdag, sprintrace en kwalificatie race op zaterdag en race op zondag.

Ik zie nog steeds niet het nut van sprintraces, maar dit is wel beter dan vorig jaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Billy_Mean schreef:
05-02-2024 21:51
Duitse krant de Bild claimt dat hij een Overmarsje heeft gedaan en foto's naar een vrouwelijke collega heeft gestuurd.

https://www.formule1.nl/nieuws/update-h ... e-stappen/
Vooropgesteld: Ik ben een RB fan en vind (van buitenaf gezien) Horner een goede leider voor het team. Heeft hij daadwerkelijk iets gedaan wat echt niet door de beugel kan, dan zou ik echt achter de consequenties staan die daaruit voortkomen.

Maar...de Duitse 'Bild' is als de Engelse 'Sun' : sensatie, hype, kliks.

Zo te lezen is RB allang bezig met het onderzoek, eerst maar zien wat daaruit komt voordat Horner aan de schandpaal genageld wordt.
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik las ergens online een reactie waar ik stiekem een beetje om moest gniffelen:
Christian Horny :hihi:
ik heb gezegd
Alle reacties Link kopieren Quote
PimPom schreef:
05-02-2024 22:33
Vooropgesteld: Ik ben een RB fan en vind (van buitenaf gezien) Horner een goede leider voor het team. Heeft hij daadwerkelijk iets gedaan wat echt niet door de beugel kan, dan zou ik echt achter de consequenties staan die daaruit voortkomen.

Maar...de Duitse 'Bild' is als de Engelse 'Sun' : sensatie, hype, kliks.

Zo te lezen is RB allang bezig met het onderzoek, eerst maar zien wat daaruit komt voordat Horner aan de schandpaal genageld wordt.
Ja rioolpers die kranten. Ik lees echter in andere media over inappropriate controlling behaviour. Kan ik me wel een beeld bij vormen eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Star⁴ schreef:
06-02-2024 08:46
Ja rioolpers die kranten. Ik lees echter in andere media over inappropriate controlling behaviour. Kan ik me wel een beeld bij vormen eigenlijk.
Ja, ik ook wel. Hij is aardig dominant en keihard in mijn ogen.
Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat hij zo dom zou zijn om dat soort foto's te versturen in deze tijd. Want slim vind ik hem wel namelijk. Het zou wel enorm oliedom zijn van hem. Maar ja, sommige beroemde mensen hebben een god-complex en denken overal mee weg te komen omdat ze beroemd zijn.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.
Alle reacties Link kopieren Quote
Eens met jullie beiden.
Als het niet gelekt was door wie dan ook, dan had RB gok ik echt geen statement naar buiten gebracht. De speculatie molen draait op volle toeren. Ook al “extremely controlling behavior” gelezen.

https://www.auto-motor-und-sport.de/for ... an-horner/

Daar wordt geschreven dat er vrijdag "...een onderzoek plaatsvinden onder de betrokkenen."
We gaan het zien....
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren Quote
Zou deze vrouw het zijn geweest:
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
PimPom schreef:
06-02-2024 16:24
Eens met jullie beiden.
Als het niet gelekt was door wie dan ook, dan had RB gok ik echt geen statement naar buiten gebracht. De speculatie molen draait op volle toeren. Ook al “extremely controlling behavior” gelezen.

https://www.auto-motor-und-sport.de/for ... an-horner/

Daar wordt geschreven dat er vrijdag "...een onderzoek plaatsvinden onder de betrokkenen."
We gaan het zien....
Ja, ik vind dit soort dingen altijd wel lastig hoor. Ten eerste vraag ik me altijd af wie dit soort onderzoeken doet, is dat iemand binnen RB zelf? Een onafhankelijk bureau? Geen idee hoe zoiets werkt. Wie betaalt zoiets?
Mocht hij echt pikante foto's gestuurd hebben waar bewijs van is dan zit hij natuurlijk gruwelijk fout. Maar als het gaat om hij zegt, zij zegt uitspraken die hij gedaan zou hebben wordt het wel een lastig verhaal. Zeker als er geen getuigen bij waren.
Maar mocht er uit komen dat er wel wat heftigs gebeurd is en als hij veroordeelt wordt dan is hij natuurlijk alles kwijt. Zou hij dan overal gecancelled worden? Uit DTS geknipt? Ontslagen? Mocht hij onschuldig zijn maar dat niet kunnen bewijzen kan dat ook gebeuren, dat hij overal gecancelled gaat worden. Sowieso is zijn reputatie nu naar de knoppen. Dat weet ik wel.
Ik vind het altijd heel moeilijk dit soort zaken. Het gaat er voor mij om of er echt bewijs is of niet. Waren er getuigen bij, is er beeldmateriaal? Zo ja, dan mag hij flink op zijn flikker krijgen. Als het allemaal van horen zeggen is vind ik dat lastiger.
We wachten het maar even af.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.
Alle reacties Link kopieren Quote
Miss_Edwards schreef:
07-02-2024 07:18
Ja, ik vind dit soort dingen altijd wel lastig hoor. Ten eerste vraag ik me altijd af wie dit soort onderzoeken doet, is dat iemand binnen RB zelf? Een onafhankelijk bureau? Geen idee hoe zoiets werkt. Wie betaalt zoiets?
Mocht hij echt pikante foto's gestuurd hebben waar bewijs van is dan zit hij natuurlijk gruwelijk fout. Maar als het gaat om hij zegt, zij zegt uitspraken die hij gedaan zou hebben wordt het wel een lastig verhaal. Zeker als er geen getuigen bij waren.
Maar mocht er uit komen dat er wel wat heftigs gebeurd is en als hij veroordeelt wordt dan is hij natuurlijk alles kwijt. Zou hij dan overal gecancelled worden? Uit DTS geknipt? Ontslagen? Mocht hij onschuldig zijn maar dat niet kunnen bewijzen kan dat ook gebeuren, dat hij overal gecancelled gaat worden. Sowieso is zijn reputatie nu naar de knoppen. Dat weet ik wel.
Ik vind het altijd heel moeilijk dit soort zaken. Het gaat er voor mij om of er echt bewijs is of niet. Waren er getuigen bij, is er beeldmateriaal? Zo ja, dan mag hij flink op zijn flikker krijgen. Als het allemaal van horen zeggen is vind ik dat lastiger.
We wachten het maar even af.
Mij niet. Er hoeft helemaal geen bewijs te zijn; als zij zich ook maar even onveilig oid heeft gevoeld door opmerkingen van hem, dan heeft ze een punt. Gewoon machtsmisbruik van een man in zo'n positie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Star⁴ schreef:
07-02-2024 08:58
Mij niet. Er hoeft helemaal geen bewijs te zijn; als zij zich ook maar even onveilig oid heeft gevoeld door opmerkingen van hem, dan heeft ze een punt. Gewoon machtsmisbruik van een man in zo'n positie.
Ja eens. Maar hoe bewijs je dat? Als hij iemand een onveilig gevoel geeft ( en dat kan ik me best indenken, want hij lijkt me een pittige baas en een flinke driftkikker ) dan is hij zeker fout.
Maar hoe haal je zoiets uit een onderzoek? Zij voelt dat zo. Dat lijkt me lastig te bewijzen, tenzij er anderen bij waren en hij echt tegen haar tekeer gegaan is of zo.
Zijn reputatie is in elk geval naar de haaien, of het nou waar is of niet.

Dominante bazen zijn altijd heel vervelend, ik heb daar in mijn werk in de horeca ook veel mee te maken gehad. Vooral de koks hadden er een handje van. Als al die werknemers een boekje open doen over hoe onveilig ze zich voelden dankzij de koks dan hangen ze. Want dat kunnen een eikels zijn, mijn hemel. Die gaan als gekken tekeer als je een foutje maakt.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.
Alle reacties Link kopieren Quote
Samengevat: minder kleur :P

Afbeelding
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren Quote
Vooral meer carbon. Een trend die we vorig jaar ook hebben gezien. Ik begrijp de voordelen van het uitblijven van kleur op bepaalde onderdelen. Anderzijds mis ik de uitbundige designs van enkele jaren geleden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Is it you Rik?
Alle reacties Link kopieren Quote
Toch leuk: Dutch Grand Prix in de prijzen.
https://www.telegraaf.nl/sport/16958040 ... -in-londen
ik heb gezegd
Alle reacties Link kopieren Quote
Star⁴ schreef:
07-02-2024 08:58
Mij niet. Er hoeft helemaal geen bewijs te zijn; als zij zich ook maar even onveilig oid heeft gevoeld door opmerkingen van hem, dan heeft ze een punt. Gewoon machtsmisbruik van een man in zo'n positie.
Vergeet niet dat mensen tegenwoordig ook echt 'zo maar' dingen roepen. Daarmee zeg ik niet dat dat nu ook t geval is he.
Maar tegenwoordig kun je écht niks meer zeggen. Als er iets gebeurt is dat niet kan, dan moet daar wat mee.
Maar sommigen mensen vinden van de meest onschuldige opmerking al dat het kwetst of weet ik wat. Is ook echt de wereld van nu. Niemand kan meer iets hebben, alles moet maar verpakt met roze en lintjes.
Ik ga er van uit dat Christian zijn verantwoordelijkheid neemt, tot het tegendeel bewezen is heb ik geen oordeel hierover.
Ja hij is hard, duidelijk, recht voor z'n raap (Max is van hetzelfde kaliber).
We wachten het af.
Intussen nog een paar weken en dan starten we weeeerrrr :cheer2:
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Tja...hmm...ik weet het niet. Fijn dat er kleur op zit, maar die ´VISA´ zo op de zijkant. @(

Edit: lijk wel op de Torro Rosso van een aantal jaar geleden. Oke, op zich toch wel prima :$
Lekkere felle kleur blauw.
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren Quote
Aston Martin.
Wat sponsoren veranderd, maar verder hetzelfde.

Afbeelding
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren Quote
Ferarri.
Die rode wheelcovers, de streep erop, al dat rood, naam op de achtervleugel, yes! Mooi! :applause:

Afbeelding
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren Quote
Joehoe, ik schrijf ook graag weer mee :) Was voorheen actief in dit topic onder de nick Aurorus, maar daar kom ik niet meer in. Het afgelopen jaar was ik in het buitenland, dus ik kon de races nooit live kijken. Inmiddels weer in Nederland en zin in het nieuwe seizoen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom terug! Volgende week is testweek in Bahrein, nog geen tijden, maar auto's die vroom vroom gaan vind ik ook wel een lekker achtergrondgeluid tijdens het thuiswerken :$

En Drive to Survive Seizoen 6 staat volgende vrijdag op Netflix! Die bing ik dat weekend wel weg :P
Trailer https://www.youtube.com/watch?v=MlrSWUU ... el=Netflix
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een radiostilte vanuit team Horner trouwens.
Alle reacties Link kopieren Quote
Star⁴ schreef:
13-02-2024 14:43
Wat een radiostilte vanuit team Horner trouwens.

Ik geloof dat ze pas na de livery release (de 15e) iets los gaan laten of een statement maken.
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer wat zilver terug bij Mercedes!

Afbeelding
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren Quote
Mercedes heeft goed geleerd van vorig jaar.
Het is nu geen 'blob' meer.
ik heb gezegd
Alle reacties Link kopieren Quote
PimPom schreef:
13-02-2024 14:38
En Drive to Survive Seizoen 6 staat volgende vrijdag op Netflix! Die bing ik dat weekend wel weg :P
Trailer https://www.youtube.com/watch?v=MlrSWUU ... el=Netflix
Jaaa zin in! Dank voor de trailer.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven