Entertainment alle pijlers

Formule 1 seizoen 2024

17-01-2024 21:53 1001 berichten
Verzameltopic voor alles over het Formule 1 seizoen 2024!

Vorige deel


Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Nu zegt Vettel op z'n insta dat ie getting ready for next season is.... Met een foto in RB pak...
Alle reacties Link kopieren Quote
vivapimpelmees schreef:
01-02-2024 23:16
Nu zegt Vettel op z'n insta dat ie getting ready for next season is.... Met een foto in RB pak...
Vettel lijkt me een lolbroek.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hij is al een tijdje zijn race carrière bij Redbull op Insta aan het posten in chronologische volgorde. Hij heeft afgelopen tijd het 2009 seizoen gedeeld. Nu op naar 2010 :)
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren Quote
Terwijl je weet dat je naar Ferrari gaat nog een heel jaar voor Mercedes rijden. En dat kan gewoon? Ik kan me dat eerlijk gezegd niet zo goed voorstellen maar wellicht werkt dat in de F1 wel anders?
Alle reacties Link kopieren Quote
Philó schreef:
29-01-2024 16:23
https://racingnews365.nl/zet-de-formule ... ouw-agenda

Automatisch alle races importeren in je agenda :cheer: !
oeh lekker! inclusief tijden. dat is altijd mijn manco!
En doooooor!
Alle reacties Link kopieren Quote
Star⁴ schreef:
01-02-2024 20:31
Ja, maar nu dus officieel. Sainz naar RB hoop ik.
Dat zou ik wel leuk vinden ja, krijgt Max weer eens echte concurrentie. Ik verwacht dat Carlos een stuk pittiger voor Max zal zijn dan Checo. Of hij de auto aan kan moet je natuurlijk nog maar afwachten.
Maar bizar die transfer van Lewis. Dat had ik niet verwacht. Waarom zou je in hemelsnaam naar Ferrari gaan?
Wel fijn dat Carlos daar eindelijk weg kan, hij komt daar niet echt tot zijn recht en word teveel geslachtofferd voor Charles.
Wie gaat er dan naar Mercedes om Russel's teamgenoot te worden? Ben benieuwd.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.
Alle reacties Link kopieren Quote
MissJackson schreef:
01-02-2024 21:04
https://youtu.be/4pcI57pRmWI?si=pon0vGyVQ5J53hrE

Heeft ie snel gefixt😂
geweldig!
En doooooor!
Alle reacties Link kopieren Quote
Miss_Edwards schreef:
02-02-2024 10:51
Dat zou ik wel leuk vinden ja, krijgt Max weer eens echte concurrentie. Ik verwacht dat Carlos een stuk pittiger voor Max zal zijn dan Checo. Of hij de auto aan kan moet je natuurlijk nog maar afwachten.
Maar bizar die transfer van Lewis. Dat had ik niet verwacht. Waarom zou je in hemelsnaam naar Ferrari gaan?
Wel fijn dat Carlos daar eindelijk weg kan, hij komt daar niet echt tot zijn recht en word teveel geslachtofferd voor Charles.
Wie gaat er dan naar Mercedes om Russel's teamgenoot te worden? Ben benieuwd.
Ik denk omdat Russel, die alweer bijna 26 wordt, de man van de toekomst is en Hamilton met zijn ego ten alle tijden een trieste aftocht bij Mercedes wil voorkomen. Daarbij denk ik dat hij fantasieën heeft over hoe goed het rood hem zal staan en dat hij droomt over een palmares met kampioenschappen bij drie verschillende teams.

Ik vrees alleen het ergste. Het rood bij ferrari staat al een tijdje voor clowneskheid en voordat hij aan de auto gewend is zal hij de 40 gepasseerd zijn. Ik smul hiervan. Ik hoop dat Leclerc hem zoek gaat rijden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben heel benieuwd hoe het voor hem zal zijn om na al die jaren Mercedes over te stappen naar Ferrari. Lijken me zulke verschillende teams qua cultuur en aanpak.

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat dat met Hamilton zelf zal doen. Ik vind de meeste coureurs opknappen als ze bij Mercedes weg zijn (Bottas bijvoorbeeld) of irritanter worden wanneer ze naar Mercedes gaan (Russell). Hamilton lijkt me best een leuke vent namelijk als-ie niet zo loopt te huiliën. Maar huiliën moet volgens mij als Toto je teambaas is. Ik zou de meer ontspannen Hamilton wel wat vaker willen zien. Maar goed, Leclerc oogt niet bepaald meer ontspannen sinds hij bij Ferrari zit, dus of dat nou de plek ervoor is :proud:
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren Quote
MevrouwJack schreef:
02-02-2024 11:21
Ik ben heel benieuwd hoe het voor hem zal zijn om na al die jaren Mercedes over te stappen naar Ferrari. Lijken me zulke verschillende teams qua cultuur en aanpak.

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat dat met Hamilton zelf zal doen. Ik vind de meeste coureurs opknappen als ze bij Mercedes weg zijn (Bottas bijvoorbeeld) of irritanter worden wanneer ze naar Mercedes gaan (Russell). Hamilton lijkt me best een leuke vent namelijk als-ie niet zo loopt te huiliën. Maar huiliën moet volgens mij als Toto je teambaas is. Ik zou de meer ontspannen Hamilton wel wat vaker willen zien. Maar goed, Leclerc oogt niet bepaald meer ontspannen sinds hij bij Ferrari zit, dus of dat nou de plek ervoor is :proud:
Zitten ze met twee jankerds bij Ferrari straks :proud:
Alle reacties Link kopieren Quote
Daarom snap ik de overstap niet.
We kennen allemaal de memes met de Ferrari clowns op de pitmuur, 'we are checking' en hun strategie die nogal eens niet echt lekker uitgedacht is, of juist uit plan A t/m Z bestaat en Carlos maar zijn eigen strategie bedenkt.

Het lijkt erop dat Ferrari een betere/snellere auto heeft dan Mercedes, maar als je dan helaas 3 banden aan je auto geschroefd krijgt tijdens een pitstop dan maakt dat ook niet meer uit :whistle:
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
:rofl:

Nou ja dat dus :P
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren Quote
David Coulthard heeft zichzelf ook aangeboden :P

https://www.instagram.com/p/C22j_uANzVL ... VwYTEyNmU3
Alle reacties Link kopieren Quote
Laatste gerucht; Albon naar RB in 2025.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ondertussen heeft Haas het nieuwe uiterlijk van de auto gepresenteerd...zoek de verschillen :popcorn:

Afbeelding
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren Quote
Zo flauw, maar moest er toch om lachen

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Luna500 schreef:
02-02-2024 11:14
Ik denk omdat Russel, die alweer bijna 26 wordt, de man van de toekomst is en Hamilton met zijn ego ten alle tijden een trieste aftocht bij Mercedes wil voorkomen. Daarbij denk ik dat hij fantasieën heeft over hoe goed het rood hem zal staan en dat hij droomt over een palmares met kampioenschappen bij drie verschillende teams.

Ik vrees alleen het ergste. Het rood bij ferrari staat al een tijdje voor clowneskheid en voordat hij aan de auto gewend is zal hij de 40 gepasseerd zijn. Ik smul hiervan. Ik hoop dat Leclerc hem zoek gaat rijden.
Hierdoor voorkomt hij inderdaad een afgang bij Mercedes.
Leclerc kan hem wel het Ferrari-schaamrood op de kaken bezorgen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Red Bull Racing-teambaas Christian Horner wordt beschuldigd van grensoverschrijdend gedrag, melden De Telegraaf en het Duitse F1-insider. De top van de energiefabrikant is een onderzoek gestart. Horner ontkent de beschuldigingen.
Alle reacties Link kopieren Quote
vivapimpelmees schreef:
05-02-2024 13:48
Red Bull Racing-teambaas Christian Horner wordt beschuldigd van grensoverschrijdend gedrag, melden De Telegraaf en het Duitse F1-insider. De top van de energiefabrikant is een onderzoek gestart. Horner ontkent de beschuldigingen.
https://nos.nl/artikel/2507662-red-bull ... end-gedrag
Alle reacties Link kopieren Quote
Even voor de volledigheid nog de McLaren van dit jaar vs vorig jaar.

Afbeelding

Williams en Sauber komen er ook aan.
De Williams heb ik al wel gezien, en het is weer meer van hetzelfde, beetje jammer.
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren Quote
De Kick Sauber is gaaf qua kleur, kan even niet plakken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Star⁴ schreef:
05-02-2024 20:22
De Kick Sauber is gaaf qua kleur, kan even niet plakken.
Afbeelding

Hoppa! Die zal zeker opvallen op het circuit! Ik vind 'm leuk :thumbsup:
"I love not Man the less, but Nature more..."
vivapimpelmees schreef:
05-02-2024 13:48
Red Bull Racing-teambaas Christian Horner wordt beschuldigd van grensoverschrijdend gedrag, melden De Telegraaf en het Duitse F1-insider. De top van de energiefabrikant is een onderzoek gestart. Horner ontkent de beschuldigingen.
Duitse krant de Bild claimt dat hij een Overmarsje heeft gedaan en foto's naar een vrouwelijke collega heeft gestuurd.

https://www.formule1.nl/nieuws/update-h ... e-stappen/

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven