Entertainment alle pijlers

Gekke Gewoontes

12-07-2011 20:59 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Zit net te kijken naar dit programma op BNN, het gaat over gekke gewoontes van mensen.

Nu was er een meisje die het heerlijk vond om puisten uit te knijpen, en dan niet alleen bij zichzelf nee ook bij andere ..

Ik persoonlijk vind dit zoooooo ranzig maar goed ieder zijn ding, nu liet ze dus een filmpje zien en ik kon het niet laten maar heb het even opgezocht en gekeken, nou ja tot halverwege want toen ben ik kotsend weg gelopen. Voor de liefhebbers hier is het filmpje

Maar goed, nu ben ik dus wel benieuwd wat jullie gekke gewoontes zijn ..
Ik ben meer van de meeters trouwens
mijn gekke gewoonte is dat ik graag pluk en ruk

zit graag aan mensen waar ik een fijn gevoel bij heb.

met mannen ben ik dan ook meer een rukker

grappie
Mee-eters vind ik dan weer niet leuk....

Ik heb het liefst puisten die je nog nét niet open hóórt patsen zeg maar. De puist van het filmpje in normale proporties, zeg maar

Speciaal voor de puist-gruwelaars
668, the neighbour of the Beast
Uit een goede meeter komt ook wel het e.e.a, je moet er gewoon net even iets beter je best voor doen.. Dat trekt me
Ik krijg die zwarte puntjes er nooit lekker uit, zelfs niet met zo'n comodonendrukker. Daarbij heb ik ook zelden mee-eters maar regelmatig puistjes, dus
Nou ik ben weg hier. Stelletje goorlappen
Even met een naald het velletje van de mee-eter plukken, dan kun je daarna knijpen.

Of hij gaat ontsteken en krijgt inhoud, ook leuk om uit te knijpen.
quote:Zanne schreef op 12 juli 2011 @ 21:34:

Nou ik ben weg hier. Stelletje goorlappen
*noteert; naald*
Sterkte Zanne
Die mensen van dat filmpje schijnen wel artsen in opleiding te zijn... Maar dan blijft t nog steeds goor!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Nah, die zwarte puntjes doen het 'm niet voor me.. Nee de echte meeters knijp je uit en er blijft gewoon een gat achter! Ik kijk soms stiekem bij mensen in hun oren.. Daar zitten pas grote meeters joh!
quote:riekie84 schreef op 12 juli 2011 @ 21:37:

Nah, die zwarte puntjes doen het 'm niet voor me.. Nee de echte meeters knijp je uit en er blijft gewoon een gat achter! Ik kijk soms stiekem bij mensen in hun oren.. Daar zitten pas grote meeters joh!Ook weleens paddenstoelen in oren aangetroffen?
Maar in je oor iets uitknijpen doet dan weer pijn.....

Biol, zelfs al zijn het artsen in opleiding dan doe je zoiets steriel en niet met een stom keukenpapiertje.....
Ehm nee.. maar daar zoek ik natuurlijk ook niet naar..
Liever pijn dan dat ik met een meeter in mijn oor rondloop brrr

Jeetje, artsen i.o? En Dan alleen een keukenpapiertje? Ik had een calamiteitenscherm opgehangen
Gadverdamme wat een RANZIG filmpje :S bah bah bah
Ze sneed het eerst open met een chirurgisch mesje, die mesjes heb ik als pedicure/schoonh.spec. ook.

Heb vaker zulke bobbels gezien op de ruggen van mensen. En vaak als je het het helemaal leeg hebt geknepen vult het zich uiteindelijk weer met talg. Maar op den duur blijft het soms wel helemaal weg en dan hou je zo'n diep gaatje over.

Maar het kan best stinken dat talg als je het uitknijpt bleh.
Maar niemand andere gekke gewoontes ?

Zo te merken is een puist uitknijpen niet echt een gekke gewoonte aangezien zoveel het er doen
quote:missmieszje schreef op 12 juli 2011 @ 23:16:

Gadverdamme wat een RANZIG filmpje :S bah bah bahGeen knijper?
he jasses!!! bah bah bah!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven