Entertainment alle pijlers

Genant televisiemomet - Frans Bauer in All you need...

15-08-2011 19:12 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met Frans Bauer maakte ik kennis via het programma All you need is love en de 2 Diana's waar hij uit moest kiezen.

Ik heb verder niets met Frans Bauer maar als ik hem op tv zie moet ik ook direct weer aan dat genante tv-moment denken. Wat mij betreft de genantste in tv-geschiedenis... in mijn herinnering. Want ik heb het nooit meer terug gezien. Ik zag nu wel een filmpje van maar 49 seconden op youtube. Iemand enig idee waar ik het hele fragment kan vinden, of downloaden? Wil het zo graag aan mijn vriend laten zien, weet ie ook eens waar ik het over heb.



Oh en ik herinner me ook nog eens een jongen, bij all you need, op een motor die bij Normaal in kwam breken, meisje komt met rode kop op het podium: "ik heb al verkering'.
Here I am - now what are your other two wishes...
Alle reacties Link kopieren
quote:Ienimimi schreef op 15 augustus 2011 @ 20:04:

[...]





Ben jij??????Nee dat kan niet, denk ik .. uit '79. Ik was 14 ofzo bij die aflevering ik ben van 77.
Here I am - now what are your other two wishes...
quote:lieveke79 schreef op 15 augustus 2011 @ 20:04:

[...]





Gelukkig is alles goedgekomen met haar, sinds een paar weken een wolk van een dochter. Gefeliciteerd met je dochter? :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:toffifee schreef op 15 augustus 2011 @ 20:07:

[...]





Gefeliciteerd met je dochter? :-)



Nee, ik ben Diana niet hoor. Ik ken ze wel goed.

Ze is inderdaad een beetje apart, maar een ontzettende aardige meid in het echt.
Alle reacties Link kopieren
quote:lieveke79 schreef op 15 augustus 2011 @ 20:10:

[...]





Nee, ik ben Diana niet hoor. Ik ken ze wel goed.

Ze is inderdaad een beetje apart, maar een ontzettende aardige meid in het echt. Goed om te horen!! En draait ze nog platen van Fransie? Of moet ze die nog steeds niet?
Here I am - now what are your other two wishes...
Alle reacties Link kopieren
quote:Ienimimi schreef op 15 augustus 2011 @ 20:04:

Offtopic:



Digital Art! Wat een leuke avatar heb je! zelfgemaakt?Haha, nee hoor niet zelf gemaakt Maar thanx!
quote:DigitalArt schreef op 15 augustus 2011 @ 20:13:

[...]





Haha, nee hoor niet zelf gemaakt Maar thanx!Welcome
Alle reacties Link kopieren
quote:ShamRock schreef op 15 augustus 2011 @ 20:13:

[...]





Goed om te horen!! En draait ze nog platen van Fransie? Of moet ze die nog steeds niet?



Nee die draait ze niet meer haha.

Hij gaf haar toen wel het gevoel dat ie iets voor haar voelde. In die tijd kwam ie nogal vaak bij haar thuis, ging ie weleens zingen enzo. Hij was toen nog geen BNer. haha.

Ik heb toen ook met kromme tenen zitten kijken hoor.

Ook al was ik toen nog heel jong.
Alle reacties Link kopieren
Zo zeg TO, scheur jij even een oude wond van Fransje open, en roert nog even met de staafmixer erin.

Arme arme frans, volgens mij stotterde hij nog niet voor all you need is love...
Alle reacties Link kopieren
WF
I am surrounded by morons
O, wat een kromme tenen moment.



Ik heb de rode Diana nog een keer gezien op tv, en er werd met haar gesproken hoe het nu met haar was.



De blonde had aangegeven er niet meer over te willen praten.



Het was wel de doorbraak van Frans. Slim gespeeld ook, All you need was een kijkcijferkanon. Terwijl hij had inderdaad al verkering met 'Maris'.
Alle reacties Link kopieren
quote:pilous1 schreef op 15 augustus 2011 @ 19:32:

Hmm, ergens heb ik ooit eens gelezen dat Frans Bauer er voor heeft gezorgd dat dit niet meer uitgezonden mag worden en dat het ook niet meer op div. sites mag staan.



Nee hoor, heb het een week of 2 geleden nog gezien op ned 2.

Bij het programma Heb je dat gezien? (of zoiets)



Het fragment staat ook in mijn geheugen gegrift. Net zoals vele personen die bij Seks voor de Büch. Dat schijnt overigens niet terug te vinden te zijn
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 15 augustus 2011 @ 20:43:

WF

He twistie! Gaan we nog een keer daten met zijn drieen? of hoor je niks meer van mo?



Sorry was even off-topic, frans begint alweer te vervelen
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 15 augustus 2011 @ 19:23:

Oh eerste weet ik nog. Zou echt een fragment zijn voor Zomergasten. Echt dat ik het nu nog weet. Wat verschrikkelijk en ook nog dezelfde namen. Wel handig dat je je niet vergist in bed.



Weet ook niet waar het nog te zien is, zijn er geen oude afleveringen te zien van All you need?Inderdaad een Zomergastenfragment: echt te erg (en toch weer het linkje aanklikken )
Jaaa, hilarisch en genant
Alle reacties Link kopieren
Geweldig grappig die update! Thx lieveke!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
http://www.youtube.com/watch?v=zetuOsePF7k



Ik neem aan dat jullie deze bedoelen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven