Entertainment alle pijlers

Generatie 2010

28-01-2010 19:35 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond om 21.30 komt er een nieuw programma op Nederland 1, Generatie 2010. In het programma worden 5 kinderen gevolgd die worden geboren, en dan voor de komende 18 jaar!

Ik ben eerlijk gezegd best benieuwd, wie gaat er nog meer kijken?
haha lekker hoor sta je je paspoort op te halen met krijsende baby
haha lekker hoor sta je je paspoort op te halen met krijsende baby
"Over 16 jaar win jij de Olympische Spelen" - no presure :-)
"Over 16 jaar win jij de Olympische Spelen" - no presure :-)
dat stel van Dominique wil wel heeeel erg graag dat echt alles hetzelfde blijft! Ik vind ze wel leuk, maar ik denk wel dat vooral zij het zichzelf heel moeilijk kan maken.

Alles moet perfect, er mag vooral niks veranderen aan hun leven..poe
Ik kon het me trouwens niet allemaal meer herinneren, maar nu ik het zo weer zie....ik kan me herinneren dat ik vorig jaar weinig heil zag in de relatie van het jonge stel. Niet omdat ze zo jong zijn, want dat kan best goed gaan natuurlijk, maar omdat ik vond dat ze zo grof op elkaar reageerden. Hopelijk gaat dat beter.

Er was ook een ander stel, volgens mij die Tim en Suzanne, waar iemand het hier al over had. Daar zette ik toen ook wat vraagtekens bij. Maar ik begrijp hier dat zij niet meer meedoen.

Er was ook nog een ander stel. Die vader die zich nog een keer omdraaide toen zij aangaf toch wel erge weeën te hebben. Weet iemand nog wie dat stel was? Volgens mij heb ik ze nog niet gezien.
Als ik dit kijk ben ik echt een beetje jaloers... Wil ook zo graag een kind.

Hoewel ik ook heus wel weet dat het superzwaar is, wil ik zo graag het gevoel kennen wat die ene moeder beschreef, dat je zoveel houdt van je kind.
mama van Silvijn vind ik wel wat zweverig maar ondertussen wel lekker eerlijk. Dat ze zich tijdens zwangerschap niks kon voorstellen van de gebroken nachten enzo, herkenbaar.
Ste dikke knuffel! Ja het is superzwaar maar wel helemaal waar wat ze zeggen.
quote:kraaltje1 schreef op 07 april 2011 @ 21:57:

Ste dikke knuffel! Ja het is superzwaar maar wel helemaal waar wat ze zeggen.Ben nog maar 22 hoor, dus nog jaren de tijd, en ben nu ook nog lang niet klaar voor een baby! Maar lijkt me wel ontzettend leuk en mooi.
quote:hatseklats schreef op 07 april 2011 @ 21:56:

Ik kon het me trouwens niet allemaal meer herinneren, maar nu ik het zo weer zie....ik kan me herinneren dat ik vorig jaar weinig heil zag in de relatie van het jonge stel. Niet omdat ze zo jong zijn, want dat kan best goed gaan natuurlijk, maar omdat ik vond dat ze zo grof op elkaar reageerden. Hopelijk gaat dat beter.

Er was ook een ander stel, volgens mij die Tim en Suzanne, waar iemand het hier al over had. Daar zette ik toen ook wat vraagtekens bij. Maar ik begrijp hier dat zij niet meer meedoen.

Er was ook nog een ander stel. Die vader die zich nog een keer omdraaide toen zij aangaf toch wel erge weeën te hebben. Weet iemand nog wie dat stel was? Volgens mij heb ik ze nog niet gezien.

ja dat was dat stel waarvan zij indonesische is (denk ik) zij zitten er nog wel in, zag ze vorige week wel maar nu nog niet gezien.

Gaat wel helemaal goed maar herinner me dat ok, dat hij zich omdraaide terwijl zij flinke weeen had. Uiteindelijk stond ie wel op trouwens
Ste, dat kan ik me goed voorstellen. Het is best wel zwaar, vooral in het begin omdat die gebroken nachten je opbreken op een gegeven moment, maar het is het allemaal dubbel en dwars waard. Hopelijk mag jij het ook snel meemaken.
quote:Ste_ schreef op 07 april 2011 @ 21:58:

[...]

Ben nog maar 22 hoor, dus nog jaren de tijd, en ben nu ook nog lang niet klaar voor een baby! Maar lijkt me wel ontzettend leuk en mooi.Oh gelukkig, dacht dat het niet voor je weggelegd was op een of andere manier, maar je hebt gewoon nog alle tijd!
Haha zie dat kind nee schudden!
oe mama van dominique heeft het moeilijk
Kraaltje, ik vond het ook een leuk stel. Het viel me ook zo tegen dat hij dat toen deed. Maar misschien is hij inmiddels wat bijgedraaid. Heeft mijn man inmiddels ook gedaan.
Ik vind dat zweverige stel ook leuk om te volgen. Ik hoor en zie toch allemaal dingen die ik niet ken.

"Wat hebben jullie voor een kind gekregen". Bijzondere vraag.
hatseklats, ja hij is wel bijgedraaid, scheelt weer he.

Denk dat dat beetje slecht moment was, volgens mij drong het niet echt door, dat zij weeen had en draaide hij zich automatisch om want vlak erna werd hij wel wakker
quote:Petrokia schreef op 07 april 2011 @ 22:04:

Ik vind dat zweverige stel ook leuk om te volgen. Ik hoor en zie toch allemaal dingen die ik niet ken.

"Wat hebben jullie voor een kind gekregen". Bijzondere vraag.

Ik wilde het net zeggen ja!

Antroposofisch... Tja, mijn ding zou het niet zijn.
quote:Petrokia schreef op 07 april 2011 @ 22:04:

"Wat hebben jullie voor een kind gekregen". Bijzondere vraag.hele bijzondere vraag, vond het antwoord " een jongetje" ook wel erg leuk
antropsofisch ook niet mijn ding, maar ja zij zijn vrij zweef.

ik vind dat turkse stel niet leuk
Leuk ook dat ze met de fiets naar het consultatiebureau gaan. Kan natuurlijk best. Je hoeft niet alles met de auto.
Lijkt me wel wat engig zo, achterop die fiets.
petrokia, ja vind ik ook wel leuk, silvijn lekker in de draagzak, paraplu erboven helemaal goed
quote:hatseklats schreef op 07 april 2011 @ 22:07:

Lijkt me wel wat engig zo, achterop die fiets.ja? ik heb er geen moeite mee eigelijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven