Entertainment alle pijlers

Geschrokken van Gordon

24-04-2018 08:24 157 berichten
Mijn man vindt het niet interessant, dus dan hier maar even...

Gisteren de uitspraak van Gordon en zijn ex in het nieuws. Ik heb even doorgeklikt (link hieronder) en bijna de hele uitspraak gelezen, inclusief whatsappconversatie. En Gordon mag dan gewonnen hebben, ik ben wel erg geschrokken van zijn gedrag. Op tv vind ik hem leuk, maar deze mentaliteit...

Die hele conversatie is een smeken en trekken van Gordon. Wat begrijpelijk is als je verliefd bent. Maar die man bleek een soort superstud met in elk stadje een ander schatje. En zodra Gordon daarachter kwam heeft hij onmiddellijk wraak genomen door de privacy van die man te verraden en alles op Facebook te plaatsen.

Alsof dat al niet erg genoeg is, heeft hij een brief naar de universiteit gestuurd om die man te verraden: hij zou zijn scriptie tegen betaling door een ander geschreven laten hebben. Door Gordon betaald.

Natuurlijk is je scriptie door een ander laten schrijven oliedom en fraude. Maar dat verraad vind ik ook wel heel laag. Door Gordon zelf nota bene eerst betaald.

Was dat nou echt nodig die man en zijn carrière zo kapot te maken? Alleen maar omdat hij een vreemdganger bleek te zijn?

Link: https://uitspraken.rechtspraak.nl/inzie ... :2018:1676
Wat ik opmerkelijk vind, is dat de eiser niet in de publiciteit wil en dat hij daarom Gordon aangeklaagd heeft. Wellicht niet zo'n heel intelligente stap, want nu ligt echt alles op straat. Ik vind het verdrietig.
Alle reacties Link kopieren
En de Paus is Katholiek. Ook al zo verrassend.
Alle reacties Link kopieren
ik heb de uitspraak niet gelezen, de zaak niet gevolgd.
Maar goed, ik vind Gordon ook op tv een hele onaardige man. Dus
wat jij nu schrijft past vooral helemaal in mijn beeld van hem.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen, dus mij verbaast het niet.
Alle reacties Link kopieren
kastella schreef:
24-04-2018 08:26
En de Paus is Katholiek. Ook al zo verrassend.
:rofl:

Gordon is met recht een dramaqueen.
Alle reacties Link kopieren
We hebben het over een relatie van 3 maanden... en dan zo'n ophef erover.

Sneu voor beiden. Wees volwassen: relatie over, balen, even flink janken en doorgaan met je leven
Alle reacties Link kopieren
Gordon is op z'n pik getrapt en laat zich vreselijk kennen op deze manier. Als ik nog ergens een greintje sympathie voor de man had, is dat nu weg. Wat een zielig figuur. En dan vooral achter dat soort (meestal ook nog veel te jonge) jongens blijven aanlopen.
Ik lees niets nieuws, als je met Gordon prive omgaat weet je wat je kan verwachten.
Die ex wilde wel een graantje mee pikken van de naam Gordon.
Gordon is een rancuneuze, belegen man die bij elke vorm van afwijzing geen spaan van je heel wil laten. Ik denk dat geen enkel weldenkend mens zich nog met hem in wil laten.

Je kan nog zoveel geld hebben, klasse koop je er niet mee. Eerst dat malle boek en nu dit.
Alle reacties Link kopieren
Gordon zegt het toch ook in die appjes 'Ik maak je helemaal kapot, je gaat eraan'.
Die carrière kan die Kevin nou wel vergeten.
Ligt het aan mij of klinken veel van die appjes nogal ongezond en claimerig?
Alle reacties Link kopieren
Tja, ben nooit erg gecharmeerd geweest van meneer Heuckeroth (understatement) omdat ie i.m.o. altijd het zielige slachtoffer speelt, waar dan ook mee. Een wraakzuchtig verhaal als dit maakt het er niet beter op zeg maar :nope:
Triest weer.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Toen Kevin niet met Gordon en Tineke (ik neem aan De Nooij) wilde eten, toen sloeg Gordon door.
Alle reacties Link kopieren
Dit is een flinke bak stront wat boven komt drijven.

Zo blij geen BNR te zijn!
Alle reacties Link kopieren
Ceridwen91 schreef:
24-04-2018 08:48
Ligt het aan mij of klinken veel van die appjes nogal ongezond en claimerig?
Klinkt nogal zacht uitgedrukt.
Maar als die ex van Gordon idd mensen betaalt om zijn scripties te betalen, is het maar beter ook dat hij verwijderd wordt van de universiteit en mogelijk een baan zou kunnen krijgen waar mensen de dupe worden van dit figuur. Wat studeerde ex?
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
24-04-2018 08:55
Maar als die ex van Gordon idd mensen betaalt om zijn scripties te betalen, is het maar beter ook dat hij verwijderd wordt van de universiteit en mogelijk een baan zou kunnen krijgen waar mensen de dupe worden van dit figuur. Wat studeerde ex?
Geneeskunde.
redbulletje schreef:
24-04-2018 08:55
Maar als die ex van Gordon idd mensen betaalt om zijn scripties te betalen, is het maar beter ook dat hij verwijderd wordt van de universiteit en mogelijk een baan zou kunnen krijgen waar mensen de dupe worden van dit figuur. Wat studeerde ex?

Geneeskunde
Oh Minnie was me voor. Ik schrok vooral van de agressie van Gordon, en hoe hij dat goed praat. Hij heeft Kevin geslagen, geschopt en een mes voor zijn gezicht gehouden en zegt vervolgens ‘je vroeg er zelf om’

Heel ziek.
Ik heb dit niet gevolgd. Vind het beschamend, die apps die nu letterlijk inzichtelijk zijn voor iedereen.
Schrijffouten, rare zinnen, kinderlijk, hartstochtelijk, hatelijk......wirwar van teksten.

Is het iemand van dat programma Gordon gaat Trouwen?
Nou, dan lijkt 't me alleen maar heel goed dat die man niet meer in de geneeskunde aan de slag kan.
Die Kevin is volgens mij ook niet zuiver op de graat.

Gordon ook niet trouwens. Ik heb heel lang een zwak voor hem gehad (vond hem echt leuk in Hotter Than My Daughter en Geer en Goor), maar ik vind hem nu een doorgesnoven narcistische borderliner.

Tot zover mijn psychologie van de kouwe grond.
Gordon is gek van bekendheid. Negatieve invloed blijkt weer eens.
lilalinda schreef:
24-04-2018 08:28
ik heb de uitspraak niet gelezen, de zaak niet gevolgd.
Maar goed, ik vind Gordon ook op tv een hele onaardige man. Dus
wat jij nu schrijft past vooral helemaal in mijn beeld van hem.
Dit. Ik vind Gordon zo'n sneu type. Hij leert het nooit.
Ik denk zomaar dat hij heel alleen en eenzaam eindigt. Als hij dat niet al (deels) is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven