Entertainment alle pijlers

Gezocht

14-05-2012 22:47 14 berichten
Een week lang zie ik de reclame van een dubbele aflevering greys anatomie, liedje wat daarbij gespeeld wordt vind ik erg mooi. Zoek er dan ook al een week naar, heb echter geen idee wie de artiest is of hoe dat lied heet. Iemand een idee waar ik dat kan vinden of kent het toevallig?

Alvast bedankt.
Ik ben ook opzoek inderdaad. Liedje is prachtig!
Alle reacties Link kopieren
Als je een smartphone hebt, kan je bijvoorbeeld Shazam gebruiken. Maar goed... dan moet je wel je mobiel steeds bij de hand houden
Weet niet welk liedje onder de promo zat, maar hoorde wel The National langskomen met ik geloof Sorrow...
Shazam heb ik net erop gezet, zal eens zoeken heb nog wat programmes opgenomen... Eens kijken of ik k wat vind
quote:nellaaa schreef op 14 mei 2012 @ 22:49:

Ik ben ook opzoek inderdaad. Liedje is prachtig!

Bingo.. Paper forest van emmy the great..

Me verry verry happy
Ik ben inmiddels ook benieuwd om welk liedje het gaat. Ik vind dat de soundtracks van Grey's vaak goed/mooi
Me too
Ha! Thanks!
quote:Lizzl schreef op 14 mei 2012 @ 22:57:

Ik ben inmiddels ook benieuwd om welk liedje het gaat. Ik vind dat de soundtracks van Grey's vaak goed/mooi Paper forest van emmy the great
quote:nellaaa schreef op 14 mei 2012 @ 22:57:

Me too Vind m wel mooi,net ff geluisterd.. En jah idd mooie tracks bij grey..zou er niet ergens een site zijn waar je alle soundtracks kunt vinden?
Erg mooi inderdaad!

Volgens mij kan je op Wikipedia zoeken naar Grey's soundtracks.
Die zou er wel moeten zijn.... Misschien even op imdb of de site van abc kijken?
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Grey's_A ... oundtrack)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven