Entertainment alle pijlers

Gratis naar Slagharen

22-03-2013 16:18 13 berichten
Dames, grijp jullie kans!

http://www.sbs6.nl/programmas/het-grote-sbs6-paasfeest

Alle reacties Link kopieren
Dat is toch dat park waar je bij een huisje een weerloze pony erbij krijgt. Iedereen zo'n beestje bij z'n huisje. Ik heb ze ooit eens aangeschreven of dat niet anders kan - meer controle.

Het zijn geen dingen. Niet eens een antwoord gekregen.

Ik zeg - boycotten die handel tot ze die pony's een betere begeleiding geven. Dat je erop kan rijden als je naar een manege op dat terrein gaat of iets dergelijks.
Geen idee @hertog.

Ik heb nog nooit een huisje gehuurd in Slagharen.

Ik heb dit gedeeld omdat er vast gezinnen zijn die het leuk vinden om met Pasen er op uit te gaan, zonder dat het teveel moet kosten.

Met Sinterklaas was er ook zo'n actie, en nu zag ik weer een nieuwe actie. Leuk toch?!
@hertog, ben er als kind nooit geweest en als ik jouw verhaal zo lees dan had dat van mij ook niet gehoeven.
No love without lost
Er staan al jaren geen pony's bij de huisjes.

Leuke tip voor mensen die het niet breed hebben, maar het lijkt me een gruwel persoonlijk.
meeting!!!!
quote:meryan schreef op 22 maart 2013 @ 16:47:

Leuke tip voor mensen die het niet breed hebben, maar het lijkt me een gruwel persoonlijk.Als je het zo opschrijft, klink je best wel decadent...
De pony's zijn allang weg en ik heb nog nooit gehoord van pony's bij de huisjes! Het is nu een gewoon leuk klein park met cowboy invloeden.
quote:GiB schreef op 22 maart 2013 @ 18:01:

[...]

Als je het zo opschrijft, klink je best wel decadent...Dat is niet de bedoeling hoor. Ik bedoelde het SBS dagprogramma. Niet dat het gratis is.
Maar wat ik niet snap, er staat dat er 50.000 vrijkaarten beschikbaar worden gesteld... Lijkt me erg veel toch? Als je er niet vroeg genoeg bent, wordt je de entree dan geweigerd? Daar kan ik namelijk niks over vinden en de link naar de voorwaarden brengt je op die van vorig jaar (8 april 2012). Weet iemand hoe het werkt?
Pony's is bij ponyparkcity. Ben al een paar keer geweest, superleuk. Maar heb wel paardenervaring.
Ik zeg: NIET DOEN! Vorig jaar waren wij daar een lang weekend, hartstikke leuk voor de kinderen, lekker rustig in het park. Tot eerste paasdag...oh my god. Er werd een blik met tokkies opengetrokken, dat wil je niet weten. Er was iets met een gouden paasei, onze kinderen werden letterlijk omver gelopen door volwassenen die op zoek waren naar dat ei. Je kon er over de hoofden lopen. Ik heb nog nooit zoveel trainingspakken, tattoos en gouden kettingen bij elkaar gezien. Wij zijn dus ook direct weer vertrokken.
We gaan het gewoon proberen. Als het niets is kunnen we altijd nog weer weggaan. Entree is toch gratis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven