Entertainment alle pijlers

Great British Bake Off

23-08-2016 13:46 941 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog één dag en dan gaat GBBO van start op de BBC!



Kijk je ook mee? Met in dit topic: bespreking van alle baksels, van briljante broodleeuwen tot van de tafel druipende, tranentrekkende smurrie. Eigen ervaringen mogen gerust gedeeld worden, liefst mét foto. En verder: zijn Mel & Sue geweldig of krijg je neigingen van dat quasi-grappige báke! Is Paul Hollywood naast rechtvaardig niet té streng en smacht je naar Robèèèr van HHB of wil je Paul morgen in je bed aantreffen. Is iedereen gewoon fan van Mary Berry of zijn er toch nog uitzonderingen, etc. Praat mee!



Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen ik weet wie er wint. Ik vind het leuk :cheer2:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
p:
charlottew88 schreef:
13-06-2019 20:58
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen ik weet wie er wint. Ik vind het leuk :cheer2:
:whip:
Ik vond het vooral heel onverwacht. Maar zowel Manon als Ruby zijn echt van die popjes.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
13-06-2019 20:59
p:

:whip:
Ja dat doe ik heel vaak :$
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
ik vind Ruby leuk
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Kim joy heeft wat vreemd met haar neus, lijkt een nep-neus
Alle reacties Link kopieren
Tot nu toe vind ik dat wanabe animemeisje erg gemaakt. Iets met Joy heet ze.

Ik vind de indiër goed die met de fel gekleurde koekjes.

En stiekem heb ik een crush op noel fielding (de Elvis lookalike).
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
13-06-2019 21:05
Kim joy heeft wat vreemd met haar neus, lijkt een nep-neus
Er is wat vreemds in haar gezicht inderdaad.

Maar maar.... als je de winnaar al weet is het toch niet meer leuk om te kijken?
Alle reacties Link kopieren
nimue_iparis schreef:
13-06-2019 21:08
Er is wat vreemds in haar gezicht inderdaad.

Maar maar.... als je de winnaar al weet is het toch niet meer leuk om te kijken?
Jawel hoor 😁
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie dingen hebben sommigen gemaakt!
Alle reacties Link kopieren
Lang leve het forum, had het anders mooi gemist. Zo leuk dit weer.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
kijk nu terug, erg leuk dat het weer op televisie is! Ik vind het fijn dat het programma gelijk begint zonder te veel poespas (zoals bij het laatste nederlandse seizoen), binnen 5 minuten zijn ze al met de koekjes bezig
Alle reacties Link kopieren
Die wagonwheels, dat waren toch een soort van prince-koeken?
Als ik een streekkoekje had moeten maken had het een kaaskoekje geworden. Ik woon in een streek met erg veel kaasboeren. Dus daar had ik iets leuks mee gedaan denk ik.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat leek inderdaad op Chocoprince koeken!

Ik zou voor koggetjes zijn gegaan denk ik. Leuk thema.

Alleen dat spektakelstuk vond ik een rare opdracht. Maar er zaten hele mooie bij, echt knap hoor. Ik wil niet weten hoeveel ingrediënten er bij hen thuis doorheen zijn gegaan bij het oefenen.

Ik ga dit weekend lekker koekjes bakken denk ik!
Alle reacties Link kopieren
Was het wat? Ben binnen drie minuten in slaap gevallen en om kwart voor twaalf wakker geworden, dus heb wat gemist. Waardeloze TO :facepalm:
Tjezus, wat vals
Oh getver is het dat seizoen die heb ik al gezien dacht een nieuwe , Kim joy vond ik super raar .
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
14-06-2019 16:23
Was het wat? Ben binnen drie minuten in slaap gevallen en om kwart voor twaalf wakker geworden, dus heb wat gemist. Waardeloze TO :facepalm:
het wordt vast ergens herhaald :rofl:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Net de aflevering van gister
Erg leuk weer.
De star-baker (ben z’n naam kwijt) is leuk om naar te kijken met z’n nerdie, ongemakkelijke houding.

Vind de handdrukken van Paul echt teveel een ding geworden. Beetje jammer.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
Leuke aflevering weer (heb via NPO start gekeken) en wat bakken ze weer goed, zelfs de mindere goden. Ik doe het ze niet na in ieder geval. Die groene taarten, prachtig!
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Wat een teleurstelling, ik ken dit seizoen al. Ik had niet opgelet dat dit het seizoen was van 2018 en was al helemaal verheugd :"-(
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
Het is wat stil op dit topic....
Te warm om naar ovens te kijken?

Vind de aflevering van gisteren weer erg leuk.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
ingelke_kepringelke schreef:
05-07-2019 22:27
Het is wat stil op dit topic....
Te warm om naar ovens te kijken?

Vind de aflevering van gisteren weer erg leuk.
ik vergeet het steeds dat het er voor is. Maar even via uitzending gemist kijken
Alle reacties Link kopieren
Ook gekeken en wat een bewondering voor de toch nog redelijk fraaie resultaten.

Maar kan niet zo goed tegen dat "ik bak er niets van, het zal wel het slechtste zijn" van die nerd. Want hij is gewoon goed en die houding mag ook wel afgeleerd worden.
Everything you see I owe to spaghetti!
heb het via uitzending gemist bekeken. De laatste opdracht was super, alleen vond ik het erg zonde dat al die saus erover heen gegoten moest worden. Daarna was het meer een Eton Mess geworden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze serie al gezien maar vind het niet erg om nogmaals te zien. Leuke kandidaten en super baksels!
Meringue, heeeeerlijk!

Noel en Sandy zijn leuk als duo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven