Entertainment alle pijlers

Great British Bake Off

23-08-2016 13:46 941 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog één dag en dan gaat GBBO van start op de BBC!



Kijk je ook mee? Met in dit topic: bespreking van alle baksels, van briljante broodleeuwen tot van de tafel druipende, tranentrekkende smurrie. Eigen ervaringen mogen gerust gedeeld worden, liefst mét foto. En verder: zijn Mel & Sue geweldig of krijg je neigingen van dat quasi-grappige báke! Is Paul Hollywood naast rechtvaardig niet té streng en smacht je naar Robèèèr van HHB of wil je Paul morgen in je bed aantreffen. Is iedereen gewoon fan van Mary Berry of zijn er toch nog uitzonderingen, etc. Praat mee!



Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Mmm...Deense poffertjes!
Everything you see I owe to spaghetti!
Annapicobella schreef:
08-08-2019 21:01
Mmm...Deense poffertjes!
Die lijken mij ook heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een leuk programma, met name vanwege alle diverse persoonlijkheden van de deelnemers. Wat ik soms een béétje te ver vind gaan, zijn commentaren in de zin van: Prima qua samenstelling en smaak, maar het glazuur was 1/10 millimeter te dik, waardoor... Dat soort dingen. Dat vind ik dan eigenlijk zoeken naar puntjes om over te zaniken.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Nothing rotten from the state of Denmark; allemaal smakelijke zaken. Krijg er trek van.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat Manon er uit is. Zij was met tijden erg goed.
Had verwacht dat Rahul zou moeten gaan, had het idee dat hij slechtere commentaren kreeg dan Manon.

Kan nog helemaal geen peil trekken op wie er gaat winnen.
Jullie?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
ingelke_kepringelke schreef:
10-08-2019 03:15
Jammer dat Manon er uit is. Zij was met tijden erg goed.
Had verwacht dat Rahul zou moeten gaan, had het idee dat hij slechtere commentaren kreeg dan Manon.

Kan nog helemaal geen peil trekken op wie er gaat winnen.
Jullie?
Ik weet het maar ik verklap het niet!
Alle reacties Link kopieren
Hmm, een van de deelnemers zag ik laatst voorbij komen in de Guardian of Independent (weet niet meer welke) met een kookrubriek. Ik heb nu wel een vermoeden😉
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me steeds meer af waarom Rahul überhaupt meedoet. Ik heb elke keer medelijden als hij beoordeeld wordt, zo’n kwelling vindt hij het.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, hij staat er dan bij alsof hij ieder moment een zenuwinzinking kan krijgen. Maar presteerde verder altijd erg goed dus kan me voorstellen dat hij er niet meteen uit ligt na 1 slechte week. Ik weet helaas ook wie de winnaar is, had de naam van deze persoon gegoogeld omdat ik ergens nieuwsgierig naar was en toen was dat 1 van de eerste hits.. Lekker handig want dat wilde ik nou net nog niet weten :$
may_ka schreef:
10-08-2019 09:43
Ik vraag me steeds meer af waarom Rahul überhaupt meedoet. Ik heb elke keer medelijden als hij beoordeeld wordt, zo’n kwelling vindt hij het.
Ik vind het een slechte act van hem.

Vind het nep-onzeker
Alle reacties Link kopieren
Van Rahul krijg ik de kriebels.... beter gezegd: ik word er agressief van en wil hem hard door elkaar schudden of slaan, afhankelijk van mijn eigen bui.
Ik had echt verwacht dat hij eruit zou gaan. Wat een leuke opdrachten weer. Nu heb ik zin in poffertjes.
Alle reacties Link kopieren
ik word ook agressief van Rahul :$
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
10-08-2019 10:40
Ik vind het een slechte act van hem.

Vind het nep-onzeker
Ik zou niet weten waarom hij zou doen alsof hij een angsthaas is - weinig mensen houden van angsthazen, dus sympathie wek je er niet mee. (Zie ook de reacties hierboven).
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
Oeh, een GBBO topic!

Ik vond Rahul aanvankelijk aandoenlijk. Maar nu stoort het een beetje dat hij constant bijna in huilen uitbarst.

En wat knap van die vrouw die een hand mist. Ik kan niet eens fatsoenlijk bakken met 2, laat staan met 1.
Alle reacties Link kopieren
marele schreef:
10-08-2019 19:25
Oeh, een GBBO topic!

Ik vond Rahul aanvankelijk aandoenlijk. Maar nu stoort het een beetje dat hij constant bijna in huilen uitbarst.

En wat knap van die vrouw die een hand mist. Ik kan niet eens fatsoenlijk bakken met 2, laat staan met 1.
Ze mist gelukkig niet haar hele hand. Maar ik zag in die laatste aflevering wel iets misgaan bij gebrek aan vingers.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
may_ka schreef:
10-08-2019 19:20
Ik zou niet weten waarom hij zou doen alsof hij een angsthaas is - weinig mensen houden van angsthazen, dus sympathie wek je er niet mee. (Zie ook de reacties hierboven).
Indekgedrag
Alle reacties Link kopieren
may_ka schreef:
10-08-2019 20:27
Ze mist gelukkig niet haar hele hand. Maar ik zag in die laatste aflevering wel iets misgaan bij gebrek aan vingers.

Ja oke. Maar hoe noem je dat dan? Stompje vind ik beetje denigrerend.


Ik weet van iemand die dat ook heeft, en die is of was Goudsmit.
marele schreef:
10-08-2019 22:02
Ja oke. Maar hoe noem je dat dan? Stompje vind ik beetje denigrerend.


Ik weet van iemand die dat ook heeft, en die is of was Goudsmit.
ze heeft volgens mij nog een duim en een pink. Duim is wel belangrijk om dingen te pakken
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
10-08-2019 22:13
ze heeft volgens mij nog een duim en een pink. Duim is wel belangrijk om dingen te pakken
Duim is idd heel belangrijk. Ook je voetduim voor evenwicht bijvoorbeeld.

Nu ik er over nadenk. Man heeft een familie lid en zijn 2 kinderen hebben allebei ook zoiets.
En eentje zat bij de supermarkt achter de kassa en tilde ook alle boodschappen enzo op.

Ik heb dr wel bewondering voor.
Alle reacties Link kopieren
Ze (brionny) is er toch uit helaas.

Rahul krijgt wel iets meer zelfvertrouwen lijkt het.

Wel lullig dat manon er net uit ging vlak voor de Franse week.
Alle reacties Link kopieren
Finale!!

Ben echt benieuwd wie er vandaag gaat winnen.
Everything you see I owe to spaghetti!
Ja, ik kijk ook (eindelijk bij de laatste uitzending een keer op tijd! :D )
Alle reacties Link kopieren
may_ka schreef:
10-08-2019 19:20
Ik zou niet weten waarom hij zou doen alsof hij een angsthaas is - weinig mensen houden van angsthazen, dus sympathie wek je er niet mee. (Zie ook de reacties hierboven).
Negatieve aandacht is ook aandacht :biggrin:

Ik heb nog nooit meegeschreven. Ben wel een fervent kijker. Ik hoop dat één van de vrouwen wint. Ik vind die Rahul ook gemaakt onzeker. Alsof hij extra aandacht wil omdat hij zó niet dacht dat het zou lukken....zo veel stress....zo hard gewerkt ... oh wat een opgave van die man.

Bleh.
Alle reacties Link kopieren
Rahul kijkt erbij alsof hij zit te poepen. Niet aantrekkelijk.Bij een bakwedstrijd.
Everything you see I owe to spaghetti!
haha over de donuts van Rahul: Begrafenisdonuts

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven