Entertainment alle pijlers

Grenzeloos verbouwen

05-03-2013 21:36 79 berichten
Nu op RTL4

Geen idee of het wat is, maar ik kijk
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het saai...
Vorige week wat het leuker, twee zussen die zichzelf de tandjes werkten, die deden het ècht allemaal zelf, zonder aannemer.

Dit zijn twee verwende mannen die maar van alles bestellen en aansturen en vervolgens op hun neus kijken dat het ook nog eens heel veel geld blijkt te kosten.
saaaaaai!
Bob wordt oud... :(
Van die ene zijn zijn (nep)tanden zo wit dat ze licht geven in het donker volgens mij .
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
Ze willen gewoon een bar om leuk in te richten en gezellig in te borrelen.

Ik hoop dat ze nog voldoende sexchat geld hebben om het hele gebeuren weer te verkopen (met veel verlies) en dan nog een beetje relaxt te leven als pensionado, want dit gaat niet lang goed.
Ik vind het ook saai.

En idd, die tanden! Heeft zijn gebitje denk ik iets te vaak in de Steradent gehangen
Ik denk ook dat ze zelf iets teveel van de drank houden om succesvol te kunnen zijn in de horeca.
Nou, ik vind het niet de moeite waard. Ik mis de bitchfights!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
oh en echte spaanse makelaars
Wat is Irene toch een saaie kleurloze vrouw zeg
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
quote:sweetfirefly schreef op 05 maart 2013 @ 22:31:

Wat is Irene toch een saaie kleurloze vrouw zeg

Een muts dat is het.

Ze kan beter door het leven gaan als Kim Holland, lijkt mij ook leuker voor haar man.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Kijkt iemand?
Ik kom gewoon mee Yellow.

Van Zuidbroek naar Frankrijk
t is zo typisch. Een stelletje 30ers met jonge kids die dan naar Zuid Frankrijk verhuizen om een B&B te beginnen......

Hahahaha voor 15.000 euro dit verbouwen. Succes!!!
Als hij denkt dat dit voor 15.000 euro kan, begrijp ik ineens waarom de banken in problemen zijn gekomen.
Ach, ik ben al lang blij dat Bob nog lenig is ;)
quote:Wickivi schreef op 12 maart 2013 @ 21:39:

Als hij denkt dat dit voor 15.000 euro kan, begrijp ik ineens waarom de banken in problemen zijn gekomen.

inderdaad.

Maar gewoon doorgaan hoor.

Blijven volhouden dat het kan.
Ik heb best veel fantasie en zie al snel de mogelijkheden... Maar met dit pand ?!?
quote:NummerZoveel schreef op 12 maart 2013 @ 21:47:

Ik heb best veel fantasie en zie al snel de mogelijkheden... Maar met dit pand ?!? Het is wel pittoresk,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Wat praat die vrouw veel over Holland.

Geen goed teken.
neerhalen dit pand, en opnieuw beginnen
Ja Eindeloos, en authentiek ook!
Nou zijn berekeningen hielden niet echt stand heee
Wordt aan gewerkt, Yellow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven