Grenzeloos verliefd 2010
zondag 22 augustus 2010 om 21:13
quote:mette schreef op 22 augustus 2010 @ 21:12:
heb haar nog niet een keer zien lachen, een beetje een doodse blik heeft ze.........
wel een sterke vrouw volgens mij
Volgens mij is het juist helemaal geen sterke vrouw
Ze verveeld zich dood, ik denk dan, mens je zit in een prachtig land, ga erop uit...
Haar man ligt de hele dag op bed te tukken of hangt zappend voor de buis en dat laar ze ook allemaal gelaten toe...
Ik vind dat persoonlijk niet daadkrachtig...
heb haar nog niet een keer zien lachen, een beetje een doodse blik heeft ze.........
wel een sterke vrouw volgens mij
Volgens mij is het juist helemaal geen sterke vrouw
Ze verveeld zich dood, ik denk dan, mens je zit in een prachtig land, ga erop uit...
Haar man ligt de hele dag op bed te tukken of hangt zappend voor de buis en dat laar ze ook allemaal gelaten toe...
Ik vind dat persoonlijk niet daadkrachtig...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 22 augustus 2010 om 21:15
Ik vertelde net op het andere topic (Grenzeloos verliefd 2010) dat die Spanjaard van vorig jaar zo'n catch was. Zoiets zullen we inderdaad wel niet snel weer zien. En dat dit wel een mooie vrouw is (al krijg ik :puke: van haar gesport, voel ik me zo lui hier op de bank ), maar dat ik die vent zo raar vind....
quote:crunchie schreef op 22 augustus 2010 @ 21:14:
de tv zomaar uitgooien vind ik ook raar. Bespreek dan dat je graag samen aan tafel eet. Als iemand gewend is voor de tv te eten kan je dat niet opeens allemaal gaan veranderen omdat jij dat wil.
Nou ja, ik had voor het gemak even aangenomen dat ze dat op zijn minst wel al een paar keer had aangegeven
Kijk als je wilt dat er wat veranderd dan moet je dat wel aangeven toch?
de tv zomaar uitgooien vind ik ook raar. Bespreek dan dat je graag samen aan tafel eet. Als iemand gewend is voor de tv te eten kan je dat niet opeens allemaal gaan veranderen omdat jij dat wil.
Nou ja, ik had voor het gemak even aangenomen dat ze dat op zijn minst wel al een paar keer had aangegeven
Kijk als je wilt dat er wat veranderd dan moet je dat wel aangeven toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 22 augustus 2010 @ 21:12:
[...]
Dan ga je zeker wel veel op vakantie?
Het lijkt me zo moeilijk een LDR...Een keer of 5 a 6 per jaar. En ik vind het niet moeilijk omdat ik A. een rijkgevuld leven heb, B. niet beter weet, met hem dan, en C. we veel communiceren. En ach, ik vind het ook wel n uitdaging
[...]
Dan ga je zeker wel veel op vakantie?
Het lijkt me zo moeilijk een LDR...Een keer of 5 a 6 per jaar. En ik vind het niet moeilijk omdat ik A. een rijkgevuld leven heb, B. niet beter weet, met hem dan, en C. we veel communiceren. En ach, ik vind het ook wel n uitdaging
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 22 augustus 2010 om 21:16
zondag 22 augustus 2010 om 21:20
quote:Summerdance schreef op 22 augustus 2010 @ 21:17:
Klinkt als heel leuk VC!
Maare, we hoeven je dus niet op te geven voor dit programma?Doe geen moeite Sum ik pas niet helemaal in het profiel wel tof dat jij ook gewoon je oude nick nog hebt, by the way. Zijn wij nou echt de enige twee?
Klinkt als heel leuk VC!
Maare, we hoeven je dus niet op te geven voor dit programma?Doe geen moeite Sum ik pas niet helemaal in het profiel wel tof dat jij ook gewoon je oude nick nog hebt, by the way. Zijn wij nou echt de enige twee?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 22 augustus 2010 om 21:20
zondag 22 augustus 2010 om 21:21