Entertainment alle pijlers

Grenzeloos verliefd 2010

08-08-2010 20:14 2004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er mee, nu op net5.

Dit meiske vertrekt naar haar 'grote liefde' Achmed in Egypte, nadat ze elkaar slechts 12 dagen hebben meegemaakt.
The time is now
Nou ik denk dat ze vooral verliefd is op haar eigen lichaam en niet op hem....

Zij moet een man hebben die ook graag sport en goed eet en niet zo'n luiwammes! Dat werkt volgens mij nooit
Ik heb even op haar hyves gegeken, maar daar is niets over deze hele trip te vinden. Dus ik denk dat ze weer terug naar Nederland is.
van hem ben ik niet echt kapot hoor, hij heeft volgens mij niet zo heel veel diepgang
quote:mette schreef op 22 augustus 2010 @ 21:12:

heb haar nog niet een keer zien lachen, een beetje een doodse blik heeft ze.........

wel een sterke vrouw volgens mij

Volgens mij is het juist helemaal geen sterke vrouw

Ze verveeld zich dood, ik denk dan, mens je zit in een prachtig land, ga erop uit...

Haar man ligt de hele dag op bed te tukken of hangt zappend voor de buis en dat laar ze ook allemaal gelaten toe...

Ik vind dat persoonlijk niet daadkrachtig...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
VC: Thanx! *zingt gelijk het liedje*
de tv zomaar uitgooien vind ik ook raar. Bespreek dan dat je graag samen aan tafel eet. Als iemand gewend is voor de tv te eten kan je dat niet opeens allemaal gaan veranderen omdat jij dat wil.
Ik vertelde net op het andere topic (Grenzeloos verliefd 2010) dat die Spanjaard van vorig jaar zo'n catch was. Zoiets zullen we inderdaad wel niet snel weer zien. En dat dit wel een mooie vrouw is (al krijg ik :puke: van haar gesport, voel ik me zo lui hier op de bank ), maar dat ik die vent zo raar vind....
quote:crunchie schreef op 22 augustus 2010 @ 21:14:

de tv zomaar uitgooien vind ik ook raar. Bespreek dan dat je graag samen aan tafel eet. Als iemand gewend is voor de tv te eten kan je dat niet opeens allemaal gaan veranderen omdat jij dat wil.

Nou ja, ik had voor het gemak even aangenomen dat ze dat op zijn minst wel al een paar keer had aangegeven

Kijk als je wilt dat er wat veranderd dan moet je dat wel aangeven toch?
quote:Summerdance schreef op 22 augustus 2010 @ 21:12:

[...]

Dan ga je zeker wel veel op vakantie?

Het lijkt me zo moeilijk een LDR...Een keer of 5 a 6 per jaar. En ik vind het niet moeilijk omdat ik A. een rijkgevuld leven heb, B. niet beter weet, met hem dan, en C. we veel communiceren. En ach, ik vind het ook wel n uitdaging
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
daar heb je gelijk in

bedoel meer dat ze zich niet snel laat gek maken en zich over haar emoties kan heenzetten - ik vind dat ze wel kracht uitstraalt in haar doen en laten

maar zoals gezegd heb ik haar nog niet een keer hard zien lachen, niet echt enthousiast type

en idd niet echt daadkrachtig
quote:JJ80 schreef op 22 augustus 2010 @ 21:13:

VC: Thanx! *zingt gelijk het liedje*Kiss Kiss
Daar heb je ook wel gelijk in crunchie maar ze doet er niets aan. Daadkrachtig is ze daarin niet....
Klinkt als heel leuk VC!

Maare, we hoeven je dus niet op te geven voor dit programma?
Ik zou helemaal gek worden van die vent. Niet vooruit te branden.
The time is now
summerdance, als ze het inderdaad had aangegeven ben ik het met je eens. Zoniet, dan lijkt het meer zijn moeder.

Maar hij zou wel wat meer pit mogen hebben.Maar haar vind ik wel zeurderig overkomen en helemaal niet verliefd.
Nee Banba, das ook geen vent voor mij hoor. D'r moet wel een beetje pit in zitten!
quote:Summerdance schreef op 22 augustus 2010 @ 21:17:

Klinkt als heel leuk VC!

Maare, we hoeven je dus niet op te geven voor dit programma?Doe geen moeite Sum ik pas niet helemaal in het profiel wel tof dat jij ook gewoon je oude nick nog hebt, by the way. Zijn wij nou echt de enige twee?
Wat een slappe had die kerel....

Ja ja Deesje, je kan het wel een sleur vinden....maar wat ga je er aan doen?
Hoezo is hij lui? Hij werkt toch en hij heeft een dak boven zijn hoofd. Misschien is zijn werk inderdaad zwaar en ontspant hij zich zo. Moet ze maar terug naar huis hoor!
Menselore, heeft ie maanden op haar zitten wachten en nu zit ie alleen maar kastje te kijken. Zou hij zijn schoonmaakster al de deur uit gedaan hebben?
The time is now
Oei, de eerste scheurtjes.
Nou dit is een kansloze missie. Wat een zeurpiet. Ze is helemaal niet verliefd!

De groeten uit Nicaragua!
beetje saaiig tussen die 2 he....
quote:Very Cherry schreef op 22 augustus 2010 @ 21:20:

[...]

Doe geen moeite Sum ik pas niet helemaal in het profiel wel tof dat jij ook gewoon je oude nick nog hebt, by the way. Zijn wij nou echt de enige twee? 3, ik heb 'm ook niet veranderd hoor!
quote:Very Cherry schreef op 22 augustus 2010 @ 21:20:

[...]

Doe geen moeite Sum ik pas niet helemaal in het profiel wel tof dat jij ook gewoon je oude nick nog hebt, by the way. Zijn wij nou echt de enige twee?

'

Ik ben er ook nog
The time is now

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven