Entertainment alle pijlers

Hé er is geen bal op de tv , alleen een docu met André

22-10-2022 22:18 3061 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier roddelen we weer verder
Afbeelding
Afbeelding
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 22-10-2022 23:15
77.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
25-11-2022 12:25
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... een-sprake

Allemaal niet waar, zegt Rachel.
Ook op haar instagram.
Alles komt goed, de rest niet.
Alle reacties Link kopieren
En Saar1 moet weer even naar Monique sneren. Geen wonder dat ze de hele week in klinieken heeft gezeten. Groen uitgeslagen van de jaloezie.
We weten inmiddels dat Rachel heel erg in de ontkenning zit. Die heeft echt 0 zelfinzicht en zal de boel in haar voordeel blijven verdraaien.

Dat is haar talent.
En we weten inmiddels ook dat Dre dat talent van zijn moeder heeft.

Alles wat uit hun monden komt moet met een kilo zout worden genomen.

Ik geloof dat er iets speelt, maar wat precies zal later wel weer duidelijk worden.
Alle reacties Link kopieren
sakamanga schreef:
25-11-2022 13:19
Eén van haar vriendinnen schrijft ook dat het schandalig is zo'n vertrouwelijke brief te delen.
Dus ook daar geen ontkenning.
Geloof niet eens dat de Hazesclan -inclusief de hardnekkige aanhang- het woord vertrouwen kennen of weten wat dit betekent.

Het is echt te stompzinnig voor woorden de hysterie om een brief die geschreven is door een sociopaat, een brief die ook al heeeeel oud is. Dat dit zoveel stof doet opwaaien.

Alsof Mo die brief nodig heeft om te weten hoe Andre over haar denkt in de perioden dat hij het er lekker van neemt.

En who cares wie de brief heeft gelekt? Ze hebben allemaal weer aandacht en "op haar retour" Yvonne heeft weer even het gevoel relevant te zijn.

Die brief is echt een focking oude koe....die nu echt helemaal leeggemolken wordt.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
25-11-2022 19:12
Geloof niet eens dat de Hazesclan -inclusief de hardnekkige aanhang- het woord vertrouwen kennen of weten wat dit betekent.

Het is echt te stompzinnig voor woorden de hysterie om een brief die geschreven is door een sociopaat, een brief die ook al heeeeel oud is. Dat dit zoveel stof doet opwaaien.

Alsof Mo die brief nodig heeft om te weten hoe Andre over haar denkt in de perioden dat hij het er lekker van neemt.

En who cares wie de brief heeft gelekt? Ze hebben allemaal weer aandacht en "op haar retour" Yvonne heeft weer even het gevoel relevant te zijn.

Die brief is echt een focking oude koe....die nu echt helemaal leeggemolken wordt.
Ach, het is vermaak, daarom zitten we hier toch? Ik vind het wel fascinerend hoor; een stel volwassen vrouwen die dit soort spelletjes spelen en ben best nieuwsgierig of Sarah hem nou heeft gelekt, Rachel of dat ze dit samen hebben bekonkeld. Want hoe laag kun je zakken? En mocht Rachel erbij betrokken zijn; ze blijft me verbazen met het feit dat ze zo weinig moedergevoelens heeft. Want dit is natuurlijk ook een rotstreek naar haar zoon toe.
Alle reacties Link kopieren
Djessy schreef:
25-11-2022 12:07
Sarah2
Ah oeps, sorry.
Zal het even aanpassen.

Maar uiteraard weer iemand die de 'arme Rachel' steunt...
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
https://www.shownieuws.nl/entertainment ... ndre-hazes

Sarah1 reageert ook:

"De dag dat André de brief aan mij voorlas en bij de zin kwam "ik wil niet meer verder” wilde ik niets meer horen. Was ik erg teleurgesteld, ontdaan en verdrietig. Ik en mijn ouders hebben daarna nooit meer de brief gelezen of willen lezen", vertelt Sarah. Yvonne Coldeweijer meldde eerder op haar juicekanaal Life of Yvonne over het bestaan van deze brief en wekte de suggestie dat Rachel, de moeder van André, deze brief aan Yvonne zou hebben gelekt. Rachel ontkent en heeft woest gereageerd op Instagram.

Ook Sarah en haar ouders ontkennen dat zij dit hebben gedaan. "Wie die brief heeft verstuurd, weten we niet. Als wij dat geweest waren en we wilden de bom laten barsten, dan hadden we het al een jaar geleden gedaan. Ik en mijn ouders zijn er klaar mee om voortdurend geconfronteerd te worden met mijn ex en zijn toestanden. Ik blijf het herhalen en ben dat ook zat. Ik ben klaar met de relatie en ben allang verder met mijn leven. Ik heb alleen nog gereageerd op de docu en daar wil ik het bij laten! Laat mij en mijn familie met rust als het gaat om de familie Hazes en laat hen het met elkaar uitzoeken", aldus Sarah.


Yvonne heeft altijd gezegd dat Sarah iets deed 'wat ze niet kan benoemen' toen ze hoorde dat A2 het met haar uit wilde maken.
Ze wil het alleen niet zeggen omdat het nogal heftig is.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Jillian69 schreef:
25-11-2022 19:33
Ach, het is vermaak, daarom zitten we hier toch? Ik vind het wel fascinerend hoor; een stel volwassen vrouwen die dit soort spelletjes spelen
Wat je zegt. Het is echt van het niveau brugpieper dit.
Alle reacties Link kopieren
Bij reality.fbi is even wat speurneuzerij gedaan.

Hij laat een kopie zien van 'DE brief' waarin opvalt: Lieve dit, Lieve dat en ook Weet dat ik....

Vervolgens laat hij die brief van Rachel zien die ze aan A1 schreef toen hij of zijn verjaardag had of sterfdag.
Ook daar is het Lieve dit, Lieve dat, en Weet dat ik. Kortom, volgens RF overeenstemmend taalgebruik.

Rachel reageert dus ook met een hele lap tekst op alles en Saar2 reageert met talloze hartjes hierop.

Ik vind het opvallend, Bridget, Saar1, Saar2, ze zijn allemaal zo lyrisch naar en over Rachel, maar Mo en Rachel is water en vuur.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Is toch niet te geloven dat Rachel nu schrijft dat ze die brief absoluut niet naar Yvonne heeft verstuurd.
Alle reacties Link kopieren
Kennelijk reageert een van de spionnen van Yv naar haar met de opmerking dat Sarah1 en Rachel dit samen bekokstoofd hebben.

Ik blijf erbij, ik vraag me af wat Sarah1 ermee te winnen heeft.
Ze roept voortdurend dat ze beter af is zonder A2 (wat ws. nog wel eens een waar woord is ook) en als dan uit zou komen dat ze dit heeft gedaan, dan komt ze pas echt heel sneu en wanhopig over. Dus ik denk dat ze dan veel te verliezen zou hebben.

Rachel kan, maar de 'sneer' naar Mo in de brief is feitelijk zo gering, vergeleken het gemekker over A2 himself en het vertellen waarom hij niets meer met Sarah wil, dat het eigenlijk geen zin heeft, los van het feit dat hij dat allang geblaat had bij Patty en dat hij momenteel niet anders doet dan de brave huisvader uithangen, een rol die hij toen riep te verfoeien.

Kortom, wie heeft er nog meer belang bij het lekken van die brief? Behalve Yv natuurlijk, maar die kan pas lekken als iemand anders lekt, en die iemand anders ben ik nieuwsgierig naar.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
25-11-2022 20:30




Ik vind het opvallend, Bridget, Saar1, Saar2, ze zijn allemaal zo lyrisch naar en over Rachel, maar Mo en Rachel is water en vuur.
Is dat niet omdat Monique toen het management of zo overgenomen heeft wat eerst in Rachels handen lag?
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
26-11-2022 07:54
Is dat niet omdat Monique toen het management of zo overgenomen heeft wat eerst in Rachels handen lag?
Klopt en ze vond haar te oud voor hem .
De rest vindt ze aardig alleen om Monique te jennen heb ik het idee.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
26-11-2022 08:22
Klopt en ze vond haar te oud voor hem .
De rest vindt ze aardig alleen om Monique te jennen heb ik het idee.
En om te laten zien dat het niet aan haar ligt, maar aan Monique. Want de andere scharrels vinden haar wèl leuk.
Zelfs de nog oudere Bridget was geen probleem.
Sjaantje37 schreef:
25-11-2022 19:12
Geloof niet eens dat de Hazesclan -inclusief de hardnekkige aanhang- het woord vertrouwen kennen of weten wat dit betekent.

Het is echt te stompzinnig voor woorden de hysterie om een brief die geschreven is door een sociopaat, een brief die ook al heeeeel oud is. Dat dit zoveel stof doet opwaaien.

Alsof Mo die brief nodig heeft om te weten hoe Andre over haar denkt in de perioden dat hij het er lekker van neemt.

En who cares wie de brief heeft gelekt? Ze hebben allemaal weer aandacht en "op haar retour" Yvonne heeft weer even het gevoel relevant te zijn.

Die brief is echt een focking oude koe....die nu echt helemaal leeggemolken wordt.
Aandacht, negatief of positief maakt alles mooier vindt de hazesclan. Anders zijn ze niet meer relevant.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
26-11-2022 08:22
Klopt en ze vond haar te oud voor hem .
De rest vindt ze aardig alleen om Monique te jennen heb ik het idee.
Wat geslepen doortrapt is die Rachel dan.
Vanaf eind juli worden er weer egeltjes geboren, zorg voor een schuilplekje in je tuin, en een klein en laag bakje water. Nooit melk. Dank je wel.
Alle reacties Link kopieren
Voordat A2 met Mo ging, zat hij in het vage schnabbelcircuit. Hij trad op met zijn zuster: Rachel boekte alles voor die twee, en omdat Roxeanne toen nog een stuk minder talentvol was dan A2, was het: je boekt A2 maar je krijgt Rox erbij en daar betaal je ook voor.

Mo kwam in beeld, koppelde Rox los, deed het management van A2 en zijn omzet schoot binnen een jaar van een slordige nog geen 200k naar bijna 2 miljoen.
Hij ging van achterafkroegen naar grotere zalen en zelfs richting Ahoy.

Er wordt vaak gezegd dat Mo dom is, en ze is soms naar mijn idee te zweverig of de weg kwijt, maar in dat opzicht had ze het zakelijk goed gezien.

Rachel was natuurlijk razend dat Mo het zakelijk gezien een stuk beter deed en daarnaast is er natuurlijk altijd A3. Wat er ook gebeurt, dit kind houdt die twee voor altijd verbonden.
Dat weet zij namelijk zelf als geen ander als het gaat om haar eigen kinderen versus die van A1 uit eerdere relaties.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
https://www.mediacourant.nl/2022/11/pij ... -hazes-jr/

Kennelijk zegt Sarah2 er ook iets over:

Waar Rachel in haar statement heel handig om de authenticiteit van de brief heen praat, bevestigt Sarah (1) klip en klaar dat de brief echt is. Ze zegt tegen Shownieuws dat haar brief destijds wel ietsjes anders was: “Het eerste deel van de brief komt niet overeen met die van mij, dus ik weet niet of die er meer heeft gemaakt of misschien voor een andere Sarah 🤣.”

Tweede Sarah
Met ‘een andere Sarah’ doelt ze op Sarah Salah, de meest recente ex van André. Zij zegt (Sarah2), ook tegen Shownieuws: “Gelukkig heeft hij voor mij nooit zo’n brief geschreven. Dit is toch iets privé, ik zou niet willen dat zoiets zou kunnen uitlekken. Als ik de brief lees, heb ik wel het idee dat dit de woorden zijn die André voor zo’n situatie zou gebruiken.”

De authenticiteit van de brief is nu dus wel bevestigd.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Pfff als Sarah1 en Sarah2 door willen met hun leven, moeten ze stoppen om inhoudelijk commentaar te leveren op het doen en laten van de Hazesclan.
Doordat ze dit niet kunnen laten, want aandachtverslaafd, blijven ze deel uitmaken van deze clan.

Je kunt ook gewoon tegen die roddelprogramma’s zeggen: “Wie? Oja, zóooo lang geleden, hij doet maar ik hou het niet meer bij. Geen commentaar.”
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Dat ben ik op zich met je eens, MDH, maar ik snap ook dat bijv. Sarah1 de beschuldiging als dat zij mogelijk de brief heeft doorgespeeld, zou willen weerleggen.
Dat zou ik namelijk ook willen.

Aan de andere kant ook, dat Sarah1 met Rachel op pad ging naar een show van Hans Klok, maakt ook dat je vragen blijft krijgen. Van mij mogen ze bevriend blijven, waarom ook niet, maar door samen op de rode loper te verschijnen hou je vragen over de voormalige relatie in stand.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Aangezien Sarah2 dusdanig kort met André samen is geweest dat ze door de docu ontdekte wie hij óók c.q. werkelijk is, zou ik nou niet direct te veel waarde hechten aan haar 'verklaring'.
Ik kan heel Nederland inmiddels horen zuchten.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
26-11-2022 09:54
Dat ben ik op zich met je eens, MDH, maar ik snap ook dat bijv. Sarah1 de beschuldiging als dat zij mogelijk de brief heeft doorgespeeld, zou willen weerleggen.
Dat zou ik namelijk ook willen.

Aan de andere kant ook, dat Sarah1 met Rachel op pad ging naar een show van Hans Klok, maakt ook dat je vragen blijft krijgen. Van mij mogen ze bevriend blijven, waarom ook niet, maar door samen op de rode loper te verschijnen hou je vragen over de voormalige relatie in stand.
Inderdaad, het is wel begrijpelijk dat Sarah1 zich wil distantiëren van het publiek maken van de brief.
Maar dan had een kort statement -in telegramstijl- ook volstaan.
Nu gaat ze er uitgebreid inhoudelijk op in door te melden dat de inhoud afwijkt van de brief die haar destijds is voorgelezen.

Waarom al die exen van A2 aan zijn moeder blijven hangen, is me een raadsel. Ervan uitgaande, gezien hun leeftijd , dat de dames meer dan één ex hebben, zullen ze toch niet met alle ouders van hun exen contact op Insta houden, laat staan gezamenlijk een première van een show bezoeken.
Of is het management van Hans Klok zo slim om beide dames uit te nodigen, wetende dat er dan ruim aandacht zal zijn voor zijn show?
mdh wijzigde dit bericht op 26-11-2022 11:38
0.20% gewijzigd
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
26-11-2022 09:54
Dat ben ik op zich met je eens, MDH, maar ik snap ook dat bijv. Sarah1 de beschuldiging als dat zij mogelijk de brief heeft doorgespeeld, zou willen weerleggen.
Dat zou ik namelijk ook willen.

Aan de andere kant ook, dat Sarah1 met Rachel op pad ging naar een show van Hans Klok, maakt ook dat je vragen blijft krijgen. Van mij mogen ze bevriend blijven, waarom ook niet, maar door samen op de rode loper te verschijnen hou je vragen over de voormalige relatie in stand.
Dat is echt heel aardig van jou.
Alle reacties Link kopieren
Anne-Rose ‘boft’ maar dat zij niet wordt geassocieerd met die brief. Ze werkte nota bene ook nog eens voor Rachel.
Waarom vragen die juicers haar niet om commentaar?
De toekomst is niet meer wat het was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven