Entertainment alle pijlers

Hé er is geen bal op de tv , alleen een docu met André

22-10-2022 22:18 3061 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier roddelen we weer verder
Afbeelding
Afbeelding
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 22-10-2022 23:15
77.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maar wacht eens even!

Ik meen dat iemand, was het nou Yv, bij die foto aangaf dat er eentje ten huwelijk zou worden gevraagd, bij die foto van Mo met haar besties? Of was het nou reality.fbi? Het was een aantal dagen geleden.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Jillian69 schreef:
26-11-2022 16:06
Ik denk dat de ex-en niet zozeer aan Rachel blijven hangen, maar dat zij van haar kant heel veel moeite blijft doen om het gezellig met hen te maken. Zo van: Kijk, het ligt niet aan mij, maar aan Monique, want met al mijn andere schoondochters kan ik prima overweg! Zo uitgekookt is ze wel.

Die brief aan Sarah hebben Monique en André destijds gewoon samen geschreven en stond nog op Rachels computer. En misschien was er eerst een versie 1 en na wat aanpassingen een versie 2 die Sarah heeft gekregen. Maar Rachel heeft in haar gretigheid om Monique een rotgevoel te bezorgen per ongeluk een printje van versie 1 uitgedraaid en dat bij Yvonne laten bezorgen. Hierdoor kan André zeker weten dat dit door zijn moeder is gedaan en niet door Sarah of haar ouders.

Het lijkt Cluedo wel :-D
Mo?
Of toch Rachel?

Qua versie van de brief denk ik dat je wel eens gelijk kan hebben.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Koffieverkeerd schreef:
26-11-2022 17:44
https://www.mediacourant.nl/2022/11/rac ... ldeweijer/

Rachel wordt veel met een snack vergeleken😄
Gefrituurd, maar ik lees ook wel eens gecremeerd :rofl:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
27-11-2022 00:09
Maar wacht eens even!

Ik meen dat iemand, was het nou Yv, bij die foto aangaf dat er eentje ten huwelijk zou worden gevraagd, bij die foto van Mo met haar besties? Of was het nou reality.fbi? Het was een aantal dagen geleden.

Ja joh, dat was gewoon een "grapje" van Yvonne bij de foto van A2, Mo, A3 en de vriendinnen tijdens het Harry Potter uitje. Stom grapje, trouwens.
Alle reacties Link kopieren
sakamanga schreef:
27-11-2022 06:20
Ja joh, dat was gewoon een "grapje" van Yvonne bij de foto van A2, Mo, A3 en de vriendinnen tijdens het Harry Potter uitje. Stom grapje, trouwens.
Ja dat was een grapje inderdaad net zoals wij hier zeggen wie vraagt hij nu weer ten huwelijk op 12 december.
Die meiden zijn de vaste oppas van mini Dré
Alle reacties Link kopieren
Ja joh en best een gevaarlijk grap want voordat je het weet had de vriendin van Mo weer doodsbedreigingen en dat soort dingen aan haar adres gehad.

Yvonne moet misschien echt een keer een andere hobby gaan zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
27-11-2022 10:10
Ja joh en best een gevaarlijk grap want voordat je het weet had de vriendin van Mo weer doodsbedreigingen en dat soort dingen aan haar adres gehad.

Yvonne moet misschien echt een keer een andere hobby gaan zoeken.
Nou het was echt heel duidelijk een grapje en niet serieus. Dus denk dat mensen gewoon een beetje moeite hebben met dingen begrijpen. Echt een heel raar artikel.
Alle reacties Link kopieren
Plentyplenty schreef:
27-11-2022 10:12
Nou het was echt heel duidelijk een grapje en niet serieus. Dus denk dat mensen gewoon een beetje moeite hebben met dingen begrijpen. Echt een heel raar artikel.
En die mensen slaan dan ook gelijk op hol, maar het is ook een voorliefde voor sensatie dat er mensen zijn die dit gelijk voor waar aannemen.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
27-11-2022 10:14
En die mensen slaan dan ook gelijk op hol, maar het is ook een voorliefde voor sensatie dat er mensen zijn die dit gelijk voor waar aannemen.
En daar zijn wij natuurlijk helemaal niet van, wij zijn van de harde feiten. :-D :-D
Alle reacties Link kopieren
Plentyplenty schreef:
27-11-2022 10:27
En daar zijn wij natuurlijk helemaal niet van, wij zijn van de harde feiten. :-D :-D
Sommige dingen zijn zover gezocht dat een sprookje geloofwaardiger is.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
27-11-2022 10:30
Sommige dingen zijn zover gezocht dat een sprookje geloofwaardiger is.
Ja dat is zeker waar! Maar toch zijn er ook dingen waar gebleken die ik echt te gek voor woorden vind!! Sta nergens van te kijken. Maar dit is gewoon onzin en niet goed lezen/luisteren.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
27-11-2022 00:10
Mo?
Of toch Rachel?

Qua versie van de brief denk ik dat je wel eens gelijk kan hebben.
Je, hebt helemaal gelijk, ik bedoelde natuurlijk Rachel!
Alle reacties Link kopieren
https://www.mediacourant.nl/2022/11/hef ... hel-staat/

Yvonne Coldeweijer vond vorig weekend plotseling een opvallende brief op de deurmat van haar kledingwinkel. Het bleek de afscheidsbrief te zijn die André Hazes jr. vorig jaar schreef voor zijn toenmalige geliefde Sarah van Soelen. De juicediva besloot het schrijfsel deze week integraal voor te lezen in een juicevideo en daarna is de boel flink ontploft.

Vlak voor het weekend bracht Yvonne groots – ze noemde het haar ‘scoop van het jaar‘ – dat André definitief zou hebben gebroken met Rachel. Hij zou namelijk de juicevideo hebben bekeken en aan de brief hebben gezien dat deze door Rachel is gelekt. In een woest statement ontkent Rachel dat zij het lek is en dat er sprake zou zijn van ruzie met André.

Jordi (Telegraaf) zei afgelopen weekend in een filmpje: “Het opvallende is: ik heb vandaag ook het management van André weer gesproken en die zeggen: ‘André schaart zich achter het statement van Rachel’, dus die trekken hierin samen op.”

Het management van André laat weten dat dit niet klopt. “Het management heeft dit later weer ontkend bij mij”, zegt Jordi tegen het juicekanaal Reality FBI. “Het zou om miscommunicatie met mij gaan. Dit wil niet zeggen dat André niet achter het statement van zijn moeder staat, maar zijn manager ontkende dat hij dat zo tegen mij heeft gezegd.”

Het is veelzeggend dat André’s manager zoveel moeite neemt om bezwaar aan te tekenen tegen deze op het oog onschuldige passage. “Het stuk over André is uit mijn video gehaald”, aldus Jordi.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Nou, dan lijkt het erop dat hij inderdaad heeft gebroken met zijn moeder. En wanneer Rachel idd die brief gelekt heeft, geef ik hem groot gelijk!
Alle reacties Link kopieren
En hoelang zal deze breuk weer duren, het is niet de eerste keer dat hij met zijn moeder breekt.

En hij heeft wel vaker gezegd geen contact met zijn moeder te hebben terwijl hij achter de rug van Mo om wel nog steeds had.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
27-11-2022 10:10
Ja joh en best een gevaarlijk grap want voordat je het weet had de vriendin van Mo weer doodsbedreigingen en dat soort dingen aan haar adres gehad.

Yvonne moet misschien echt een keer een andere hobby gaan zoeken.
Ik vind dat geen grapje meer . Maar ik vind YC ook te ver gaan
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
27-11-2022 12:57
En hoelang zal deze breuk weer duren, het is niet de eerste keer dat hij met zijn moeder breekt.

En hij heeft wel vaker gezegd geen contact met zijn moeder te hebben terwijl hij achter de rug van Mo om wel nog steeds had.
Het blijft een achterbaks stiekem ventje.
Alle reacties Link kopieren
Fauve schreef:
27-11-2022 13:38
Het blijft een achterbaks stiekem ventje.

Eens en waar ik mij dan echt aan erger is dat de vrouwen in zijn leven alle shit over zich heen krijgen maar het arme ventje moet weer gepampert worden want hij heeft het zo moeilijk, ja die rotjeugd ook van hem. Mag ik een teiltje?
sjaantje37 wijzigde dit bericht op 27-11-2022 20:03
0.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Fauve schreef:
27-11-2022 13:36
Ik vind dat geen grapje meer . Maar ik vind YC ook te ver gaan
Het loopt een keer geheid fout af.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
27-11-2022 13:58
Eens en waar ik mij dan echt aan erg is dat de vrouwen in zijn leven alle shit over zich heen krijgen maar het arme ventje moet weer gepampert worden want hij heeft het zo moeilijk, ja die rotjeugd ook van hem. Mag ik een teiltje?
Goed punt, hij lijkt maar steeds buiten schot te blijven.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
27-11-2022 12:57
En hoelang zal deze breuk weer duren, het is niet de eerste keer dat hij met zijn moeder breekt.

En hij heeft wel vaker gezegd geen contact met zijn moeder te hebben terwijl hij achter de rug van Mo om wel nog steeds had.
Dat is dus ook niet helemaal duidelijk. Toen het door toedoen van Mo voor de bühne weer goed was, kon Raggel het niet nalaten te zeggen dat ze al die tijd gewoon contact hadden. Maar in latere interviews en in de docu kwam wel degelijk ter sprake dat ze jarenlang gebrouilleerd waren.

Ze kunnen hun eigen leugens niet meer bijhouden.
Alle reacties Link kopieren
andnowwedance schreef:
28-11-2022 13:22
Dat is dus ook niet helemaal duidelijk. Toen het door toedoen van Mo voor de bühne weer goed was, kon Raggel het niet nalaten te zeggen dat ze al die tijd gewoon contact hadden. Maar in latere interviews en in de docu kwam wel degelijk ter sprake dat ze jarenlang gebrouilleerd waren.

Ze kunnen hun eigen leugens niet meer bijhouden.
vooral dit.
Alle reacties Link kopieren
andnowwedance schreef:
28-11-2022 13:22
Dat is dus ook niet helemaal duidelijk. Toen het door toedoen van Mo voor de bühne weer goed was, kon Raggel het niet nalaten te zeggen dat ze al die tijd gewoon contact hadden. Maar in latere interviews en in de docu kwam wel degelijk ter sprake dat ze jarenlang gebrouilleerd waren.

Ze kunnen hun eigen leugens niet meer bijhouden.
Volgens mij zei ze dat toen A2 weg was bij Mo en hij iets kreeg met Bridget, even een lekkere natrap geven.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
28-11-2022 18:02
Volgens mij zei ze dat toen A2 weg was bij Mo en hij iets kreeg met Bridget, even een lekkere natrap geven.
Hij heeft dit volgens mij ook nog een keer gezegd toen hij met Sarah was
andnowwedance schreef:
28-11-2022 13:22

Ze kunnen hun eigen leugens niet meer bijhouden.
Ik inmiddels ook niet meer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven