Entertainment alle pijlers

Hé er is geen bal op de tv , alleen een docu met André

22-10-2022 22:18 3061 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier roddelen we weer verder
Afbeelding
Afbeelding
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 22-10-2022 23:15
77.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
29-01-2023 18:00
Ik denk zoals Vanessa/Connie Witteman. Zie haar account conniespower op Instagram.
Maar dan moet Sarah nog wel iemand vinden die haar levenslang gaat sponsoren of zou haar vader de dure behandelingen en levenstijl kunnen blijven vergoeden?
Ik vermoed een aardig trustfonds ja . Zie haar niet een 9-5 baan hebben .
Alle reacties Link kopieren
Djessy schreef:
28-01-2023 10:27
Maar wat kan het jou in godsnaam schelen hoeveel volgers iemand heeft/verliest/wint?? Lekker belangrijk zeg :roll:
Ja dat kan je dan wel over dit hele topic zeggen, wat interesseert heel die Hazes clan ons?
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
29-01-2023 17:00
Ik vroeg het mij al af of het een pruik was omdat het haar altijd hetzelfde zit, hetzelfde valt.
Op 1 van die eerste foto's zie je het haar van bovenaf en die scheiding is onnatuurlijk strak.
Ik zeg pruik.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
29-01-2023 19:38
Op 1 van die eerste foto's zie je het haar van bovenaf en die scheiding is onnatuurlijk strak.
Ik zeg pruik.
Klopt. Jammer, zo’n mooie meid met ooit mooi haar dat is verpest door overmatig verven; een nadeel van influencer zijn.
Al die gesponsorde huidbehandelingen (en zonvakanties) hebben haar huid ook niet tot rust gebracht.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
29-01-2023 19:07
Ja dat kan je dan wel over dit hele topic zeggen, wat interesseert heel die Hazes clan ons?
Er is natuurlijk wel een verschil tussen hier scoops lezen en bespreken en obsessief bezig zijn met hoeveel volgers iemand elke dag verliest.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het. Het is de derde foto van de meest recente set. Het is ook een hele smalle scheiding, te smal om echt te zijn op een hoofd.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
28-01-2023 23:11
Sarah (1) is in een jaar ouder geworden dan haar moeder. Om de een of andere reden komt ze niet blij meer over. Ook minder spontaan.
Alle ellende met A2 en de publiciteit erom heen heeft toch zijn sporen nagelaten.
Dr moeder ziet er ook oud uit toch?
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
30-01-2023 01:28
Dr moeder ziet er ook oud uit toch?
Geen idee hoe oud Saar’s moeder is, maar Sarah is echt flink verouderd dit jaar. Nu lijken ze wel zussen.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Djessy schreef:
29-01-2023 22:24
Er is natuurlijk wel een verschil tussen hier scoops lezen en bespreken en obsessief bezig zijn met hoeveel volgers iemand elke dag verliest.
Ja heel sjiek hoor netjes de scoops lezen en dat hier op een volwassen manier bespreken...aub zeg! :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Sarah altijd een beetje triest gevonden. Zo jong al die verslaving en al zo verbouwd. En dan die stortvloed haat die ze over zich heen kreeg, ook van de zogenaamde Monique-fans. Voor niemand leuk maar zij lijkt me zo kwetsbaar. Zij en haar familie zijn ook gewoon vies gebruikt door André. Hij komt er mee weg want is zo aandoenlijk....
Alle reacties Link kopieren
sakamanga schreef:
29-01-2023 12:43
Het is net de Ushi pruik van Wendy.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
29-01-2023 19:38
Op 1 van die eerste foto's zie je het haar van bovenaf en die scheiding is onnatuurlijk strak.
Ik zeg pruik.
Ze heeft nu een foto met haar haar naar achter geen pony te zien dus ja pruik .
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
29-01-2023 18:00
Ik denk zoals Vanessa/Connie Witteman. Zie haar account conniespower op Instagram.
Maar dan moet Sarah nog wel iemand vinden die haar levenslang gaat sponsoren of zou haar vader de dure behandelingen en levenstijl kunnen blijven vergoeden?
*Sorry even off topic :whoops:
Door je post ben ik op haar insta gaan kijken, heb haar jaren niet voorbij zien komen dus was nieuwsgierig.
Maar Jeetje, Yolanthe heeft dezelfde cosmetisch arts vermoed ik. Die zien er exact hetzelfde uit o_o
Alle reacties Link kopieren
Sara doet zo veel aan haar uiterlijk dat het gewoon zonde is .dat moeten haar iouders toch ook zien .
Zag n foto van haar moeder toen die nog jonger was. Ook zon n prachtige vrouw .
Jammer van al die ingrepen die ze hebben laten doen..
Sara heeft niks meer van dat mooie meisje wat ze ooit was, zo jammer.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
andnowwedance schreef:
30-01-2023 10:08
Ik heb Sarah altijd een beetje triest gevonden. Zo jong al die verslaving en al zo verbouwd. En dan die stortvloed haat die ze over zich heen kreeg, ook van de zogenaamde Monique-fans. Voor niemand leuk maar zij lijkt me zo kwetsbaar. Zij en haar familie zijn ook gewoon vies gebruikt door André. Hij komt er mee weg want is zo aandoenlijk....
Dit ben ik inderdaad wel met je eens.
Ik keur haar methoden niet goed, maar ik denk wel dat Sarah erg kwetsbaar is en A2 heeft zeker niet netjes gehandeld dat hij naar ze toe ging en nu geen woord meer laat horen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Yv heeft een nieuwe video over de Hazesjes.
Ik ga even kijken en zal even samenvatten.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Video Yvonne 30.01.23, duur 24 minuten
https://www.youtube.com/watch?v=FpEsgLInupg

Verplicht bericht van de Rechtbank over Rachel en vervolgens vijf minuten gezwam over haar winkel en dat ze juice en kleding wil brengen enzo. En dat ze niet weet wat ze nou wil posten.
Maar goed…

A2 brengt een deel 2 uit van zijn docu. Het is onduidelijk of dat nou 1 aflevering is of weer een trilogie (kuch, dan wel vijfdelig..).
A2 heeft aangegeven dat hij Mo een oud wijf vindt en het er niet meer zo goed op kan, maar Yv heeft dan toch wel een scoop: ze zijn weer samen (joh!) en Yv zegt: ik heb altijd gezegd dat er meer is dan de docu die we tot dusver hebben gezien en dat ze gaan trouwen en voilà, dat is waar.
Aldus Yv.

Ze mag Rachel geen ‘jeweetwelsnack’ noemen, maar Yv wordt overladen met memes over de jeweetwelsnack, er zijn carnavalshits en zelfs carnavalspakken gemaakt. Voor wat het waard is, Rachel mag dan winnen, dit krijgt ze erbij.

Yv wordt moe van de Hazesjes, en snapt ook niet waarom A2 zich niet bemoeit met de erfeniskwestie. Ze haalt aan of A2 wel of niet de zoon is van, want hij teert op de zak van A1 en niet zelf verdiend, zoals A2 ergens in een interview zei over de kwestie.

Yv vindt de filmpjes van A2 met zijn nieuwe vrienden voor de muziek nogal flauw. Leuk voor de groepsapp, maar wie vindt dat nou verder ook echt leuk? Erg kinderachtig is het vooral. Ze vraagt zich af of A2 wel stabiel is.

Dan over de Spaanse meid. Die heeft foto’s gedeeld met Nederlandse vrienden. Ze hebben gedatet van zomer tot eind 2019. Ze kennen elkaar van ‘Marbell’. A2 was in die tijd met Monique dus heeft gecheatet met die Spaanse meid.
Hij heeft volgens die Spaanse gezegd dat Mo hem onder controle had, voelt zich opgesloten, kan geen kant op (soortgelijks stond in de brief aan Sarah) dat hij met haar bevriend moest blijven want anders mocht hij zijn kind niet meer zien. Aan dat laatste twijfelt Yv wel, Mo zou dat niet doen, A3 bij ZA2 weghouden.
Maar Yv checkt even de feitjes en geeft aan dat A2 met Bridget een ‘rela’ heeft gehad van september tot december 2019 en dat heeft de Spaanse meid gemist.
In de zomer van 2021 heeft hij ook contact gehad met haar en toen had hij een relatie met Sarah1.

Yv sluit af met een promootje voor de zuurstokroze trui die ze draagt.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Nou, die controle van Mo stelt dan niet veel voor, als hij aan de lopende band de mogelijkheid heeft om vreemd te gaan. Gelukkig werkt ze niet bij de marechaussee.
Alle reacties Link kopieren
sakamanga schreef:
31-01-2023 04:28
Nou, die controle van Mo stelt dan niet veel voor, als hij aan de lopende band de mogelijkheid heeft om vreemd te gaan. Gelukkig werkt ze niet bij de marechaussee.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Wat betreft de filmpjes vanuit de studio die vind ik ook echt flauw. Daaraan zie je dat er niet veel veranderd is, het is weer wachten totdat hij zijn eerste biertje en nakkie pakt.
Alle reacties Link kopieren
sakamanga schreef:
31-01-2023 04:28
Nou, die controle van Mo stelt dan niet veel voor, als hij aan de lopende band de mogelijkheid heeft om vreemd te gaan. Gelukkig werkt ze niet bij de marechaussee.
:proud:

Misschien, ik ben geen psycholoog, gaat hij daarom wel vreemd.
Om te laten zien dat hij wel degelijk onder dat juk vandaan kan komen dat hij als zodanig ervaart.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
31-01-2023 08:04
Wat betreft de filmpjes vanuit de studio die vind ik ook echt flauw. Daaraan zie je dat er niet veel veranderd is, het is weer wachten totdat hij zijn eerste biertje en nakkie pakt.
Inderdaad heel flauw.
Ik hoop op zich echt dat hij weer het idee heeft dat hij lekker bezig is met muziek, maar ik vraag me af of het straks inderdaad niet weer terug bij af is.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
31-01-2023 08:19
:proud:

Misschien, ik ben geen psycholoog, gaat hij daarom wel vreemd.
Om te laten zien dat hij wel degelijk onder dat juk vandaan kan komen dat hij als zodanig ervaart.
Lekker passief agressief dan.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
31-01-2023 08:35
Lekker passief agressief dan.
Geheel eens, maar dat is precies wat hij ook is, volgens mij.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Oh men, hij noemt op zijn IG nu zijn maatjes zijn BFF's.
Dit is dus precies wat bedoeld wordt, dat infantiele gedrag.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven