Harde rocknummers
woensdag 10 april 2013 om 19:40
quote:Liquorice schreef op 10 april 2013 @ 19:37:
Ik vind veel nummers die worden genoemd nog vrij soft eigenlijk, maar als mensen het moeten kunnen meezingen denk ik dat Cannibal Corpse of Gorgoroth het niet gaan worden. Al kan je het altijd proberen natuurlijk .
filmpje
Nog meer: Killing in the Name van Rage Against the Machine: ook lekker. Allice in Chains: Again. Soundgarden: Black Hole Sun
Wij komen elkaar toch altijd tegen op dit soort topics he
(en dankje, nu zit Black Hole Sun in mijn hoofd.....)
Ik vind veel nummers die worden genoemd nog vrij soft eigenlijk, maar als mensen het moeten kunnen meezingen denk ik dat Cannibal Corpse of Gorgoroth het niet gaan worden. Al kan je het altijd proberen natuurlijk .
filmpje
Nog meer: Killing in the Name van Rage Against the Machine: ook lekker. Allice in Chains: Again. Soundgarden: Black Hole Sun
Wij komen elkaar toch altijd tegen op dit soort topics he
(en dankje, nu zit Black Hole Sun in mijn hoofd.....)
668, the neighbour of the Beast
woensdag 10 april 2013 om 19:43
quote:Marels schreef op 10 april 2013 @ 19:40:
[...]
Wij komen elkaar toch altijd tegen op dit soort topics he
(en dankje, nu zit Black Hole Sun in mijn hoofd.....)
Hm, ja, ik krijg nu de neiging mijn volledige playlist neer te pletteren, maar aangezien daar best veel dingen tussen zitten die de meeste mensen niet als harde rock omschrijven, maar als takkeherrie, begin ik daar maar niet aan.
Overigens had ik er een tijdje helemaal geen zin in, al dat geweld, en luisterde ik vooral David Bowie en Roxy Music. Maar blijkbaar kan je het mens uit de metal halen, maar de metal niet uit het mens, want ik zit weer vrolijk stuiterend achter mijn laptop.
[...]
Wij komen elkaar toch altijd tegen op dit soort topics he
(en dankje, nu zit Black Hole Sun in mijn hoofd.....)
Hm, ja, ik krijg nu de neiging mijn volledige playlist neer te pletteren, maar aangezien daar best veel dingen tussen zitten die de meeste mensen niet als harde rock omschrijven, maar als takkeherrie, begin ik daar maar niet aan.
Overigens had ik er een tijdje helemaal geen zin in, al dat geweld, en luisterde ik vooral David Bowie en Roxy Music. Maar blijkbaar kan je het mens uit de metal halen, maar de metal niet uit het mens, want ik zit weer vrolijk stuiterend achter mijn laptop.
woensdag 10 april 2013 om 19:43
quote:missjackson schreef op 10 april 2013 @ 19:41:
[...]
Alleen deze twee nu nummers vind ik leuk. En ik ben geen gothic
Ach, ik was pas echt gaan huilen als je Epica genoemd had hoor.
Ik ken dus iemand he, volwassen vent, in de 40, he-le-maal fan van Epica.
En dan sta je drie dagen op Graspop en dan kun je zeg maar naar Kamelot, Candlemass, Korpiklaani of Jon Oliva ofzo, en neeee, dan gaat meneer een uur van tevoren al naar de tent want bij Epica moet je vooraan staan
(en zelfs al vind je het leuk, ik bedoel, spelen die lui niet gratis op elke straathoek, net als Within Temptation indertijd....)
[...]
Alleen deze twee nu nummers vind ik leuk. En ik ben geen gothic
Ach, ik was pas echt gaan huilen als je Epica genoemd had hoor.
Ik ken dus iemand he, volwassen vent, in de 40, he-le-maal fan van Epica.
En dan sta je drie dagen op Graspop en dan kun je zeg maar naar Kamelot, Candlemass, Korpiklaani of Jon Oliva ofzo, en neeee, dan gaat meneer een uur van tevoren al naar de tent want bij Epica moet je vooraan staan
(en zelfs al vind je het leuk, ik bedoel, spelen die lui niet gratis op elke straathoek, net als Within Temptation indertijd....)
668, the neighbour of the Beast
woensdag 10 april 2013 om 19:44
Oh, maar Liquorice, ik ben ook stiekem fan van David Bowie hoor.
Net als dat ik ook heel stiekem de Ukulele Songs van Eddie Vedder op mijn USBstick heb staan
Maar mijn aller aller allergrootste liefde blijft Savatage dus.
Speaking of which, ik kom er net achter dat Circle II Circle (met Zak Stevens, ex-Savatage) in mei hier komt spelen.
Whaaaaaaaa, Marels gaaahaaaaaat!!
(kost nog maar 14 euro ook!)
Net als dat ik ook heel stiekem de Ukulele Songs van Eddie Vedder op mijn USBstick heb staan
Maar mijn aller aller allergrootste liefde blijft Savatage dus.
Speaking of which, ik kom er net achter dat Circle II Circle (met Zak Stevens, ex-Savatage) in mei hier komt spelen.
Whaaaaaaaa, Marels gaaahaaaaaat!!
(kost nog maar 14 euro ook!)
668, the neighbour of the Beast
woensdag 10 april 2013 om 19:45
woensdag 10 april 2013 om 19:45
Okay, ons plan is: we gaan binnenkort trouwen en we hebben op stijldansen gezeten. Nu willen we niet stijldansen en dat de muziek dan 'misgaat' en vervolgens gek dansen (dat is niet origineel meer), we willen beginnen op een KEIHARD nummer waarbij we meteen de aandacht van iedereen hebben en iedereen ook wel verbaasd toe zal kijken. Op dat harde nummer willen we stijldansen dus het moet ook wel iets zijn waar je een dans op kan doen... Maar ik vind het zooooo lastig om iets te vinden!
Ik houd trouwens wel van harde muziek hoor, dus het hoeft niet soft-hard te zijn.
Ik houd trouwens wel van harde muziek hoor, dus het hoeft niet soft-hard te zijn.
woensdag 10 april 2013 om 19:49
@ Liquorice, jaa wij vinden het ook een leuk idee! Mensen verwachten waarschijnlijk dat je op zo'n kwijlliedje gaat dansen als je op stijldansen hebt gezeten, maar dat past echt niet bij ons! Het nummer moet echt binnen komen. Dat nummer van Smells like teen age spirit knalt er wel lekker in maar daar past geen dans op. Maar wel iets dat ook hard begint.
woensdag 10 april 2013 om 19:52
woensdag 10 april 2013 om 19:54
quote:Marels schreef op 10 april 2013 @ 19:43:
[...]
Ach, ik was pas echt gaan huilen als je Epica genoemd had hoor.
Ik ken dus iemand he, volwassen vent, in de 40, he-le-maal fan van Epica.
En dan sta je drie dagen op Graspop en dan kun je zeg maar naar Kamelot, Candlemass, Korpiklaani of Jon Oliva ofzo, en neeee, dan gaat meneer een uur van tevoren al naar de tent want bij Epica moet je vooraan staan
(en zelfs al vind je het leuk, ik bedoel, spelen die lui niet gratis op elke straathoek, net als Within Temptation indertijd....)
Ik vind Epica ook om te huilen!
Ik vind mijn lijstje ook mainstream, maar ik merk dat veel mensen in mijn omgeving deze muziek best heftig vinden. En dan woon ik midden in de Randstad!
[...]
Ach, ik was pas echt gaan huilen als je Epica genoemd had hoor.
Ik ken dus iemand he, volwassen vent, in de 40, he-le-maal fan van Epica.
En dan sta je drie dagen op Graspop en dan kun je zeg maar naar Kamelot, Candlemass, Korpiklaani of Jon Oliva ofzo, en neeee, dan gaat meneer een uur van tevoren al naar de tent want bij Epica moet je vooraan staan
(en zelfs al vind je het leuk, ik bedoel, spelen die lui niet gratis op elke straathoek, net als Within Temptation indertijd....)
Ik vind Epica ook om te huilen!
Ik vind mijn lijstje ook mainstream, maar ik merk dat veel mensen in mijn omgeving deze muziek best heftig vinden. En dan woon ik midden in de Randstad!
woensdag 10 april 2013 om 19:54
quote:Marels schreef op 10 april 2013 @ 19:52:
[...]
Hebben jullie die docu over Lemmy gezien? Heerlijke film.Ik heb er laatst een gezien op de BBC, bedoel je die? Geweldig. Aardige man ook. En knap dat hij nog hersencellen over heeft. Mijn hemel, wat heeft die man een chemische levensstijl. Wel een goed bewijs dat je nooit te oud bent om te rocken.
[...]
Hebben jullie die docu over Lemmy gezien? Heerlijke film.Ik heb er laatst een gezien op de BBC, bedoel je die? Geweldig. Aardige man ook. En knap dat hij nog hersencellen over heeft. Mijn hemel, wat heeft die man een chemische levensstijl. Wel een goed bewijs dat je nooit te oud bent om te rocken.
woensdag 10 april 2013 om 19:55
quote:Liquorice schreef op 10 april 2013 @ 19:54:
[...]
Ik heb er laatst een gezien op de BBC, bedoel je die? Geweldig. Aardige man ook. En knap dat hij nog hersencellen over heeft. Mijn hemel, wat heeft die man een chemische levensstijl. Wel een goed bewijs dat je nooit te oud bent om te rocken.
Die docu met die bijna niet vette patat in die krant, die
Wat een kerel he
[...]
Ik heb er laatst een gezien op de BBC, bedoel je die? Geweldig. Aardige man ook. En knap dat hij nog hersencellen over heeft. Mijn hemel, wat heeft die man een chemische levensstijl. Wel een goed bewijs dat je nooit te oud bent om te rocken.
Die docu met die bijna niet vette patat in die krant, die
Wat een kerel he
668, the neighbour of the Beast