Entertainment alle pijlers

Harry en Meghan Deel 4

19-04-2020 11:15 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315

Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653

Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646

ps.
Dit topic gaat over Harry en Meghan, maar hun familie's, vrienden of naaste collega's mogen ook genoemd worden. Alles rond Harry en Meghan.
Vader Thomas en halfzus Samantha Markle, en Meghan's vriendinnen werden in de media met regelmaat genoemd, dan mogen zeker ook Harry's familie en vriendenkring genoemd worden.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 24-04-2020 16:58
Reden: ps toegevoegd
26.33% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Ik denk eerder dat beiden in een Disney-sprookje leven.
Alle reacties Link kopieren

Twitter gaat los op grappende prins William
ANP Producties
2 uur geleden


https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... ailsignout

Afbeelding
.......
Toen Arsenal-voetballer Pierre-Emerick Aubameyang de beker in ontvangst nam na de overwinning en hem met moeite kon tillen, riep de prins: "Dat is waarom je de president daar moet hebben." William is de huidige president van voetbalbond FA.
........
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Toen H en M een jaar geleden onder vuur lagen vanwege het vaak nemen van uitstapjes met een privévliegtuig, kregen ze steun van onder andere Elton John én Ellen Degeneres. Want kritiek hebben op H en M was foute boel.

Ellen DeGeneres ligt nu zelf onder vuur vanwege kleineren van medewerkers, onveilige werksfeer achter de schermen en divagedrag. Ellen bied nu excuses aan. En haar vrouw Portia staat achter haar echtgenote Ellen, en bedankt alle fans voor hun steun op social media.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Wat is je punt over Ellen's gedrag? Dat zij een onsympathiek persoon is is toch oud nieuws?
Alle reacties Link kopieren
Prince Harry and Meghan Markle will struggle to launch careers in LA because powerful studio bosses see them as 'red-carpet fodder, not as a bankable item,' royal biographer claims

'Crucially for Meghan, no studio seems to have stepped forward with the offer of a leading lady role, her hope and dream. If they had, we'd have heard about it.'


https://www.dailymail.co.uk/femail/arti ... laims.html
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
"Indien Meghan op haar verjaardag de balans opmaakt van het afgelopen half jaar, dan zou het kunnen dat ze tot de conclusie komt dat er nog maar weinig vooruitgang is gemaakt. Afstand creëren van de tabloids bleek bijvoorbeeld een illusie. De kritische, soms valse artikelen, maar soms ook goed gedocumenteerde artikelen over de 'Sussexes' zijn alleen maar in volume toegenomen en fotografen deinzen er niet voor terug om boven hun huurhuis een drone te laten vliegen om Archie te fotograferen."

"Meghan ziet haar rechtszaak tegen de Mail on Sunday verzanden in de vertragingstactiek van de uitgever. Ze heeft al meer dan 75.000 euro aan juridische kosten moeten betalen aan de Mail, die in het proces de eerste ronde won. De hertogin probeert nu te verhinderen dat vijf vriendinnen met naam en toenaam in de publiciteit komen en mogelijk zelfs moeten getuigen. De vijf hebben vorig jaar op eigen initiatief - aldus Meghan althans - met het Amerikaanse blad People gesproken om onder meer te vertellen hoe geweldig ze wel niet was en hoe ze leed onder de negatieve pers."

Brief
"Tussen neus en lippen door onthulden ze dat er een briefwisseling was tussen Meghan en haar vader Thomas Markle; de Mail kreeg die privébrief vervolgens in handen en citeerde er selectief uit, hetgeen de rechtszaak uitlokte. Er zijn maar weinig journalisten die geloven dat de hertogin niet wist van de actie van haar vriendinnen. Dat zou bij ondervraging wel eens naar voren kunnen komen, waarmee de hele rechtszaak een andere wending zou nemen."

"Er is ook niemand die gelooft dat Meghan en Harry niet hebben meegewerkt - zoals ze beweren - aan de biografie Finding Freedom die later deze maand verschijnt en waarvan al delen zijn gepubliceerd. ,,Het boek dat hun acties, gedachten en gevoelens van de afgelopen jaren zou verklaren, is al belachelijk gemaakt en heeft op sommige plaatsen tot boze reacties geleid”, stelde Daily Express vandaag vast. Hun imago wordt er niet door verbeterd, maar verslechterd mede omdat ze overkomen als een stel zeurende, verwende kinderen, zo luidt het."


https://www.ad.nl/show/meghan-markle-in ... ~aec2f5f0/
ellerlilalinne wijzigde dit bericht op 04-08-2020 11:39
0.18% gewijzigd
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Show me your friends and I'll show you your future! Die Meghan toch. :-?


'De shitstorm met BFF Jessica Mulroney is vreselijk voor Meghan'


"Het komt niet vaak voor dat ik ‘arme Meghan’ denk bij de hertogin van Sussex, want dat lijkt me een slimme tante die goed op zichzelf kan passen. Maar de shitstorm waar ze bij betrokken is geraakt door de rel rond haar beste vriendin Jessica Mulroney lijkt me vreselijk voor haar.

Voor wie Meghan al een pittig type vindt: Canadese Jessica is haar op alle fronten de baas als ‘alpha female’ (zoals op haar favoriete T-shirt staat). Gezond ego, zelfingenomen smirk, schoondochter van een voormalig premier, levenslang wind mee, succesvol stylist die handig haar vriendschap met Meghan uitmelkte tot ze er tv-optredens en een eigen tv-show aan overhield - Mulroney had haar zaakjes goed voor elkaar. Tot ze verzeild raakte in een Black Lives Matter-rel.

Lang verhaal kort: Sasha Exeter, een Canadese lifestyleblogger, riep andere bekende Canadezen met een groot bereik op om zich openlijk uit te spreken tegen racisme. Daarbij liet ze weten teleurgesteld te zijn in ‘mensen die regelmatig goede doelen in de spotlights zetten, maar nu niets van zich laten horen’. Jessica, 400.000+ volgers, voelde zich blijkbaar aangesproken. Bezorgd om haar persoonlijke commerciële belangen en buitengewoon gevoelig voor kritiek, bedreigde ze Sasha vervolgens in privéberichten met een rechtszaak en suggereerde nare dingen rondom Exeters carrière: “Ik heb met bedrijven gesproken over hoe oneerlijk je mij behandelt. Je denkt dat jouw stem er toe doet.” Dat was het moment waarop Sasha, gewapend met screenshots, Jessica wél publiekelijk onder de bus gooide: “Hoe kun je voor de bühne achter zwarte mensen en vrouwelijk empowerment staan, maar achter gesloten deuren een alleenstaande zwarte moeder dreigen haar levensonderhoud af te pakken?”, vroeg Sasha zich af.

Mulroney reageerde met een tenenkrommende quasi verontschuldiging waar ze Meghan als rekwisiet bijsleepte, zichzelf om onverklaarbare redenen ‘een leider’ noemde en verloor prompt zo’n beetje al haar werk. De hertogin zit nu in een moeilijk parket: ze is close met Jessica, die ze al jaren kent en die een van de peetouders van Archie is. Maar iemand die zo achter diversiteit en inclusiviteit staat als Meghan, kan zich moeilijk nog vertonen met een Mean Girl als Mulroney. Dus die zit nu muisstil te wezen in haar gehuurde Sussex Palace in L.A. Terwijl intussen Jessica zelf, niet gehinderd door enig voortschrijdend inzicht, kribbig communiceert met iedereen die nog wel contact met haar onderhoudt ‘dat elk verhaal twee kanten heeft’.

Ze is er nog altijd van overtuigd niets verkeerds te hebben gedaan. Intussen houdt ze - toch zeeën van tijd nu - vlijtig een wraaklijst bij van mensen uit haar netwerk die de posts van haar criticus Sasha een hartje geven. Misschien kan ze beter turven hoeveel mensen nog wél opnemen als ze belt? Eens kijken, Meghan misschien. Maar om eerlijk te zijn, lijkt zelfs die me toe aan even een break van Mulroney. Met zulke vriendinnen heb je geen vijanden nodig."

https://beaumonde.nl/artikel/306438/de- ... oor-meghan
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
04-08-2020 11:18

"Meghan ziet haar rechtszaak tegen de Mail on Sunday verzanden in de vertragingstactiek van de uitgever.
Dit slaat helemaal nergens op. Er is geen sprake van vertragingstactiek. De Mail heeft afgedwongen dat Meghan een groot deel van haar aanklacht als niet relevant moest laten vallen, maar dit is een normale processtap.
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
04-08-2020 19:40
Dit slaat helemaal nergens op. Er is geen sprake van vertragingstactiek. De Mail heeft afgedwongen dat Meghan een groot deel van haar aanklacht als niet relevant moest laten vallen, maar dit is een normale processtap.
Tja die tekst is van de journalist van het AD. :lol:
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
04-08-2020 11:18
"Indien Meghan op haar verjaardag de balans opmaakt van het afgelopen half jaar, dan zou het kunnen dat ze tot de conclusie komt dat er nog maar weinig vooruitgang is gemaakt. Afstand creëren van de tabloids bleek bijvoorbeeld een illusie. De kritische, soms valse artikelen, maar soms ook goed gedocumenteerde artikelen over de 'Sussexes' zijn alleen maar in volume toegenomen en fotografen deinzen er niet voor terug om boven hun huurhuis een drone te laten vliegen om Archie te fotograferen."

"Meghan ziet haar rechtszaak tegen de Mail on Sunday verzanden in de vertragingstactiek van de uitgever. Ze heeft al meer dan 75.000 euro aan juridische kosten moeten betalen aan de Mail, die in het proces de eerste ronde won. De hertogin probeert nu te verhinderen dat vijf vriendinnen met naam en toenaam in de publiciteit komen en mogelijk zelfs moeten getuigen. De vijf hebben vorig jaar op eigen initiatief - aldus Meghan althans - met het Amerikaanse blad People gesproken om onder meer te vertellen hoe geweldig ze wel niet was en hoe ze leed onder de negatieve pers."

Brief
"Tussen neus en lippen door onthulden ze dat er een briefwisseling was tussen Meghan en haar vader Thomas Markle; de Mail kreeg die privébrief vervolgens in handen en citeerde er selectief uit, hetgeen de rechtszaak uitlokte. Er zijn maar weinig journalisten die geloven dat de hertogin niet wist van de actie van haar vriendinnen. Dat zou bij ondervraging wel eens naar voren kunnen komen, waarmee de hele rechtszaak een andere wending zou nemen."

"Er is ook niemand die gelooft dat Meghan en Harry niet hebben meegewerkt - zoals ze beweren - aan de biografie Finding Freedom die later deze maand verschijnt en waarvan al delen zijn gepubliceerd. ,,Het boek dat hun acties, gedachten en gevoelens van de afgelopen jaren zou verklaren, is al belachelijk gemaakt en heeft op sommige plaatsen tot boze reacties geleid”, stelde Daily Express vandaag vast. Hun imago wordt er niet door verbeterd, maar verslechterd mede omdat ze overkomen als een stel zeurende, verwende kinderen, zo luidt het."


https://www.ad.nl/show/meghan-markle-in ... ~aec2f5f0/

Zij hebben echt wel de touwtjes in handen gehad bij dat boek.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
(O) (O)

9 juli 2020
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... ailsignout


................
........................

Over een paar weken ligt ‘Finding Freedom: Harry and Meghan and the making of a modern royal family’ in de winkel. Het ‘ware verhaal’ over de Sussexit dat hen indirect moet pitchen in hun droomrol van internationale influencers. Het visitekaartje is geschreven door onder anderen de grootste fan van prins Harry en hertogin Meghan, dus ik verwacht weinig kritische noten. Sterker nog, ik vermoed dat Meghan vlijtig heeft meegewerkt aan dit epos (368 pagina’s!) over twee gekwelde zielen die zich manmoedig wisten te ontworstelen aan de gruwelen van leven in buitengewone luxe met indrukwekkende privileges.

Gelukkig hebben we Lady Colin Campbell nog, die ook een boekje over het stel opendoet in ‘Meghan & Harry: the real story’. Ze heeft Markle’tjes in alle soorten en maten te logeren gehad op haar kasteel, ze heeft fenomenale contacten rond de Windsors en schreef ooit een verrassend accurate biografie over prinses Diana. Geen wonder dus, dat Meghan direct wederzijdse contacten op milady afstuurde om te polsen welke kant haar boek opging. “Ze lieten me bellen door vrienden om het verhaal te beïnvloeden,” zegt Lady Campbell. “En om me dingen te ‘voeren’. Het was echt ongelofelijk, ik was razend.”

Waar doet dit nu aan denken? Aan de manier waarop Diana ruim twintig jaar geleden handig met de media speelde en uit de school klapte over haar leven in Buckingham Palace. Ze sprak off the record met journalisten, ze liet vrienden details in de media lekken en ze hielp op afstand Andrew Morton met zijn biografie over haar, om haar leven als vrije vrouw op te starten. Het leverde een spraakmakend boek op en ik twijfel er geen seconde aan dat ook ‘Finding freedom’ een onthullend, zij het eenzijdig kijkje in de wereld van de Windsors zal bieden.

.......................
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Meghan vandaag 39 jaar. Ze werd gefeliciteerd door de Queen en haar husband Philip, en haar schoonvader Charles en Camilla, en schoonbroer William en zijn Kate
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
05-08-2020 10:33
Meghan vandaag 39 jaar. Ze werd gefeliciteerd door de Queen en haar husband Philip, en haar schoonvader Charles en Camilla, en schoonbroer William en zijn Kate
En ook de felicitaties op Instagram worden geanalyseerd, bij gebrek aan interessanter nieuws over Meghan?

https://www.google.nl/amp/s/www.thesun. ... thday/amp/
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Niet alleen prins Andrew kwam op de creepy-feestjes van Jeffrey Epstein en madam Ghislaine Maxwell. Ik denk dat die twee er voor zorgden dat ze een soort macht kregen over 'invloedrijke figuren'. Ik geloof zeker dat Andrew met die jonge griet seks had, maar ik geloof ook dat hij dacht dat ze ouder was.

https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... ailsignout

.................
Eddie Irvine stelt ook dat hij Epstein en diens vermeende madam Ghislaine Maxwell wel eens op feestjes heeft gezien met deze Virginia Giuffre. „Ik had er geen idee van, dat zij minderjarige meisjes zouden verhandelen. Ik kan me herinneren dat ik haar een paar keer heb gezien, maar ik zou gezegd hebben dat ze twintig was. Ik heb nooit jonge meisjes gezien.”
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
05-08-2020 13:28
Niet alleen prins Andrew kwam op de creepy-feestjes van Jeffrey Epstein en madam Ghislaine Maxwell. Ik denk dat die twee er voor zorgden dat ze een soort macht kregen over 'invloedrijke figuren'. Ik geloof zeker dat Andrew met die jonge griet seks had, maar ik geloof ook dat hij dacht dat ze ouder was.
Fijn voor Andrew dat jij hem gelooft.

Ik geloof er dan weer geen klap van. Als jij dochters hebt van die leeftijd dan kun je dat echt wel inschatten.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Afbeelding

Ik zie hier geen 20 plusser in. Achteraf zou ik ook zeggen dat ze ouder leek, want dan kun je jezelf lekker vrij praten.

als je de bovenste foto uitvergroot zie je echt een jonge meid
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
05-08-2020 13:35
Afbeelding

Afbeelding

Ik zie hier geen 20 plusser in. Achteraf zou ik ook zeggen dat ze ouder leek, want dan kun je jezelf lekker vrij praten.

als je de bovenste foto uitvergroot zie je echt een jonge meid

Ik zie inderdaad een jonge griet die niet op zulke smerige feestjes thuis hoort. Maar ik geloof ook dat sommige mannen slecht zijn in leeftijd schatten. Misschien niet eens doorhebben dat zo'n blije griet een seksslaaf is. En ook geloof ik dat die foto niet voor het familiealbum zijn gemaakt, want dan had Andrew zijn hand voor zijn gezicht gehouden en niet om het middel van een té jonge griet. Foto's waar hij later mee gechanteerd kan worden.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
05-08-2020 13:35
Afbeelding

Afbeelding

Ik zie hier geen 20 plusser in. Achteraf zou ik ook zeggen dat ze ouder leek, want dan kun je jezelf lekker vrij praten.

als je de bovenste foto uitvergroot zie je echt een jonge meid


Ben ik met je eens alleen ze zegt zelf dat ze toen 17 was en dit in Londen plaats vond. De leeftijdsgrens (“age of consent”) in Groot-Brittannië is 16 jaar. Oftewel: laakbaar maar niet strafbaar (vooropgesteld dat Virginia Roberts naar waarheid heeft verklaard).
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
05-08-2020 13:32
Fijn voor Andrew dat jij hem gelooft.

Ik geloof er dan weer geen klap van. Als jij dochters hebt van die leeftijd dan kun je dat echt wel inschatten.

Virginia Giuffre is nu 37 jaar.

Beatrice word zaterdag 32 jaar en haar zus Eugenie is 30 jaar.
Toen Virginia 17 jaar was, waren Andrew's dochters 12 jaar en 10 jaar. Dat verschil kan op die leeftijd heel groot zijn.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat veel mannen die het met een minderjarig grietje doen heel makkelijk zeggen dat ze geen leeftijd kunnen inschatten.

Kom op zeg, doe het gewoon lekker met een vrouw die zichtbaar volwassen is/van je eigen leeftijd, en niet met een grietje die 20 jaar jonger lijkt. Ze kicken er op, anders pakken ze wel een oudere vrouw.

En heel makkelijk gezegd dat zij 17 was (een kind!) en dat het dan 'mag' in Engeland. 17 met een leeftijdsgenootje vind ik van heel andere orde. Dit is gewoon smeerlapperij. Ik heb gelukkig geen dochters maar het zal je kind maar wezen.
Stressed is just desserts spelled backwards
https://www.youtube.com/watch?v=Z1vbKanTvbg

Hier antwoordt lady C. een vraag omtrent de zwangerschap van Meghan heel helder. Niks mis met een draagmoederschap, het kan best zijn dat Meghan al een tijdje haar eicellen heeft laten invriezen, doen meer single vrouwen van die leeftijd, zeker in Amerika. Opvallend dat ze in een Amerikaanse kliniek in Londen is bevallen en nooit de uitgerekende datum wilde zeggen.

Jammer dat er nu zoveel speculaties zijn ontstaan.
Alle reacties Link kopieren
De foto’s waar Virginia op te zien is met Naomi Campbell, zouden zijn genomen op het verjaardagsfeestje van Naomi in St Tropez.
Het meisje in de witte top valt enorm op, omdat ze veel jonger is dan de rest van de gasten.
Maar ik denk niet dat iedereen die op dit soort celebrityparties was, enig idee had van het misbruik.

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... 7895569Het
mdh wijzigde dit bericht op 05-08-2020 15:19
0.20% gewijzigd
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Ik ben normaal helemaal niet van de complottheorieën, maar het zou mij niks verbazen als Epstein nog leeft (alles is in scene gezet omdat hij veel mensen in de tang had) of vermoord is. Zelfmoord geloof ik niet.

het is heel raar dat hij een paar dagen voor zijn dood zijn rekeningen omgezet heeft naar een account waarbij de VS regering er niet meer bij kan. Dat is te toevallig.
Stressed is just desserts spelled backwards
Dat Epstein een vals ventje was (of misschien is dan), lijkt voor iedereen duidelijk, die camera's hingen niet voor niks door zijn hele huis, hij zal ongetwijfeld een paar lieden hebben afgeperst.

Maarrum? Dit is toch het Harry en Meghan topic?
Alle reacties Link kopieren
De identiteit van Meghan’s 5 vriendinnen blijft geheim, oordeelt het gerechtshof vandaag:

https://www.thesun.co.uk/news/12315831/ ... nds-names/
De toekomst is niet meer wat het was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven