Entertainment alle pijlers

Harry en Meghan Deel 4

19-04-2020 11:15 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315

Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653

Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646

ps.
Dit topic gaat over Harry en Meghan, maar hun familie's, vrienden of naaste collega's mogen ook genoemd worden. Alles rond Harry en Meghan.
Vader Thomas en halfzus Samantha Markle, en Meghan's vriendinnen werden in de media met regelmaat genoemd, dan mogen zeker ook Harry's familie en vriendenkring genoemd worden.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 24-04-2020 16:58
Reden: ps toegevoegd
26.33% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
And Mr Justice Warby today ruled that the identities of Meghan's friends must remain confidential "in the interests of justice" - saying the decision had been made "for the time being" as one or more of the sources could give evidence during the trial.
Tja.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
05-08-2020 14:10


En heel makkelijk gezegd dat zij 17 was (een kind!) en dat het dan 'mag' in Engeland. 17 met een leeftijdsgenootje vind ik van heel andere orde. Dit is gewoon smeerlapperij. Ik heb gelukkig geen dochters maar het zal je kind maar wezen.


Daarom schrijf ik toch ook: laakbaar maar niet strafbaar?

Ik vind het net zo goed ranzig (vooropgesteld dat de verklaring van Virginia Roberts klopt). Maar Andrew zal hierom niet strafrechtelijk worden vervolgd.
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
05-08-2020 18:10
Daarom schrijf ik toch ook: laakbaar maar niet strafbaar?

Ik vind het net zo goed ranzig (vooropgesteld dat de verklaring van Virginia Roberts klopt). Maar Andrew zal hierom niet strafrechtelijk worden vervolgd.
Ja tuurlijk, het is ook niet zo naar jou bedoeld, maar naar de wetgeving.
Ik vind het alleen laakbaar als het om leeftijdsgenoten gaat.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
05-08-2020 18:26
Ja tuurlijk, het is ook niet zo naar jou bedoeld, maar naar de wetgeving.
Ik vind het alleen laakbaar als het om leeftijdsgenoten gaat.


Ben benieuwd wat Ghislaine Maxwell nog meer te vertellen heeft. Waarschijnlijk onderhandelt ze nu: informatie in ruil voor strafvermindering. Slecht nieuws voor prins Andrew wellicht?
hamer wijzigde dit bericht op 05-08-2020 20:06
0.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Andrieske1976 schreef:
05-08-2020 15:24
Maarrum? Dit is toch het Harry en Meghan topic?
Andrew is de bliksemafleider van HenM :mrgreen: las ik eerder in dit topic
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
05-08-2020 18:32
Ben benieuwd wat Guylaine Maxwell nog meer te vertellen heeft. Waarschijnlijk onderhandelt ze nu: informatie in ruil voor strafvermindering. Slecht nieuws voor prins Andrew wellicht?

Ghislaine Maxwell heeft nooit een woord gerept over Andrew, maar het kan zijn dat ze nu wel haar mond open doet omdat Andrew wel met de politie wil meewerken.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Meghan juridische adviseurs hebben informatie uit de rechtzaak gelekt naar de auteur van Finding Freedom, Omid Scobie.
Op 9 juli plaatste Omid een tweet waarin hij aankondigde dat Meghan een verzoek indient om de privacy van haar vriendinnen te bewaren; 58 minuten nadat dit bij de rechter was ingediend.
De rechter verklaarde dat Meghan’s juridische team deze info naar de pers heeft gelekt.

However, in a judgment released today, he (Mr Justice Warby) said there was evidence that Meghan's side had "briefed the press" about the initial application to stop her friends from being publicly named during the High Court case.

https://www.thesun.co.uk/news/uknews/12 ... id-scobie/
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
05-08-2020 18:26
Ja tuurlijk, het is ook niet zo naar jou bedoeld, maar naar de wetgeving.
Ik vind het alleen laakbaar als het om leeftijdsgenoten gaat.

Natuurlijk, en hoe zit het dan met al die andere 'hoge piefen' die naar zulke feestjes gaan? Niet dat Clinton daar met een jonge griet seks zou hebben gehad, maar toen hij als president onder eed loog over Monica Lewinkski heb ik niet gemerkt dat hij daar straf voor heeft gekregen.

De Telegraaf
Voormalig F1-coureur Eddie Irvine: ’Clinton was op feestje Epstein’
8 uur geleden

https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... ailsignout
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
05-08-2020 19:32
Natuurlijk, en hoe zit het dan met al die andere 'hoge piefen' die naar zulke feestjes gaan? Niet dat Clinton daar met een jonge griet seks zou hebben gehad, maar toen hij als president onder eed loog over Monica Lewinkski heb ik niet gemerkt dat hij daar straf voor heeft gekregen.

De Telegraaf
Voormalig F1-coureur Eddie Irvine: ’Clinton was op feestje Epstein’
8 uur geleden

https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... ailsignout
Ik weet niet precies hoe het zat met de wetten toen, maar als er verstaan werd onder seks 'intercourse' dan had Clinton inderdaad geen seks gehad met Monica en pleegde hij geen meineed.
Is dat gezeik over Andrew nou nog niet voorbij? Leeftijdsverschil was toen ook iets wat normaal was en als zij oud genoeg was en er een paar jaar bij loog is dat niet iets wat hem aan te rekenen valt.
Sophiever schreef:
05-08-2020 20:55
Is dat gezeik over Andrew nou nog niet voorbij? Leeftijdsverschil was toen ook iets wat normaal was en als zij oud genoeg was en er een paar jaar bij loog is dat niet iets wat hem aan te rekenen valt.
Vind ik ook, dat ie Andy-Randy als bijnaam had zegt al genoeg, heel veel oude viespeuken (ook nu nog) geilen op jonge vrouwen. Niet op kinderen. En een meisje van 17 jaar is geen kind meer maar ook geen volwassen vrouw, wat dat betreft zat hij gewoon fout.
Andrieske1976 schreef:
05-08-2020 21:33
Vind ik ook, dat ie Andy-Randy als bijnaam had zegt al genoeg, heel veel oude viespeuken (ook nu nog) geilen op jonge vrouwen. Niet op kinderen. En een meisje van 17 jaar is geen kind meer maar ook geen volwassen vrouw, wat dat betreft zat hij gewoon fout.
Ik vind niet dat hij fout zit. Ik vind dat op die leeftijd enorm afhangen van ontwikkeling en als ze zelf een paar jaar erbij liegt dan is hij niet fout.
Bovendien geloof ik niet dat dit uitkomt omdat ze gerechtigdheid wil maar vooral omdat ze dacht dat er financieel wat te halen viel.
Sophiever schreef:
05-08-2020 21:39
Ik vind niet dat hij fout zit. Ik vind dat op die leeftijd enorm afhangen van ontwikkeling en als ze zelf een paar jaar erbij liegt dan is hij niet fout.
Bovendien geloof ik niet dat dit uitkomt omdat ze gerechtigdheid wil maar vooral omdat ze dacht dat er financieel wat te halen viel.
Geloof je dat nu echt zelf? Ze was 17 jaar en natuurlijk werd ze binnen gelokt met allerlei beloftes, maar dan nog, dit kind had geen enkele macht. Het was absoluut wel vrouwenslavernij wat Epstein deed.
Andrieske1976 schreef:
05-08-2020 21:47
Geloof je dat nu echt zelf? Ze was 17 jaar en natuurlijk werd ze binnen gelokt met allerlei beloftes, maar dan nog, dit kind had geen enkele macht. Het was absoluut wel vrouwenslavernij wat Epstein deed.
Ja dat geloof ik ja. Echt no way dat die vrouw op komt voor recht als die mannen straat arm waren geweest. Heeft zij een noemenswaardige inkomen zonder deze onzin?
Alle reacties Link kopieren
Blame the victim noemen we dit.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
05-08-2020 22:08
Blame the victim noemen we dit.
juist.
Maleficent schreef:
05-08-2020 22:08
Blame the victim noemen we dit.
Onzin. Iets met integriteit en eigen verantwoordelijkheid. Afpersen en golddiggen gaat niet hand in hand met slachtofferschap.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
05-08-2020 14:10
Ik denk dat veel mannen die het met een minderjarig grietje doen heel makkelijk zeggen dat ze geen leeftijd kunnen inschatten.

Kom op zeg, doe het gewoon lekker met een vrouw die zichtbaar volwassen is/van je eigen leeftijd, en niet met een grietje die 20 jaar jonger lijkt. Ze kicken er op, anders pakken ze wel een oudere vrouw.

En heel makkelijk gezegd dat zij 17 was (een kind!) en dat het dan 'mag' in Engeland. 17 met een leeftijdsgenootje vind ik van heel andere orde. Dit is gewoon smeerlapperij. Ik heb gelukkig geen dochters maar het zal je kind maar wezen.
Dit ja. Kan toch niet geloven dat iedereen het allemaal in de haak vondt dat Epstein daar op een eiland woonde met alleen maar jonge meiden erop... echt heel eng...

Een voormalig tuinman verklaard in dr docu dat hij Andrew een voorspel zag doen met jonge meiden. Hij heeft de dag daarop ontslag genomen.
Sophiever schreef:
05-08-2020 22:20
Onzin. Iets met integriteit en eigen verantwoordelijkheid. Afpersen en golddiggen gaat niet hand in hand met slachtofferschap.
Wel als je als puber binnen gelokt bent met fraaie beloftes. Dan mag je op latere leeftijd alsnog je gelijk krijgen. Dit gaat niet om golddiggen, dit gaat puur om machtsmisbruik.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
05-08-2020 15:18
Ik ben normaal helemaal niet van de complottheorieën, maar het zou mij niks verbazen als Epstein nog leeft (alles is in scene gezet omdat hij veel mensen in de tang had) of vermoord is. Zelfmoord geloof ik niet.

het is heel raar dat hij een paar dagen voor zijn dood zijn rekeningen omgezet heeft naar een account waarbij de VS regering er niet meer bij kan. Dat is te toevallig.
Bij de vent geloof ik alles.... dus dit zou echt goed kunnen... als je die docu hebt gezien en wat er allemaal verbloemd is... niet normaal. Zo'n Andrew en Clinton etc hebben er groot belang bij dat Epstein verdwijnt of zwijgt..
Alle reacties Link kopieren
Andrieske1976 schreef:
05-08-2020 21:47
Geloof je dat nu echt zelf? Ze was 17 jaar en natuurlijk werd ze binnen gelokt met allerlei beloftes, maar dan nog, dit kind had geen enkele macht. Het was absoluut wel vrouwenslavernij wat Epstein deed.
Ach schei toch uit, een 17 jarige weet heus wel wanneer iets te mooi is om waar te zijn.
Eerst met de beentjes wijd, en daarna mekkeren, zo werkt dat niet he.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Andrieske1976 schreef:
05-08-2020 22:25
Wel als je als puber binnen gelokt bent met fraaie beloftes. Dan mag je op latere leeftijd alsnog je gelijk krijgen. Dit gaat niet om golddiggen, dit gaat puur om machtsmisbruik.
Is dat zo? Is zij gedwongen om mee te doen? Geloof ik niks van.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
05-08-2020 22:07
Ja dat geloof ik ja. Echt no way dat die vrouw op komt voor recht als die mannen straat arm waren geweest. Heeft zij een noemenswaardige inkomen zonder deze onzin?
Wow dat je het je pen uit krijgt. Zij zijn zeer duidelijk slachtoffer... geen enkel geld kan op tegen hun leed.
Heb je de docu gezien??

Maar misschien ideetje om op Epstein heeft zelfmoord gepleegd topic hierover door te kletsen??
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
05-08-2020 22:28
Is dat zo? Is zij gedwongen om mee te doen? Geloof ik niks van.
Wel ze zijn gedwongen. Een meid wilde van het eiland gaan. Al zwemmend ontsnappen. Werd van de kade geplukt door Epstein. Toen wist ze: ik wordt hier overal gefilmd.
Miskotto schreef:
05-08-2020 22:27
Ach schei toch uit, een 17 jarige weet heus wel wanneer iets te mooi is om waar te zijn.
Eerst met de beentjes wijd, en daarna mekkeren, zo werkt dat niet he.
Brrrrr, vrouwen die zo blijven denken zullen nooit iets veranderen. Misschien heb je zelf zo'n ervaring gehad en is dat je goed bevallen, maar iemand van 17 jaar weet heus wel dat ze in een positie terecht is gekomen waar ze niet meer onderuit (letterlijk) kan komen. Dat betekent nog niet dat zij er zelf schuldig aan is, dat zijn de doortrapte oudere loeders zoals Epstein en zijn wijf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven