Entertainment alle pijlers

Harry en Meghan Deel 4

19-04-2020 11:15 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315

Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653

Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646

ps.
Dit topic gaat over Harry en Meghan, maar hun familie's, vrienden of naaste collega's mogen ook genoemd worden. Alles rond Harry en Meghan.
Vader Thomas en halfzus Samantha Markle, en Meghan's vriendinnen werden in de media met regelmaat genoemd, dan mogen zeker ook Harry's familie en vriendenkring genoemd worden.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 24-04-2020 16:58
Reden: ps toegevoegd
26.33% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
mabelle schreef:
05-08-2020 22:34
Wel ze zijn gedwongen. Een meid wilde van het eiland gaan. Al zwemmend ontsnappen. Werd van de kade geplukt door Epstein. Toen wist ze: ik wordt hier overal gefilmd.
En zij was in de val gelokt door een vriendin die haar vertelde dat deze man een filantroop was die haar wilde helpen met haar studie en alles. Ze zag er geen kwaad in. En toen ze dus mee mocht naar het eiland en ze zat in het vliegtuig wist ze pas dat het fout zat: zij is daarna meermaals verkracht en gevangen gehouden.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
05-08-2020 20:55
Is dat gezeik over Andrew nou nog niet voorbij? Leeftijdsverschil was toen ook iets wat normaal was en als zij oud genoeg was en er een paar jaar bij loog is dat niet iets wat hem aan te rekenen valt.
Het is pas amper begonnen en de beerput gaat nog veel verder open.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
05-08-2020 22:07
Ja dat geloof ik ja. Echt no way dat die vrouw op komt voor recht als die mannen straat arm waren geweest. Heeft zij een noemenswaardige inkomen zonder deze onzin?
Lekker naïef hoor!
Fizz schreef:
05-08-2020 22:47
Het is pas amper begonnen en de beerput gaat nog veel verder open.
O vast wel, ze ruiken geld en dan komen ze als vliegen op de stront erop af gevlogen.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
05-08-2020 22:49
O vast wel, ze ruiken geld en dan komen ze als vliegen op de stront erop af gevlogen.
Wie zijn ze?
Fizz schreef:
05-08-2020 22:51
Wie zijn ze?
Ja wie?
Sophiever schreef:
05-08-2020 22:49
O vast wel, ze ruiken geld en dan komen ze als vliegen op de stront erop af gevlogen.
Je bedoelt met vliegen, jonge meisjes? En de stront is rijke oude vieze patsers? Of wat je insinueert, pas op latere leeftijd de stront aanpakken? Ik vind jouw denkwijze niet meer van deze tijd. Machtsmisbruik in combinatie met seksmisbruik is nooit te rechtvaardigen.
Alle reacties Link kopieren
Het boek Finding Freedom valt slecht in Groot-Brittannië:

https://youtu.be/Nytudl95Ir4
Alle reacties Link kopieren
mabelle schreef:
05-08-2020 22:22
Dit ja. Kan toch niet geloven dat iedereen het allemaal in de haak vondt dat Epstein daar op een eiland woonde met alleen maar jonge meiden erop... echt heel eng...

Een voormalig tuinman verklaard in dr docu dat hij Andrew zag schuren tegen virginia die enkel een bikinibroekje droeg. Hij heeft de dag daarop ontslag genomen.
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
05-08-2020 23:25
Het boek Finding Freedom valt slecht in Groot-Brittannië:

https://youtu.be/Nytudl95Ir4

Interessant. Ik wist niet dat het paleis Meghan's gegevens (een uitgebreide beschrijving, was toegevoegd toen ze met Harry is getrouwd) van de website heeft verwijderd. Beetje bij beetje zijn ze hun titels kwijt, en nu ook haar biografie.

Maar, soheey, er staan ontzettend veel reacties onder dit filmpje. Teveel om ze allemaal te lezen. En dat zijn allemaal nieuwe berichten. Van ongeveer één dag oud tot een paar seconden oud. H en M krijgen niet veel sympathie.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
06-08-2020 17:04
...Ik wist niet dat het paleis Meghan's gegevens (een uitgebreide beschrijving, was toegevoegd toen ze met Harry is getrouwd) van de website heeft verwijderd. Beetje bij beetje zijn ze hun titels kwijt, en nu ook haar biografie
Dat vind ik ook vreemd, vooral gezien het feit dat Harry’s biografie ongewijzigd is.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
06-08-2020 17:22
Dat vind ik ook vreemd, vooral gezien het feit dat Harry’s biografie ongewijzigd is.

Harry is als prins geboren, (lievelings-)kleinzoon van de huidige queen, de zoon van de aanstaande koning, en broer van de kroonprins. Die status heeft hij vanaf zijn geboorte en blijft hij houden. Ook als hij het woord Royal inlevert. Harry was uit zich zelf nooit uit Engeland weg gegaan. Daarom vermoed ik dat ze het Meghan kwalijk nemen.

Meghan, daar en tegen, zocht een invloedrijk persoon, huwde hem, wou weg uit Engeland, en is nu gewoon weer Meghan, gehuwd met een invloedrijk persoon.


02/04/2020
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200402_04910552
............

Maar ondanks de veranderingen, is Levin er zeker van dat Harry zijn familie mist. “Dat hij zijn familie achterliet, zijn land en zijn goede banden met het Britse leger...ik weet dat het hem vanbinnen kapot maakt.”

Rusteloos

Levin volgde het paar een jaar lang op de voet om uiteindelijk zijn biografie neer te pennen. “Toen Harry en Meghan net verloofd waren, was hij charismatisch en intuïtief maar tegelijk ook rusteloos. Hij heeft me meermaals verzekerd dat Meghan wist waaraan ze begon en dat ze besefte dat haar rol binnen het koningshuis zwaar zou zijn.” Maar het paar veranderde, aldus Levin. “Week na week werden ze egocentrischer.”


.................etc.etc.etc...........
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Een typisch Kate-mondkapje:

Afbeelding

Afbeelding

https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... ailsignout
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ach, arme Meghan. Ze lijkt teveel gekeken te hebben naar de beelden van Diana. Maar mss zie ik het verkeerd. Heb een aantal fotomomenten gezien waarbij die vergelijking op kwam. Ik hoop niet dat ze op onbewust niveau de erfenis of de rol van 'Lady Di' over gaat nemen, maar dat ze hier gevoelig voor is vind ik wel duidelijk.

En dan Harry. Gevormd als kind en zien en voelen wat er met je vrouw gebeurt. Arme gast, de overeenkomsten met zijn moeder zijn er, zo vast ook zijn gevoel.
Alle reacties Link kopieren
mabelle schreef:
05-08-2020 22:30
Wow dat je het je pen uit krijgt. Zij zijn zeer duidelijk slachtoffer... geen enkel geld kan op tegen hun leed.
Heb je de docu gezien??

Maar misschien ideetje om op Epstein heeft zelfmoord gepleegd topic hierover door te kletsen??
Nou zeg dat wel. Bizar gewoon.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
05-08-2020 13:35
Afbeelding

Afbeelding

Ik zie hier geen 20 plusser in. Achteraf zou ik ook zeggen dat ze ouder leek, want dan kun je jezelf lekker vrij praten.

als je de bovenste foto uitvergroot zie je echt een jonge meid
Je ziet idd duidelijk dat ze veel jonger nog erg meisjesachtig is. En dat tussen de volwassen mensen, kom op zeg. Dat niemand zich over haar ontfermt heeft, vreselijk.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
06-08-2020 17:22
Dat vind ik ook vreemd, vooral gezien het feit dat Harry’s biografie ongewijzigd is.


Volgens Lady C kan het verhaal van Meghan dat ze die reclame heeft laten stopzetten nadat ze een brief schreef om aan Hillary Clinton om hulp te vragen, niet kloppen. Er zouden drie of vier dingen aan dat verhaal niet juist zijn. Één van die dingen zou zijn dat haar leeftijd dan niet zou kloppen met de officiële versie. Dit zou één van de redenen zijn dat het paleis al op voorhand bedenkingen tegen haar had.

Ik sluit niet uit dat de hofhouding de tekst op de website nu heeft aangepast om alles waarvan ze niet zeker zijn dat Meghan heeft gedaan (of niet), bij voorbaat maar weg te laten.

Van Harry weten ze veel meer dingen zeker dus hoeven ze zijn gegevens nauwelijks aan te passen.

Maar goed dit is mijn theorie. Natuurlijk kan het ook zijn dat ze Harry en Meghan een minder prominente rol willen geven nu ze hun taken hebben neergelegd.
Andrieske1976 schreef:
05-08-2020 23:04
Je bedoelt met vliegen, jonge meisjes? En de stront is rijke oude vieze patsers? Of wat je insinueert, pas op latere leeftijd de stront aanpakken? Ik vind jouw denkwijze niet meer van deze tijd. Machtsmisbruik in combinatie met seksmisbruik is nooit te rechtvaardigen.
Dat mag je vinden. Ik vind ook heel wat van jouw denkwijze.
Alle reacties Link kopieren
LaCatastrophe schreef:
06-08-2020 17:49
Ach, arme Meghan. Ze lijkt teveel gekeken te hebben naar de beelden van Diana. Maar mss zie ik het verkeerd. Heb een aantal fotomomenten gezien waarbij die vergelijking op kwam. Ik hoop niet dat ze op onbewust niveau de erfenis of de rol van 'Lady Di' over gaat nemen, maar dat ze hier gevoelig voor is vind ik wel duidelijk.

En dan Harry. Gevormd als kind en zien en voelen wat er met je vrouw gebeurt. Arme gast, de overeenkomsten met zijn moeder zijn er, zo vast ook zijn gevoel.
De iconische rol van Diana ambieert Meghan, maar zij zal dit nooit krijgen. Diana was bij het publiek geliefd en totaal Meghan niet. Het boek Finding Freedom gaat blijkbaar ook niet bijdragen aan meer begrip of sympathie voor haar als persoon, terwijl dit wel de bedoeling is. Eindelijk de waarheid over hoe alles is gegaan, hoe zij zijn tegengewerkt en wat is opgeofferd voor de Royal Family. Maar meegewerkt aan het boek hebben H&M niet.
Alle reacties Link kopieren
fruityjuice schreef:
07-08-2020 09:50
De iconische rol van Diana ambieert Meghan, maar zij zal dit nooit krijgen. Diana was bij het publiek geliefd en totaal Meghan niet. Het boek Finding Freedom gaat blijkbaar ook niet bijdragen aan meer begrip of sympathie voor haar als persoon, terwijl dit wel de bedoeling is. Eindelijk de waarheid over hoe alles is gegaan, hoe zij zijn tegengewerkt en wat is opgeofferd voor de Royal Family. Maar meegewerkt aan het boek hebben H&M niet.
Misschien dat Meghan dus een gooi wil doen naar de sympathie van bet Amerikaanse volk door bij te dragen aan BLM etc?
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
07-08-2020 01:06
Volgens Lady C kan het verhaal van Meghan dat ze die reclame heeft laten stopzetten nadat ze een brief schreef om aan Hillary Clinton om hulp te vragen, niet kloppen. Er zouden drie of vier dingen aan dat verhaal niet juist zijn. Één van die dingen zou zijn dat haar leeftijd dan niet zou kloppen met de officiële versie. Dit zou één van de redenen zijn dat het paleis al op voorhand bedenkingen tegen haar had.

Ik sluit niet uit dat de hofhouding de tekst op de website nu heeft aangepast om alles waarvan ze niet zeker zijn dat Meghan heeft gedaan (of niet), bij voorbaat maar weg te laten.

Van Harry weten ze veel meer dingen zeker dus hoeven ze zijn gegevens nauwelijks aan te passen.

Maar goed dit is mijn theorie. Natuurlijk kan het ook zijn dat ze Harry en Meghan een minder prominente rol willen geven nu ze hun taken hebben neergelegd.
Dat wist ik niet. Enorm gênant voor het paleis en in dat geval zou het begrijpelijk zijn dat eea is aangepast.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
07-08-2020 01:06
Volgens Lady C kan het verhaal van Meghan dat ze die reclame heeft laten stopzetten nadat ze een brief schreef om aan Hillary Clinton om hulp te vragen, niet kloppen. Er zouden drie of vier dingen aan dat verhaal niet juist zijn. Één van die dingen zou zijn dat haar leeftijd dan niet zou kloppen met de officiële versie. Dit zou één van de redenen zijn dat het paleis al op voorhand bedenkingen tegen haar had.

Ja ze schijnt ouder te zijn hè? Is wel een beetje Hollywood eigen om dat aan te passen en denk ik ook dan weer lastig terug te draaien voor de bühne.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
07-08-2020 10:15
Misschien dat Meghan dus een gooi wil doen naar de sympathie van het Amerikaanse volk door bij te dragen aan BLM etc?
Dat zou best kunnen. Het is een rol waarin zij in Amerika best goed tot haar recht zou kunnen komen. Maar zij wil nog meer macht en ziet voor zichzelf ook een rol in de Amerikaanse regering of in ieder geval een hoge positie met veel invloed. Een woman met een missie.
Alle reacties Link kopieren
fruityjuice schreef:
07-08-2020 11:01
Dat zou best kunnen. Het is een rol waarin zij in Amerika best goed tot haar recht zou kunnen komen. Maar zij wil nog meer macht en ziet voor zichzelf ook een rol in de Amerikaanse regering of in ieder geval een hoge positie met veel invloed. Een woman met een missie.

Samantha is ook een woman met een missie.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
07-08-2020 01:06
Volgens Lady C kan het verhaal van Meghan dat ze die reclame heeft laten stopzetten nadat ze een brief schreef om aan Hillary Clinton om hulp te vragen, niet kloppen. Er zouden drie of vier dingen aan dat verhaal niet juist zijn. Één van die dingen zou zijn dat haar leeftijd dan niet zou kloppen met de officiële versie. Dit zou één van de redenen zijn dat het paleis al op voorhand bedenkingen tegen haar had.

Ik sluit niet uit dat de hofhouding de tekst op de website nu heeft aangepast om alles waarvan ze niet zeker zijn dat Meghan heeft gedaan (of niet), bij voorbaat maar weg te laten.

Van Harry weten ze veel meer dingen zeker dus hoeven ze zijn gegevens nauwelijks aan te passen.

Maar goed dit is mijn theorie. Natuurlijk kan het ook zijn dat ze Harry en Meghan een minder prominente rol willen geven nu ze hun taken hebben neergelegd.

Inderdaad genant, goed dat dan alles gewist is.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven