Entertainment alle pijlers

Harry en Meghan Deel 4

19-04-2020 11:15 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315

Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653

Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646

ps.
Dit topic gaat over Harry en Meghan, maar hun familie's, vrienden of naaste collega's mogen ook genoemd worden. Alles rond Harry en Meghan.
Vader Thomas en halfzus Samantha Markle, en Meghan's vriendinnen werden in de media met regelmaat genoemd, dan mogen zeker ook Harry's familie en vriendenkring genoemd worden.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 24-04-2020 16:58
Reden: ps toegevoegd
26.33% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Eurus schreef:
24-04-2020 16:18
Alsjeblieft niet zeg. Geen zin in zoveel forummers erbij daar.
Dan moet ze het topic anders noemen.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
24-04-2020 16:22
Dan moet ze het topic anders noemen.
O god het is door hen geopend, had ik niet eens gezien :hihi:
Honey, you should see me in a crown
Eurus schreef:
24-04-2020 16:23
O god het is door hen geopend, had ik niet eens gezien :hihi:

:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
24-04-2020 14:31
Dat zegt heel wat over jouw manier van denken.
Verder wil ik graag dat je het hier on topic houdt, de leuke foto's van Louis kunnen prima in het Britse royalty topic.
Jij wilde persé een Harry en Meghan topic, hou het daar dan ook bij.

Harry is de oom van Louis.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag dat je op het CM-topic bent gaan klagen over de foto's van Louis omdat je dat off-topic vind. Kinderachtig.
Wat doen we dan met je eigen bijdrages op dit topic?

Merys schreef:
21-04-2020 11:30
:peep: :peep: :peep:
(Bij gebrek aan een cavia, Betty, heb jij nog?
:!:
Merys schreef:
22-04-2020 18:25
Gelukkig zijn ze goed herkenbaar, dat scheelt :proud:
:!:
Merys schreef:
23-04-2020 15:02
Die meerdere nicks hebben ook allemaal een MSN fetisj. Da's nog het ergste :sherlock:
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 24-04-2020 16:33
1.07% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
24-04-2020 16:30
Harry is de oom van Louis.

Ik heb er een vraag over aan de mods gesteld en voor de zekerheid ook even de CM gemaild.
Want als dit de uitzondering is, prima, maar dan kan het samengevoegd.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
24-04-2020 16:33
Ik heb er een vraag over aan de mods gesteld en voor de zekerheid ook even de CM gemaild.
Want als dit de uitzondering is, prima, maar dan kan het samengevoegd.

Echt niet.
Dat is destijds geopend omdat ze het gezellig (op hun manier dan) wilden houden en daar mocht geen scheve letter genoemd worden.
Hier moet gewoon gediscussieerd kunnen worden en zaken die men hypocriet vind moet men kunnen benoemen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
24-04-2020 16:35
Echt niet.
Dat is destijds geopend omdat ze het gezellig (op hun manier dan) wilden houden en daar mocht geen scheve letter genoemd worden.
Hier moet gewoon gediscussieerd kunnen worden en zaken die men hypocriet vind moet men kunnen benoemen.

Gelukkig ga jij daar niet over. We wachten het af.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
24-04-2020 16:35
Echt niet.
Dat is destijds geopend omdat ze het gezellig (op hun manier dan) wilden houden en daar mocht geen scheve letter genoemd worden.
Hier moet gewoon gediscussieerd kunnen worden en zaken die men hypocriet vind moet men kunnen benoemen.
Klopt. Dus blijf lekker hier azijnpissen.
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
24-04-2020 16:22
Dan moet ze het topic anders noemen.

Of je moet gewoon niet zo star doen als iemand van Harry's familie genoemd word.
Dit schreef ik eerder:

Fleurtje_5 schreef:
20-04-2020 10:47
Harry en Meghan, de familie en vrienden van beiden. Vader Thomas en halfzus Samantha Markle, en Meghan's vriendinnen worden met regelmaat genoemd, dan zeker ook Harry's familie en vriendenkring.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Eurus schreef:
24-04-2020 16:38
Klopt. Dus blijf lekker hier azijnpissen.

Eens. Maar dan zonder iedereen en zijn moeder. Albert van Monaco hoort hier natuurlijk ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Eurus schreef:
24-04-2020 16:18
Alsjeblieft niet zeg. Geen zin in zoveel forummers erbij daar.

:there:
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
24-04-2020 16:38
Of je moet gewoon niet zo star doen als iemand van Harry's familie genoemd word.
Dit schreef ik eerder:

We zullen zien Fleur.
Alle reacties Link kopieren
"Het gezellige Royal-topic" moest toch vooral gezellig blijven? Kritici waren daar niet welkom. Alles gezellie. Maar eigenlijk bedoelde men dat Kate en haar familie wel beledigd kon worden, en Beatrice en Eugenie waren ook meer dan eens de boze stiefzusters. En Harry vond men niet de knapste.
Ik wil niet aan hypocriet gedoe mee doen.

Jij wilt gewoon niet dat dit topic verder gaat, je hebt vorige week op het CM al zitten klagen over het bestaan van dit topic.

Als Meghan een leuke jas aan heeft zal ik daar zeker een foto van plaatsen, Als Harry iets leuks doet of zegt benoem ik dat ook, maar als ik iets hypocriet vind dan word dat ook genoemd.
De rechtszaak van H en M tegen de roddelpers is vandaag van start gegaan, en dat kan niet besproken worden in het 'gezellige'.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Jahaa, blijf maar lekker hier hoor jullie :smooch:
Honey, you should see me in a crown
Fleurtje_5 schreef:
24-04-2020 16:49
"Het gezellige Royal-topic" moest toch vooral gezellig blijven? Kritici waren daar niet welkom. Alles gezellie. Maar eigenlijk bedoelde men dat Kate en haar familie wel beledigd kon worden, en Beatrice en Eugenie waren ook meer dan eens de boze stiefzusters. En Harry vond men niet de knapste.
Ik wil niet aan hypocriet gedoe mee doen.

Jij wilt gewoon niet dat dit topic verder gaat, je hebt vorige week op het CM al zitten klagen over het bestaan van dit topic.

Als Meghan een leuke jas aan heeft zal ik daar zeker een foto van plaatsen, Als Harry iets leuks doet of zegt benoem ik dat ook, maar als ik iets hypocriet vind dan word dat ook genoemd.
De rechtszaak van H en M tegen de roddelpers is vandaag van start gegaan, en dat kan niet besproken worden in het 'gezellige'.

Als de mods vinden dat dit binnen de forumregels past, prima. Dan horen we dat wel.
Als Albert van Monaco on topic is in dit topic, dan zoek ik nog een lekker recept met spitskool. Ik heb gehoord dat Meghan Markle dat niet lust.
Betty_Slocombe schreef:
24-04-2020 16:59
Als Albert van Monaco on topic is in dit topic, dan zoek ik nog een lekker recept met spitskool. Ik heb gehoord dat Meghan Markle dat niet lust.

Ik heb gelezen dat de sjeik van Oman ook niet van spitskool houdt. Wacht, ik zoek even een plaatje .
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
24-04-2020 17:38
Afbeelding

Alles in de slowcooker denk ik?
(Tip voor kookboek Meghan, dus ón topic).
Alle reacties Link kopieren
Wat een schatje die cavia!
lisa2 schreef:
24-04-2020 18:17
Wat een schatje die cavia!

Ik heb gehoord dat de dochter van Victoria van Zweden ook zo dol op cavia's is. Zou dat iets koninklijks zijn?
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
24-04-2020 18:21
Ik heb gehoord dat de dochter van Victoria van Zweden ook zo dol op cavia's is. Zou dat iets koninklijks zijn?
Stopt ze die in slowcooker? Wat een akelige vrouw. Hypocriet ook.
Lorelai schreef:
24-04-2020 21:30
Stopt ze die in slowcooker? Wat een akelige vrouw. Hypocriet ook.

Ik las dat ze ze eerst wel een nekslagje geeft, dat zal het vikingbloed wel zijn. Wel netjes dat ze haar roots zo in stand houdt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag net een bericht dat pas een uur oud is. De rechter zei dat hij binnen een week terug zou komen op datgene wat er vandaag besproken is. Wanneer de rechtszaak officieel van start gaat is nog niet bekend.

Ik ben benieuwd wat er uit komt in deze rechtszaak van Harry en Meghan tegen de pers.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven