Entertainment alle pijlers

Harry en Meghan Deel 4

19-04-2020 11:15 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315

Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653

Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646

ps.
Dit topic gaat over Harry en Meghan, maar hun familie's, vrienden of naaste collega's mogen ook genoemd worden. Alles rond Harry en Meghan.
Vader Thomas en halfzus Samantha Markle, en Meghan's vriendinnen werden in de media met regelmaat genoemd, dan mogen zeker ook Harry's familie en vriendenkring genoemd worden.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 24-04-2020 16:58
Reden: ps toegevoegd
26.33% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Wat Harry doet en naar wie hij wel of niet luistert moet hij zelf weten. Het is alleen niet zo handig om aan te geven dat je privacy wil, vervolgens naar LA te verkassen en een boek uit te laten geven met de titel 'Finding Freedom'.

Of Meghan hierachter zit of dat Harry de voortrekker van dit idee is geweest is niet belangrijk. Belangrijker is dat hij zich goed voelt in zijn huwelijk en achter zijn keuzes staat. Hij komt wat labiel over en Meghan vind ik ook lang niet meer zo leuk als ik haar vond, maar ze zullen het samen moeten rooien.

Of ze het redden samen weet ik niet. Ik denk het wel, aangezien Harry bezig is met zijn schepen achter zich te verbranden. Slim vind ik het niet, maar ik ben dan ook de goden zij dank geen royal.
Alle reacties Link kopieren
Dat zal Harry zeker niet gaan toegeven. Misschien weet hij ook wel dat Meghan niet voor hem was gevallen als hij een gewone burger was geweest. Niet dat daar iets mis mee is. Maar voor Meghan niet genoeg. Als dan zijn vriend en broer daar een opmerking over maken, of als iemand dit hardop denkt, dan word het zo 'echt'. Alsof het word bevestigd.
Dan gaat hij juist dat doen waar anderen hem voor waarschuwen. Om dan te laten zien dat ze het mis hebben.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
*TanteSjaan* schreef:
10-08-2020 17:08
Wat Harry doet en naar wie hij wel of niet luistert moet hij zelf weten. Het is alleen niet zo handig om aan te geven dat je privacy wil, vervolgens naar LA te verkassen en een boek uit te laten geven met de titel 'Finding Freedom'.

Of Meghan hierachter zit of dat Harry de voortrekker van dit idee is geweest is niet belangrijk. Belangrijker is dat hij zich goed voelt in zijn huwelijk en achter zijn keuzes staat. Hij komt wat labiel over en Meghan vind ik ook lang niet meer zo leuk als ik haar vond, maar ze zullen het samen moeten rooien.

Of ze het redden samen weet ik niet. Ik denk het wel, aangezien Harry bezig is met zijn schepen achter zich te verbranden.
Slim vind ik het niet, maar ik ben dan ook de goden zij dank geen royal.

Eens.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Ik denk niet dat ze het redden, sterker nog: ik ben ervan overtuigd dat ze de 7 jaar niet gaan volmaken. Al hoop ik voor hun en Archie uiteraard niet.

Al zou Harry nog willen, er zijn er twee nodig voor een geslaagd huwelijk.
Alle reacties Link kopieren
Harry werd niet alleen door zijn beste vriend en William gewaarschuwd, maar ook zijn opa.
Ik kan niet in zijn hoofd kijken, maar ik denk dat Harry zich best wel lang niet helemaal happy heeft gevoeld voordat hij Meghan leerde kennen. Hij was natuurlijk altijd de 'spare' en heeft het enorm moeilijk gehad met de dood van zijn moeder. Ik sluit niet uit dat hij juist bij Meghan een gewillig oor trof en mede daarom in de contramine ging bij de goedbedoelde adviezen.

Zoals Het Vrije Woord zegt, er zijn er twee nodig voor het slagen van een huwelijk. Ik denk dat Meghan er alles aan gedaan is om ook dit huwelijk te laten slagen. Daar heeft ze een hoop bij te winnen, al is het maar haar aanzien.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Ik denk ook dat ze het gaan redden. Hij heeft een leuke vrouw die een beter beeld heeft van in de schijnwerpers te staan, anders dan zijn vorige vriendinnen.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
10-08-2020 22:10
Ik denk ook dat ze het gaan redden. Hij heeft een leuke vrouw die een beter beeld heeft van in de schijnwerpers te staan, anders dan zijn vorige vriendinnen.
Dat zeker.
Zowel Cressida als Chelsy braken de relatie af omdat ze geen trek hadden in al dat schijnwerpersgedoe.
Meghan heeft daar bepaald minder moeite mee.
Ja, ze heeft er moeite mee, omdat het haar behoorlijk overviel hoe fanatiek de Britse pers kan zijn.
Voor Harry is het vooral dat hij zijn vrouw en kind wil beschermen, een erfenis van zijn moeder, hij is als de dood dat de geschiedenis zich herhaalt. Dat is een andere insteek dan Meghan die gewoon klaar is met alle leugens, roddel en achterklap waar ze zich als royal zo lastig tegen kan verdedigen, wat tegen haar natuur in gaat.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
10-08-2020 19:16
Harry werd niet alleen door zijn beste vriend en William gewaarschuwd, maar ook zijn opa.
Ik kan niet in zijn hoofd kijken, maar ik denk dat Harry zich best wel lang niet helemaal happy heeft gevoeld voordat hij Meghan leerde kennen. Hij was natuurlijk altijd de 'spare' en heeft het enorm moeilijk gehad met de dood van zijn moeder. Ik sluit niet uit dat hij juist bij Meghan een gewillig oor trof en mede daarom in de contramine ging bij de goedbedoelde adviezen.

Zoals Het Vrije Woord zegt, er zijn er twee nodig voor het slagen van een huwelijk. Ik denk dat Meghan er alles aan gedaan is om ook dit huwelijk te laten slagen. Daar heeft ze een hoop bij te winnen, al is het maar haar aanzien.


Maar opa Philip zei iets in de trant van 'Met actrices ga je uit, niet mee trouwen. '

William en Tom hadden andere bedenkingen volgens mij.

Ik vond Harry voorheen losser. Kwam ook gelukkiger over. Hij had ook een vriendschappelijke band met Pippa. Rond het huwelijk van William zorgde dat voor problemen met zijn vriendin heb ik eens gelezen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Ik vind Harry nu rustiger, juist een goed teken.
Dat je niet meer ieder weekend straalbezopen strippoker speelt als je getrouwd bent en een baby hebt lijkt mij niet meer dan normaal.

Harry komt juist vreselijk opgefokt en ontevreden op mij over.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
11-08-2020 00:06
Dat je niet meer ieder weekend straalbezopen strippoker speelt als je getrouwd bent en een baby hebt lijkt mij niet meer dan normaal.

Harry komt juist vreselijk opgefokt en ontevreden op mij over.
Zo komt hij op mij ook over. Enorm licht geraakt.. waarschijnlijk oud zeer wat hem doet denken dat hij ze moet beschermen ook tegen familie/vrienden...

Een uitspraak van mijn oom vind ik hierop van toepassing:
Met hem kun je "een oorlog" winnen als hij maar niet op de verkeerde gaat schieten.
Alle reacties Link kopieren
Nog wat “onthullingen ” uit Finding Freedom, dat vanaf vandaag te koop is.

https://www.thesun.co.uk/news/12367685/ ... rip-harry/
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een klein stukje uit het artikel gequote. Een opmerkelijk stukje:

Veelbesproken boek over Harry en Meghan eindelijk te lezen
ANP Producties
5 uur geleden


https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... ailsignout
.................
Hoewel het boek voornamelijk over hen gaat is er wel wat onduidelijkheid over de betrokkenheid van Harry en Meghan zelf bij het maken van het boek. De auteurs, royaltyverslaggevers Omid Scobie en Carolyn Durand, zeiden in eerste instantie dat zij het boek mede op basis van interviews met de hertog en hertogin hebben geschreven. Later meldde een woordvoerder van Harry en Meghan echter dat zij helemaal niet hebben meegewerkt aan Finding Freedom. "Het boek is gebaseerd op de ervaringen van de auteurs als leden van de royaltypers en op hun eigen onafhankelijke verslaggeving."
...............
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Wat een geweldige bullshitverhalen staan er in het boek van H&R (natuurlijk hebben ze wel in enige mate meegewerkt)
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
11-08-2020 14:23
Wat een geweldige bullshitverhalen staan er in het boek van H&R (natuurlijk hebben ze wel in enige mate meegewerkt)

Dat kan haast niet anders. Het is onwaarschijnlijk dat hovelingen precies weten welke drankjes ze bij hun eerste ontmoeting dronken.
Hamer schreef:
11-08-2020 15:34
Dat kan haast niet anders. Het is onwaarschijnlijk dat hovelingen precies weten welke drankjes ze bij hun eerste ontmoeting dronken.
Hun date is allang in een interview uit de doeken gedaan.
Hamer schreef:
11-08-2020 15:34
Dat kan haast niet anders. Het is onwaarschijnlijk dat hovelingen precies weten welke drankjes ze bij hun eerste ontmoeting dronken.

't Is ook puur toeval dat er schijnbaar al een connectie was met één van de schrijvers.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
11-08-2020 00:02
Ik vind Harry nu rustiger, juist een goed teken.
Het leven, zijn vrolijkheid is uit hem, dat vind je een goed teken. Bijzonder! Jaloers!!
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Het valt me op dat Meghan echt een Diana imitatie doet. Hiermee heeft ze Harry flink bij zijn ballen. Diana heeft destijds ook gezegd dat niemand zich om haar bekommerde en wat zegt de zogenaamd feministische Meghan anno 2020....?
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
11-08-2020 19:41
Hun date is allang in een interview uit de doeken gedaan.

Ik bedoel niet alleen dit detail, maar al die details die je bijna niet kunt weten zonder de informatie uit de bron zelf.
Alle reacties Link kopieren
Een journalist die Carolyn Durand had gesproken over het boek vertelde op de radio dat hij kennelijk op haar teentjes had getrapt: hij zei er iets over dat het boek Finding Freedom één grote opsomming van kledingstukken was. Dat vond ze niet leuk.
hamer wijzigde dit bericht op 12-08-2020 08:54
1.00% gewijzigd
Hamer schreef:
11-08-2020 23:14
Ik bedoel niet alleen dit detail, maar al die details die je bijna niet kunt weten zonder de informatie uit de bron zelf.

Nou ja, ik zou ook zeggen tegen kennissen hoe enorm ‘refreshing’ ik het zou vinden als mijn nieuwe vlam in de bosjes een kleine boodschap doet. Je weet wel; om te laten zien hoe enorm down to earth hij is. 🥴 😂
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels hebben HenM een huis gekocht in Santa Barbara, waar ze Archie willen laten opgroeien.
Ze wonen er al 6 weken.

https://pagesix.com/2020/08/11/prince-h ... %20buttons
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Nog meer ‘onthullingen’ in Finding Freedom:

https://www.dailymail.co.uk/femail/arti ... tmare.html

Meghan verliet het VK “emotioneel beschadigd en uitgeput” na een laatste “kille gelegenheid met Kate en William”.

In het boek is ook een gedetailleerde beschrijving te vinden van Meghan’s eerste ontmoeting met de Queen. Alleen mag dat helemaal niet beschreven worden; een breuk met het protocol.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
11-08-2020 23:24
Nou ja, ik zou ook zeggen tegen kennissen hoe enorm ‘refreshing’ ik het zou vinden als mijn nieuwe vlam in de bosjes een kleine boodschap doet. Je weet wel; om te laten zien hoe enorm down to earth hij is. 🥴 😂

Ja dat schijnt er ook in te staan ja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven