Entertainment alle pijlers

Heeben jullie dat nu ook?

04-02-2013 13:55 23 berichten
Zo tegen de lente aan heb ik dat bijna elk jaar, zo van Februari....

Dat alle zorgen groter lijken, dat je zoooooo toe bent aan een warm zonnetje, zodat alles er ook weer wat fleuriger uit ziet.

Nu schijnt hier even de zon, maar t is overwegend REGEN geweest, en grauw weer. Helaas is mijn verder leuke huisje ook nog eens echt donker. Geen doorzon, kleine ramen.

Schijnbaar hebben veel mensen moeite met de herfst, als de blaadjes van de bomen vallen. Daar het ik compleet geen last van. Ik krijg t echt tegen de lente aan.... Niet zwaar depri, maar wel wat minder vrolijk....
Alle reacties Link kopieren
Nee, heeb ik niet
Nope, geen last van. Het weer heeft doorgaans sowieso niet zoveel invloed op mijn humeur.
Ow, hahaha, staat bij de verkeerde pijler. Dacht toch echt op psyche geklikt te hebben.

Kijk, ook nog compleet in de bonen dus!
Haat januari en februari, serieus, die maanden duren eeeeeeuwig!
Ja, Caviahaar, dat herken ik dus precies!
Ik heeb er ook geen last van.
M'n google kon het niet vinden, dus nee ik heeeeb het niet .

Wel leuke fout in je koptekst. Kan gebeuren.
Janauri is een heeeeeele lange maandag

Februari en maart zijn de aanloop naar een half jaar langer licht, zon, warm en vrolijk
Ik had er vroeger erg veel last van. En de afgelopen jaren was ik rond deze tijd wel toe aan de lente. Dit jaar heb ik vitamine d druppels geslikt en nergens last van. Plus betere weerstand. Misschien een poging waard .
Ik moet in maart bevallen. Ik hoop zo dat de baby niet eerder komt en later in februari jarig is. Ik heb het ook hoor. Nu extra onrustig, maar normaal kijk ik januari en februari haast weg. Alsof ik wacht op de lente. En met maart begin ik wat van die onrust kwijt te raken..
Oke, vit D... nog nooit gehoord. Hoeveel druppels neem je? En gewoon vit D die je ook aan kinderen geeft?

Ik eet tonnen fruit, dus weerstand is op zich prima.
Ja gewoon de druppels die je aan kinderen geeft, en dan een iets hogere dosering . Ik kom veel buiten en loop veel dus had er nooit over nagedacht. Bij bloedonderzoek vorig jaar bleek dat ik een d tekort had. Ik snapte er niks van tot ik er wat meer over las, ook blanke mensen hebben een grote kans in de winter om een tekort op te bouwen.

Dat ik mentaal geen last heb van de winter is een bonus, wel een heel fijne!
Ja, heb ik ook en het wordt elk jaar erger. Het wordt niet erger naar de lente toe, ik houd ook best van koude en winter en ook de herfst kan ik waarderen, maar januari en februari zou ik het liefst een winterslaap houden. Ik ben kribbig, emotioneel, somber, maak ruzie, zoek wanhopig naar leuke dingen, google op tropische reizen en kijk de tijd om. O, was het maar weer licht buiten.... Sorry, heb geem tip :-).
quote:lindahe schreef op 04 februari 2013 @ 14:19:

Ik moet in maart bevallen. Ik hoop zo dat de baby niet eerder komt en later in februari jarig is. Ik heb het ook hoor. Nu extra onrustig, maar normaal kijk ik januari en februari haast weg. Alsof ik wacht op de lente. En met maart begin ik wat van die onrust kwijt te raken..Maakt februari dan wel gelijk een stuk gezelliger, je hebt dan vast een verjaardag.
Lindahe, grappig, vier jaar geleden was ik 28 februari uitgerekend. Wat heb ik gehoopt op een maartbaby. Gelukkig werd het 3 maart, een mooie dag om te bevallen. Als het maart is, komt alles weer goed...
Ik ben een februari'kind' en het is helemaal goed gekomen met me hoor!!
ik vind alles wel goed; elk seizoen heeft z'n charmes.
it's a big club and you ain't in it
Ik heb sowieso een hekel aan alle maanden waar een R in zit (op september en april na, dan kan het nog/al erg zomers zijn).

Heel veel mensen hebben last van de "winterblues''
Ik verlang ook zo erg naar de lente en de zomer, pfff ik ben die kou erg beu.

was het maar Maart / April
Wees jezelf....
Ja, herken het wel. Maar of dat nu perse aan de tijd aan het jaar ligt of gewoon aan mezelf.. Op mooie dagen, kan ik in mijn hoofd ook slecht weer zijn. Maar nu ik er zo over nadenk, heb ik de laatste weken wel meer een gevoel van blegh! Al kijk ik altijd wel uit naar februari, want deze maand ben ik jarig. Misschien voel ik me ook wel zo omdat ik dit jaar 30 wordt en mijn toekomstwensen bij heb moeten stellen. Ik heb altijd voor mijn 30e een kindje gewild, maar dat is niet gelukt. Dus even slikken, en weer doorgaan.
Ik heb het ook een beetje met februari het is zo'n maand wat er maar tussen hangt, zo voelt het voor mij. Een winter verwacht ik dan eigenlijk niet meer en een lente ook nog niet.

Ook was ik vroeger vaak ziek juist in februari en dan bleef het langer licht terwijl ik ziek in mijn bed lag, zo saai.

Het positieve is dat aan februari altijd wel een einde komt

Kortom het is gewoon geen gezellige maand die wel erg afsteekt na 1 januari en de decembermaand.
Ja ikheb dat ook.

Waar ik het vroege donker in het najaar knus en gezellig vind, vind ik het nu rond deze tijd naargeestig.

Ben ook aan het kwakkelen met de gezondheid, mijn stemming is ook niet om over naar huis te schrijven.

Ik ben ook toe aan voorjaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven