Entertainment alle pijlers

Heel Holland Bakt - het vervolg

16-10-2017 17:11 322 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan Marjolein haar trillende handjes en bibberstemmetje de baas?
Krijgt ze de zorgelijke blik nog van haar gezicht?
Gaat Hans - onze olijke grapjas - er met de hoofdprijs vandoor?
Is zijn oma straks de grote heldin?
Wordt het Monsieur Gwenn die met zijn pièce de résistance de eindstreep haalt?
Of is hij met een triomfantelijke blik op zijn smoel een week te vroeg klaar met de laatste opdracht?
Hoeveel sneren over Janny's gewicht en liefde voor suiker zal André nog kunnen maken voor ze hem in een pastei verwerkt?
Lukt het Robert opnieuw zijn handen thuis te houden of bespringt hij Janny toch nog tijdens de finale?

En de belangrijkste vraag: wanneer druipt er nou EINDELIJK eens iets écht overtuigend van de werkbank af?

Je ziet het in Heel Holland Bakt - het vervolg
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
hmm die Hongaarse taart :kwijl:


hahaha geweldig die OP MevrouwJack :hihi:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Denk dat Hans wint, hij is eigenlijk vrij stabiel de hele tijd. Maar vind Marjolijn ook goed, hoor. En André vind ik een leukerd, Martine ook trouwens.
Weet niet of Hans wint. Hij werkt heel netjes maar blijft in de veilige zone.
Zou Marjolein kans maken?
Alle reacties Link kopieren
:popcorn:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Jane Doe schreef:
16-10-2017 22:54
Weet niet of Hans wint. Hij werkt heel netjes maar blijft in de veilige zone.
Zou Marjolein kans maken?
Ik denk dat ze beide kans maken, beetje afhankelijk van hoe ze presteren (uiteraard). Als ze beide geen fouten maken dan wint degene die het meeste risico durft te nemen. Tot op heden zijn ze daar beide geen ster in.
Alle reacties Link kopieren
Goeie OP!

Ik vind de flauwe grappen van André eigenlijk heel leuk. :-$
Van mij mag hij blijven, Marine goed opknappen en dan met z'n allen een jaartje overslaan. En laat ze dat jaar dan benutten om wat spannendere bakkers te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
nikki_nuts schreef:
16-10-2017 23:10
Ik vind de flauwe grappen van André eigenlijk heel leuk. :-$

Ik ook hoor.
Dat is nou eenmaal André van Duin, die hangt aan elkaar van flauwe onzinnigheden.
Als je daar niet van houdt word je daar al snel moe van, lijkt me.
Ik heb daar geen last van :)
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik vind André leuker dan Martine, omdat ik dat flauwe juist van hem goed kan hebben. Martine vond ik ook leuk, maar ze is gewoon heel anders. Kandidaten zijn wel een beetje saai.

(Moet toch even iets anders schrijven dan tvp.)
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Vergeleken met het eerste seizoen van Bake off Vlaanderen is dit superspannend hoor. Ik vind het niveau van HHB niet enorm hoog en indrukwekkend, maar van dat van Vlaanderen ga je huilen. Ik hoop dat het is omdat het het eerste seizoen is en dat er volgend jaar plots geweldige bakkers meedoen.
Niet dat ik het zou kunnen hoor, maar als je meedoet aan een tv-programma moet je toch wat kunnen toveren denk ik. En van echte showstoppers is er toch niet echt sprake, niet in HHB en niet in Vlaanderen. Al vond ik dat nougatine bouwwerk van Marjolein dan nog het meest 'wauw' tot hiertoe.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook hier weer mee :hello:
ach.. ik doe ook maar wat..
André en Martine, samen zijn ze anders ook leuk.
https://www.youtube.com/watch?v=5HkJ45blZWE en https://www.youtube.com/watch?v=FkCBeRy9n1U
Die grappen zijn alleen maar leuk omdat ze elkaar privé ook kennen.

André gaat het toneel op. André is een natuurtalent. Maar je moet hem dan wel kennen. Dat doen al die andere komieken.
Zonder droogkloot kunnen ze niet. Dus Ron doet het ook goed. :biggrin:

EDIT: Ik eet geen op speelgoed lijkende bouwsels, maar vind het leuk om te zien wat ze daar opbouwen. Kijk het i.p.v. het te eten.
De techniek is anders wel pure inspiratie voor andere gerechten, vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
17-10-2017 09:16
Ik ook hoor.
Dat is nou eenmaal André van Duin, die hangt aan elkaar van flauwe onzinnigheden.
Als je daar niet van houdt word je daar al snel moe van, lijkt me.
Ik heb daar geen last van :)
Mijn kind vindt André net zo leuk als ik vroeger :-) We kijken dit seizoen voor het eerst en vinden het heel erg leuk! Het maakt mij niet zo uit wie er wint, Hans of Marjolein. Allebei leuke kandidaten. Ik vind Gwenn wel goed, maar niet altijd even netjes werken.
Ik vond Nico ook een erg sympathieke kandidaat en hij kwam af en toe verrassend uit de hoek. We vonden het jammer dat hij eruit ging na dat foutje, daarvoor vond ik dat hij het steeds erg goed deed.
Wij kijken uit naar de finale!
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde ook oudere seizoenen bekijken via NPO of afleveringgemist, maar krijg steeds te zien dat de afleveringen niet beschikbaar zijn. Jammer zeg.
Dollycat schreef:
17-10-2017 17:35
Ik wilde ook oudere seizoenen bekijken via NPO of afleveringgemist, maar krijg steeds te zien dat de afleveringen niet beschikbaar zijn. Jammer zeg.
al via youtube geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop trouwens dat Hans wint. Marjolein vind ik zo vervelend.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vandaag eens begonnen met het 8e seizoen van British Bake Off. Daar hebben ze twee presentatoren, een jonge kerel en een wat oudere vrouw (even te lui om namen op de zoeken). Wel leuk zo die combinatie, zou het misschien nog wat beter maken.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
17-10-2017 18:08
al via youtube geprobeerd?
Nee, nog niet. Zal dat morgen eens proberen.
Alle reacties Link kopieren
Dollycat schreef:
17-10-2017 17:23
Mijn kind vindt André net zo leuk als ik vroeger :-)

Ah, leuk :)
Lekker samen lachen om zijn onzinnige gedoe.
Hoe hij dat ook weer tegen Janny zei, zondag: 'Gisteren was een leuke dag, behalve dan die VERSCHRIKKELIJKE Hongaarse taart van jou!' ;-D
You don't have to fit into the format
Ik ben voor Hans!
Gwen werkt wel echt met de Franse slag nu, beetje jammer.

Prachtige OP trouwens!
Moeten we nu alleen voor de finale een nieuw topic? Even een snelle tvp :proud:
Alle reacties Link kopieren
siska74 schreef:
18-10-2017 20:20
Gwen werkt wel echt met de Franse slag nu, beetje jammer.

Prachtige OP trouwens!
Het is Frans voor en Frans na bij hem ja.
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
18-10-2017 20:22
Moeten we nu alleen voor de finale een nieuw topic? Even een snelle tvp :proud:
misschien komt er wel een ander seizoen achteraan. GBBO of misschien de vlaamse versie? :-D
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
‘Smaakt naar meer’ van gisterenavond is wel een aanrader. Paul de Leeuw en Marc Marie Huybregts waren enorm op dreef. Echt valse nichten humor, erg gelachen.

Terugkijken als jullie nog niet gezien hadden!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
EvyBlissy schreef:
19-10-2017 15:44
‘Smaakt naar meer’ van gisterenavond is wel een aanrader. Paul de Leeuw en Marc Marie Huybregts waren enorm op dreef. Echt valse nichten humor, erg gelachen.

Terugkijken als jullie nog niet gezien hadden!

Al die stukjes achter elkaar gemonteerd, waarin Gwenn zegt dat hij uit Zuid-Frankrijk komt :blabla:
You don't have to fit into the format

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven